V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Arvaappa kaksi kertaa kuka palstan miehistä on juuri kuvailemasi miehen kaltainen.Näistä aloituksista tulee mieleen väkisin, että joku koettaa vihjailla jostain ihmisestä taas jotain...aina tää sama aloitus vähän eri muodoissa vaan.
Niin joo ja mun mielestä on totta, että mies joka haluaa suhteeseen sanotaan nyt sitten vaikka 0/-20 vuotiaan tyttösen kanssa, vaikka itse on tätä 25+ jotain vuotta vanhempi, vois miettiä että mitäs sitten kun seksi loppuu tai siinä tulee tauko?
Kai suhteessa muukin merkitsee kuin vaan seksi.
aha.Arvaappa kaksi kertaa kuka palstan miehistä on juuri kuvailemasi miehen kaltainen.
Sun kannattaa nyt rauhottua.Taisi ellu jo arvata kenestä puhutaan.
Näistä aloituksista tulee mieleen väkisin, että joku koettaa vihjailla jostain ihmisestä taas jotain...aina tää sama aloitus vähän eri muodoissa vaan.
Niin joo ja mun mielestä on totta, että mies joka haluaa suhteeseen sanotaan nyt sitten vaikka 0/-20 vuotiaan tyttösen kanssa, vaikka itse on tätä 25+ jotain vuotta vanhempi, vois miettiä että mitäs sitten kun seksi loppuu tai siinä tulee tauko?
Kai suhteessa muukin merkitsee kuin vaan seksi.