Oli pakko kirjoittaa, mieti ap vielä mihin olet itseäsi ja lapsiasi laittamassa. Itse elän tällä hetkellä mainiossa parisuhteessa ja lapsiakin meillä on. Mutta lapsuudessani oli toisin. Omat vanhempani ovat eronneet kun olin tosi pieni ja äitini löysi uuden miehen. joka oli kunnollinen, mutta tietyt asiat häiritsivät, emme saaneet edes liikkua yläkerrassa kun hän oli alhaalla kun pidimme niin kovaa meteliä. Ja äitimme hyssytteli ettemme vain suututtaisi uutta miestä kun kaikesta piti olla hänelle kiitollinen.Eikä meille saanut ostaa mitään eikä varsinkaan tuoda heidän reissuiltaan tuliaisia meille vaan äitini piilotteli ja antoi tuliaiset salassa meille lapsille. Ihana lapsuuteni muuttui ahdistavaksi nuoruudeksi jonka seurauksena muutin 17 vuotiaana pois kotoa. Enkä vieläkään ole sen miehen kanssa väleissä ja äitiinikin ne ovat aikalailla muuttuneet. Sen olen päättänyt että jos joskus eroan, en koskaan ota isäpuolta lapsille kun asuvat kotona. Ja toivottavasti ei tarvitse, eli pointtini oli tässä että mieti tarkkaan enne kuin teet isoja päätöksiä. ja mieti lapsiasi....