parisuhteesta kysymys!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Gina
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Gina

Jäsen
10.02.2006
85
0
6
mieheni on seksuaalisesti erittäin aktiivinen, ja itsekin , mutta en samassa mittakaavassa kuitenkaan.

Esim eilen illalla rakastelimme reilut pari tuntia, mies tuli kolme kertaa.
Aamulla hän olisi taas halunnut ja oli selvästi pettynyt kun itse en halunnutkaan.

Viime viikonloppuna sain riidan aikaiseksi, kun vastaavan määrän jälkeen suostuin aamullakin vielä ja siitä huolimatta mies oli kimpussani vielä päivälläkin, ja loukkaantui kun en halunnut häntä..

Kysymys on siis aina siitä että hän ei ole mielestään haluttava jne..

sanonpa vielä että meillä on monta lasta jotka itse pääsääntöisesti hoidan , samoin kodin.

Miten ihmeessä saan miehen käsittämään että voin olla väsynyt, tai paikatkin niin kipeät ettei yksinkertaisesti pysty jatkuvasti ??

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mä voisin vaihtaa miestä...täältä vaihturiks haluton ukkeli

niinpä,. tasan ei mene koskaan :headwall: ;)

onhan se ihanaa tietysti että miehen mielestä olen haluttava jne.. mutta rajansa kuitenkin kaikella??

Mieheni mielestä pihtaan jos saa vain kolme kertaa viikossa.. yleensä tilanne on tälläinen kun olen todella väsynyt.

mun mielestä yleesäkin joten typerää jos toinen osapuoli vetää herneen nokkaan siitä että toisella ei just sillon haluta kun toisella haluttaa :kieh:
aina ei voi haluttaa yhtaikaa tai yhtä paljon :/

Alkuperäinen kirjoittaja saaga1:
onnistuisko tyydyttää mies muuten kuin aina vain loppuun asti menemällä siis rakastelulla,käsin,suulla tms......vai tuntuuko sellainenkin sinusta "pahalta"?

ei tunnu pahalta , mielelläni sen tekisin jos siihen ei menisi vähintään puolta tuntia ;)

jos hommaan menisi 10min mulla ei olisi mitään sitä vastaan ;)

Alkuperäinen kirjoittaja hyrskylän muori:
Alkuperäinen kirjoittaja tripptrapp:
Pakko kysyä et onko tuo ihan normaalia?

tuli sama mieleen mut en kehannut ääneen sanoa. Tuli jonkinlainen addiktio mieleen....mutta toisaalta mikä yhelle on normaalia ei välttämättä toiselle ole

tätä olen itsekin miettinyt, ja mies on sanonutkin että hänellä on addiktio.
Onnekseni ei kuitenkaan vieraissa käy (tietääkseni ainakaan)

Ikävää tässä on se että vaikka osan rakastelukerroista teen ihan mieheni mieliksi, tuntuu ettei mikään riitä, aina ollaan haluamassa enemmän.

Hän on kyllä todella huomaavainen, ei ajattele vain itseään sänkyasioissa vaan selvästikin nauttii siitä että saa mulle hyvän olon.

Jos liian usein pitää sekstailla niin meneehän siitä jo maku.. Ei makeaa mahan täydeltä tai se ei maistu enää hyvältä. Auttaisko ihan vaan puhuminen? Sanot, että on kivaa kun sitä on kolme-neljä kertaa viikossa mutta sä et vaan ole yhtä aktiivinen kuin hän ja siitä ei pitäisi sua syyllistää tai menee loppukin into.

Alkuperäinen kirjoittaja Gina:
saiskohan tähän kysymykseen yhtään miehistä mielipidettä?

Eli kaipaat mitä? Kyllä minullekin kelpaisi kerran päivässä, kaksi parhaassa. Nuorempana 3-5 kertaakin meni. Mutta ei ihan joka päivä sentään. Jokaisella on erilaiset tarpeet.

Ja toistan itseäni:
Tässä kohtaa minä ajattelen aika lailla samalla tavalla. Niinkuin olen aiemminkin todenntu niin uskon siihen että ne pariskunnat ovat onnellisimpia joilla seksissä tarpeet ja mieltymykset kohtaavat. Silloin seksi on liima ja voima joka syventää parisuhdetta. Ja kun se sujuu niin se on 10% parisuhteesta. Mutta kun seksi ei suju niin se voi olla 90% parisuhteesta. IMHO.

Mutta ei tuossa välttämättä mitään outoa ole. Tosin minä olisin kovastikin tyytyväinen jos edes tuon verran saisin mihin sinä nyt uhraudut pitääksesi miehesi tyytyväisenä ja vähempäänkin.

Alkuperäinen kirjoittaja Mies:
Tosin minä olisin kovastikin tyytyväinen jos edes tuon verran saisin mihin sinä nyt uhraudut pitääksesi miehesi tyytyväisenä ja vähempäänkin.

Niin ja taustaksi jos ei ole sattunut mikään keskustelu silmään niin minulla on takana kuusi vuotta vaimon haluttomuudesta johtuvaa selibaattia. Joku muu saattaisi olla sitä mieltä että enemmän pitäisi saada mutta tällä taustalla tyytyisin kovastikin tuollaisen ja vähempäänkin.

sun mies sentään ottaa sut huomioon.. koita puhua miehellesi ja olla tyytyväinen! mun miehellä on seksiriippuvuus ja tärkeintä että hän itse saa, minä olen vain väline.. puhua olen yrittänyt mutta vastaus on "en osaa"

Tosin minä olisin kovastikin tyytyväinen jos edes tuon verran saisin mihin sinä nyt uhraudut pitääksesi miehesi tyytyväisenä ja vähempäänkin.

Niin ja taustaksi jos ei ole sattunut mikään keskustelu silmään niin minulla on takana kuusi vuotta vaimon haluttomuudesta johtuvaa selibaattia. Joku muu saattaisi olla sitä mieltä että enemmän pitäisi saada mutta tällä taustalla tyytyisin kovastikin tuollaisen ja vähempäänkin.
"

en sentään koe uhrautuvani, haluaisin vain että mieheni olisi tyytyväinen seksielämäämme.

Juuri tänään aamulla kieltäydyttyäni sanoin hälle seuranneeni keskustelua pariskunnasta jolla ei ole seksielämää ole kuuteen vuoteen ollut. En tiedä olisinko itse jaksanut sinun tilanteessasi edes vuotta.

Ja edelleenkin mun mielestäni mieheni ei pitäisi tyytyä "tähän määrään vaan voisi olla tyytyväinen että näin aktiivista aivoelämää meillä on, vielä 12 avioliittovuoden jälkeenkin.

Täytyy vielä yrittää puhua, tosin sitä olen tehnyt useastikin.

Jos lapset ovat hoidossa harrastan mielelelläni sen kolme kertaa päivässä, silloin mieheni on tyytyväinen..

Mutta kun lapset ovat kotona,. olisi se kerran päivässä hyvä ihan senkin takia ettei tarvitsisi varoa (esim aamuisin) että joku heistä herää tms.