Parikymppisen tytön/naisen ja huomattavasti vanhemman miehen suhde ei koskaan ole rakkautta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Näistä aloituksista tulee mieleen väkisin, että joku koettaa vihjailla jostain ihmisestä taas jotain...aina tää sama aloitus vähän eri muodoissa vaan.

Niin joo ja mun mielestä on totta, että mies joka haluaa suhteeseen sanotaan nyt sitten vaikka 0/-20 vuotiaan tyttösen kanssa, vaikka itse on tätä 25+ jotain vuotta vanhempi, vois miettiä että mitäs sitten kun seksi loppuu tai siinä tulee tauko?
Kai suhteessa muukin merkitsee kuin vaan seksi.

Näistä aloituksista tulee mieleen väkisin, että joku koettaa vihjailla jostain ihmisestä taas jotain...aina tää sama aloitus vähän eri muodoissa vaan.

Niin joo ja mun mielestä on totta, että mies joka haluaa suhteeseen sanotaan nyt sitten vaikka 0/-20 vuotiaan tyttösen kanssa, vaikka itse on tätä 25+ jotain vuotta vanhempi, vois miettiä että mitäs sitten kun seksi loppuu tai siinä tulee tauko?
Arvaappa kaksi kertaa kuka palstan miehistä on juuri kuvailemasi miehen kaltainen.

Vanhan varakkaan kannattaakin antaa parikymppisen pimun käyttää itseään hyväksi. Mitä parempaa rahalla saa kuin piparia? Mitä se varakas vanha ukko niillä rahoillaan parempaa haluaisi? Kalliin kellon, eri merkkisen ökyauton tai uuden golfbägin? Oikeesti hei?! No mut jos näin on, niin kai tuohon voisi tokaista, että mene panemaan sitä golfbägiäsi sitten. :D

Taisi ellu jo arvata kenestä puhutaan.
Sun kannattaa nyt rauhottua.
On kaksi eri asiaa arvata kenestä puhutaan ja uskoa mitä puhutaan.
Minäkin tunnen itseäni parikymmentä + jotain nuorempia nuoria poikia, se ei todellakaan tarkoita että menisin heidän kanssaan sänkyyn, ikinä.
Lakkaa vihjailemasta tuollaisia asioita vailla todisteita.

Ikis tekee näitä samoja aloituksia varmaan toistakymmentä joka päivä eri palstoille, ja on jatkanut sitä yhtäjaksoisesti jo vuosikaudet.

Varmaan tällä hetkellä puhutaan jopa kymmenistä tuhansista aloituksista jotka käsittelevät tätä samaa aihetta.

Yhteistyössä