Onko tämänlainen teistä ihmis suhde???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Nasu"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

"Nasu"

Vieras
Nähdään ensinmäisen kolmen vuoden aikana vain sillä lailla että nainen pääsee töistä lauantaisin klo 18,mies hakee ja vie naisen kotiin sunnuntaina klo 18.

Kun mies hakee naisen töistä,käydään kaupassa,syödään ja lähdetään istumaan miehen kavereiden kanssa paikalliselle abc:lle josta koiudutaan yöllä n.klo 01 aikaan..harrastetaan kerran seksiä jos harrastetaan.

Tämä kaikki siis toistuu samanlailla joka viikko.
Mies soittaa viikolla joka torstai klo 21.
Nainen jos yrittää kerran soittaa joku muu päivä niin mies on silloin juuri kahvilla kaverinsa kanssa ja nainen kuulemma häiritsee.

Kerran nainen suuttuu miehelle puhelimessa koska oli luullut että vietetään yhdessä viikonloppu mutta mies kuskasikin kavereitaan..tästä seuraa se että nainen itkee miehen perään viikon ja mies kuulemma miettii että onko aikaa seurustella.

Muutetaan naisen aloitteesta yhteen,ruvetaan yrittämään lasta taas naisen aloitteesta.

Kun yhteinen lapsi syntyy kertoo mies vihdoin että rakastaa naista..ennen sanonut vaan että tykkää.
Ostetaan oma asunto..taas naisen aloitteesta.

Mennään naimisiin naisen aloitteesta maistraatista.
Tehdään toinen lapsi.

Kaikki hyvin???Ei ole.
Olenko mä tyhmä vai mitä mutta mun mielestä meidän suhde ei koskaan ole ollut normaali.
Oltu yhdessä jo 8.v

Miksi roikun tuon paskan kolme vuotta miehen kanssa???
En tiedä...aina ennen olen suhteessa rynnännyt heti kihloihin yms. ja kaikki mennyt pieleen sitten.

Olenko mä vaan tyhmä kun mietin menneitä???
Saihan kuitenkin kaiken sen mitä toivoin:Perheen ja ihanat lapset.

Eihän tuo perinteinen ihmissuhde ole, mutta jos sopii molemmille osapuolille niin hienoa, että löysivät itselleen sopivan ihmissuhteen. Mutta ilmeisesti sinä et ollut tyytyväinen vaan hyväksyit kynnysmattona olon.

En nyt ala noihin puuttuviin pilkkuihin yms. puuttumaan... Kuulostaa aika omituiselta, että tuo "suhde" on vielä pystyssä. Ei naisen kuulu olla mikään ovimatto. Oletko kenties epätoivoisesti roikkunut tuossa miehessä? Ethän silloin VOI olla koskaan sille se THE woman...

Ime ja kumma että on edelleen pystyssä..minäkin välillä ihmettelen asiaa.
Mies sanoo ettei tidä mitä rakastaminen on,siksi kuulemma ei ennen sitä sanonut.

Ja kun
vauva syntyi,minä tekstasin että rakastan häntä..siinä vaiheessa jos olis tullut ettei tiedä rakastaako minua niin olisin lähtenyt menemään.

Mies on kiltti ja hyvä mies minulle ja lapsille.Valitanko mä nyt taas kerran turhasta niinkuin mies sen asian ilmaisee???

Mies sanoo ettei tidä mitä rakastaminen on,siksi kuulemma ei ennen sitä sanonut.

Ja kun
vauva syntyi,minä tekstasin että rakastan häntä..siinä vaiheessa jos olis tullut ettei tiedä rakastaako minua niin olisin lähtenyt menemään.

Mies on kiltti ja hyvä mies minulle ja lapsille.Valitanko mä nyt taas kerran turhasta niinkuin mies sen asian ilmaisee???

Oletko siis tyytyväinen noin? Rakastaako miehesi sinua ja tietty jälkikasvuaan? Sanot, että hän on kuitenkin hyvä mies..? Mitä siis valitat, jos kaikki olisi ok?

Ja kun

No siis nyt on teillä kuitenkin kaikki ok parisuhteessa, mieskin sanoo rakastavansa jne?

Kuulostaa vähän siltä että miehesi on lämmennyt sinulle vähän hitaasti, eli ei ole ollut mitään rakkautta ensisilmäyksellä hänen puoleltaan. Tuo ettei tiedä mitä rakastaminen on, on hyvin yleinen kommentti mieheltä kun ei halua sanoa suoraan ettei rakasta.

Mutta haittaako se nyt sitten loppujen lopuksi, ettet ole hänen ihannenaisensa, jos nyt kerran kaikki toimii.

Kummallisempiakin parisuhteiden alkuja on. Joten älä huoli menneistä! Nykyisyys sen sijaan on tärkeää: tunnetko itsesi nyt rakastetuksi ja kuunnelluksi? Rakastatko itse miestäsi?

[QUOTE="kielipoliisi";26020763]Opettele yhdyssanat, ennen kuin tulet tänne avautumaan huonosta elämästäsi![/QUOTE]

Asioistaan saa avautua kielioppivirheillä tai ilman. Sitä ei kiellä kukaan.
Niin muutes, missäs se pilkun paikka onkaan?

Yhteistyössä