N
"Nasu"
Vieras
Nähdään ensinmäisen kolmen vuoden aikana vain sillä lailla että nainen pääsee töistä lauantaisin klo 18,mies hakee ja vie naisen kotiin sunnuntaina klo 18.
Kun mies hakee naisen töistä,käydään kaupassa,syödään ja lähdetään istumaan miehen kavereiden kanssa paikalliselle abc:lle josta koiudutaan yöllä n.klo 01 aikaan..harrastetaan kerran seksiä jos harrastetaan.
Tämä kaikki siis toistuu samanlailla joka viikko.
Mies soittaa viikolla joka torstai klo 21.
Nainen jos yrittää kerran soittaa joku muu päivä niin mies on silloin juuri kahvilla kaverinsa kanssa ja nainen kuulemma häiritsee.
Kerran nainen suuttuu miehelle puhelimessa koska oli luullut että vietetään yhdessä viikonloppu mutta mies kuskasikin kavereitaan..tästä seuraa se että nainen itkee miehen perään viikon ja mies kuulemma miettii että onko aikaa seurustella.
Muutetaan naisen aloitteesta yhteen,ruvetaan yrittämään lasta taas naisen aloitteesta.
Kun yhteinen lapsi syntyy kertoo mies vihdoin että rakastaa naista..ennen sanonut vaan että tykkää.
Ostetaan oma asunto..taas naisen aloitteesta.
Mennään naimisiin naisen aloitteesta maistraatista.
Tehdään toinen lapsi.
Kaikki hyvin???Ei ole.
Olenko mä tyhmä vai mitä mutta mun mielestä meidän suhde ei koskaan ole ollut normaali.
Oltu yhdessä jo 8.v
Miksi roikun tuon paskan kolme vuotta miehen kanssa???
En tiedä...aina ennen olen suhteessa rynnännyt heti kihloihin yms. ja kaikki mennyt pieleen sitten.
Olenko mä vaan tyhmä kun mietin menneitä???
Saihan kuitenkin kaiken sen mitä toivoin
erheen ja ihanat lapset.
Kun mies hakee naisen töistä,käydään kaupassa,syödään ja lähdetään istumaan miehen kavereiden kanssa paikalliselle abc:lle josta koiudutaan yöllä n.klo 01 aikaan..harrastetaan kerran seksiä jos harrastetaan.
Tämä kaikki siis toistuu samanlailla joka viikko.
Mies soittaa viikolla joka torstai klo 21.
Nainen jos yrittää kerran soittaa joku muu päivä niin mies on silloin juuri kahvilla kaverinsa kanssa ja nainen kuulemma häiritsee.
Kerran nainen suuttuu miehelle puhelimessa koska oli luullut että vietetään yhdessä viikonloppu mutta mies kuskasikin kavereitaan..tästä seuraa se että nainen itkee miehen perään viikon ja mies kuulemma miettii että onko aikaa seurustella.
Muutetaan naisen aloitteesta yhteen,ruvetaan yrittämään lasta taas naisen aloitteesta.
Kun yhteinen lapsi syntyy kertoo mies vihdoin että rakastaa naista..ennen sanonut vaan että tykkää.
Ostetaan oma asunto..taas naisen aloitteesta.
Mennään naimisiin naisen aloitteesta maistraatista.
Tehdään toinen lapsi.
Kaikki hyvin???Ei ole.
Olenko mä tyhmä vai mitä mutta mun mielestä meidän suhde ei koskaan ole ollut normaali.
Oltu yhdessä jo 8.v
Miksi roikun tuon paskan kolme vuotta miehen kanssa???
En tiedä...aina ennen olen suhteessa rynnännyt heti kihloihin yms. ja kaikki mennyt pieleen sitten.
Olenko mä vaan tyhmä kun mietin menneitä???
Saihan kuitenkin kaiken sen mitä toivoin