Seksuaalihistoriasi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja N34
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja nakunakunaa:
Parisuhteen perustamisen jälkeen tietysti normaali ihminen pysyy siinä parisuhteessa eikä hypi aidan toiselle puolelle. Mutta sovinistinen mies tietysti ajattelisi asian noin. Miksi on ok miehille että hypitään kukasta kukkaan, muttei naiselle? Tässäkin on kyse vain vanhoillisesta ja uskonnollisesta kasvatuksesta.
Ennen parisuhteen perustamista on ihan normaalia kokeilla muita ihmisiä, ja kokeilla miten siivet kantavat, opetella elämään. Sitten kun löytää sen oman kumppanin ei tee mieli kokeilla muita, kun on jo kokenut tarpeeksi.

En siis sano että kaikkien pitäisi näin tehdä, en ole itsekään kokenut muita miehiä kuin nykyisen avopuolisoni. Mutta ymmärrän että seksuaalisuus kuuluu kaikille ja sen saa kokea niinkuin itse haluaa. Seksin harrastaminen ei tee ihmisestä sen pahempaa kuin ihmisestä joka sitä ei harrasta. Se mikä on itselle parasta on parhain vaihtoehto. Parisuhde onkin sitten pyhä asia jonka kanssa ei pitäisi pelleillä.

Ei seksuaalisuus kaikille kuulu. Rumilla ei ole sänkyyn mitään asiaa. Näin minullekin sanottiin jo teini-iässä, enkä sitten koskaan mitään saanutkaan.

Nyt on tosin jo ikääkin yli 30, joten ei jaksaisi kiinnostaakaan, koska seksi ei kuulu vanhuksille.

Ai, 34-vuotias, jolla on ollut 17 seksikumppania on "huora". Mites sitten 23-vuotias, joka on läpikäynyt 45-50 miestä? Voi voi teidän kanssanne lapset. Mitä sillä on väliä montako niitä kumppaneita on ollut jos ehkäisyä on käytetty ja kummallakin osapuolella ollut käsitys siitä mitä ollaan tekemässä...

Mitä seksiin tulee niin mitään rajoituksia en muille rupea asettamaan. Seksi on henkilökohtainen asia ja sellaisena sen soisin pysyvän.

Täytyy sanoa, että 17 on vielä erittäin normaali luku suomalaiselle naiselle. Kun tässä muistelee tämän vuoden "saldoa", takana on ehkä 20-30 yhden illan suhdetta, pari vakipanoa (hain netin kautta, kävin läpi puoli tusinaa miestä) ja nyt menossa toinen pidempi parin kuukauden suhteenpoikanen. Kyllä näitä vaan kertyy. Hyvin hämärästi muistaa enää, kenen kanssa ja missä - paikan nyt muistaa, jos vaikka ulkona jossain tutussa paikassa on tullut puuhailtua, esim. kaupungilla.

Alkuperäinen kirjoittaja mimosa_5:
Täytyy sanoa, että 17 on vielä erittäin normaali luku suomalaiselle naiselle. Kun tässä muistelee tämän vuoden "saldoa", takana on ehkä 20-30 yhden illan suhdetta, pari vakipanoa (hain netin kautta, kävin läpi puoli tusinaa miestä) ja nyt menossa toinen pidempi parin kuukauden suhteenpoikanen. Kyllä näitä vaan kertyy. Hyvin hämärästi muistaa enää, kenen kanssa ja missä - paikan nyt muistaa, jos vaikka ulkona jossain tutussa paikassa on tullut puuhailtua, esim. kaupungilla.

Normaalia ehkä jakikselle, mutta kunnon girlie ei jakele roinaansa jatkuvasti. Löysä ei ole kiva.

Mutta oletpahan yksin loppuelämäsi, kun ei käytettyä kukaan halua.

20-v: Eka poikaystävä, jonka kanssa suhde kesti puolisen vuotta. Olisi halunnut naimisiin ja perustaa perheen, mutta liian aikaista minulle. Jäi kuitenkin oikein miellyttävä muistio.
21-v: nro 2 poikaystävä, suhde kesti kaksi vuotta, renttu jätkä ja homma kuoli omaan mahdottomuuteensa, ensimmäinen syvä rakastaminen
23-v: nro 3 mies; laastarisuhde, hyvän ystävän veli, joka oli piirittänyt jo pitkän aikaa, synkkasi hyvin ja oltiin samalla aaltopituudella, mutta liian läheinen (lapsesta asti tunnettu), ei olisi voinutkaan toimia
23-v: nro 4 poikaystävä, jonka kanssa yhdessä viisi vuotta, nykyäänkin hyvä ystävä, mutta ei muuta
28-v: nro 5 poikaystävä, ihana mies, todellinen helmi, yhdessä oltiin 7 vuotta, kaikki muu toimi todella loistavasti paitsi seksi, jota ei juuri ollut. Kaikki muu oli niin ihanaa, etten seksistä välittänyt, mutta ajanoloon asia alkoi vaivaamaan ja kasvoi suureksi erottavaksi tekijäksi.
35--> nro 6 miesystävä: vajaa vuosi tapailtu, kaikki tuntuu nyt hyvältä, mutta eihän sitä koskaan tiedä...

Alkuperäinen kirjoittaja Fakteeri:
Normaalia ehkä jakikselle, mutta kunnon girlie ei jakele roinaansa jatkuvasti. Löysä ei ole kiva.

Mutta oletpahan yksin loppuelämäsi, kun ei käytettyä kukaan halua.

Voi nauru. Asia on kyllä niin, että sopiva käyttö pitää lihakset kunnossa ja paikat tiukkana. Tuntuu puristus kyllä yhdelläkin sormella selvästi, ja usein sitä sisäänsä saa 3-5 sormen paksuista, joten eipä kai pelätä tarvitse vielä kovin paljoa. Kummasti ovat miehet olleet kiinni, vaikka jakelenkin - olisivatkohan ajat muuttuneet?

Törkeää väittää, että aidosti seksistä nauttiva nainen on sama asia kuin lähes aina orgasmin saava. Itse en saa orgasmia yhdynnässä, en sitten millään ilman apuvälineitä. Tai en ole saanut vielä, luotan että se on tulossa ;) Nautin seksistä ihan helevetisti ja olen oikea nymfomaani. Orgasmin helppous ei ole pelkkä päänsisäinen juttu vaan siihen vaikuttaa myös naisen fysiologia, joka meikällä ei ole niin suotuisa kuin voisi olla.

Oma historiani

M1: 15vuotiaana, ensimmäinen. Miehelle seksi kävi kipeää ja jäi muutenki aika huonot muistot koko tapauksesta. Harmitti hieman kun piti sille antaa. N. 5kk suhde

M2: 16-vuotiaana. Hyvin varustettu tapaus, jota kohtaan jo oikeita tunteita. Kuitenkaan emme muuten natsanneet. N. 5kk suhde.

M3: 16-vuotiaana. Tämän tapauksen kanssa virallisesti seurustelimme kuukauden, mutta sitten hengailimme yhdessä koko vuoden 2008. 25cm kyrpä, ronskit otteet. Pääsin estoistani ja opin heittäytymään. Mies, joka teki minusta nymfon. Ah. Kaipaan häntä joskus

M4: 17-vuotiaana. Pari hätäistä touhua semijulkisella paikalla. Kaduttaa kun ei ole tehty yhden illan juttuihin minua. Hyvin pieni mulkku. Ohut kuin mikä. Jos nyt tulisi vastaan en suostuisi. Siis painamaan puolioutoa.

M5: 17-vuotiaana. Kaverin sukulainen. Paksu kyrpä. Oli hauskaa, mutten kelvannut tyttöystäväksi vaikka usein tapasimmekin seksin merkeissä. Nuorena sitä suostui vain pitääkseen miehen tyytyväisenä. tyhymä minä.

M6: 18-vuotiaana. Taas kuukauden juttu. Kaupungin pelimies, jolla olikin aika pieni. Nyt tulossa uusintaa hänen kanssaan. Mukava tapaus ja hikistä seksiä.

M7: 19-vuotiaana. Seksisuhde mieheen, jolla oli jännä pyramidikyrpä. Aika mitäänsanomatonta, mutta mukavaa.

M8: 20-vuotiaana. Kaveripojan kanssa yhteistä kivaa. Oli kivaa.

M9: 21-vuotiaana. Nuoremman miehen kanssa. Luulin että tykkäsi mutta lähti kävelemään seksin jälkeen :D sääli, koska oli hyvä sängyssä. Aattelin takaisin hankkia jahka jaksan.

Siinä ne tähän mennessä. 9 tapausta kuudessa vuodessa. Ei niin paha mitä muilla naisilla, jotka eivät ole seurustelleet kuin max. 5 kuukautta ;)

kerran parikymppisenä satuin huonon itsetunnon vuoksi menettämään neitsyyden naisen kanssa josta en edes pitänyt.

Häpesin koko tapausta, tosin nyt vuosia myöhemmin se on käsitelty ja lyöty nuoruuden typeryyden piikkiin.

Kaipaan seksiä, mutta arvostan myös kunnon parisuhdetta, rakkautta, sielujen sympatiaa etc. joten en harrasta yhden illan juttuja - vaikka toisinaan mieli tekisikin.

Voi olla, että en koskaan löydä sen kaltaista naista josta uneksin. Naisellista, mukavaa, huumorintajuista, tyylikästä mutta hassua ja tietenkin seksikästä sopivan hetken tullen.

Kuten tästäkin ketjusta voi lukea, aika usea nainen pitää itseään melko halpana... itse lähes neitsyenä tarvitsisin jonkun, joka ymmärtää tapaani elää ja unelmiani - jotain joka olisi elänyt elämäänsä samalla asenteella.

M3: 16-VUOTIAANA.Tämän tapauksen kanssa virallisesti seurustelimme kuukauden, mutta sitten hengailimme yhdessä KOKO vuoden 2008.

siinä ne tähän mennessä. 9 tapausta kuudessa vuodessa. ei niin paha mitä muilla naisilla, jotka eivät ole seurustelleet kuin max. 5 kuukautta ;)

minun moka ajatuskatkos:)

olen harrastanut seksiä vuosina, 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009. Kuusi eri vuotta. Olen syntynyt helmikuussa ja menetin neitsyyteni 15-vuotiaana, kuukautta ennen 16-vuotissynttäreitäni. Eli tosiaankin sinun mokasi. :P

Yhteistyössä