Miltä tää teistä vaikuttaa,onko miehellä suhde???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja auttakee
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto;26230256:
Se ei varmaan vaan tiennyt, että siellä Saunalahden sivuilla näkee sen puhelinlaskun niin eriteltynä :)

(En mäkään tiennyt ennen viime viikkoa, kun tultiin katsoneeksi. Siellähän hitto vie näkee kaiken :D)

En minäkään tienny ennen tätä sotkua :)

Jos miehesi ei ole käynyt jo sitä naista panemassa, niin suunnitelmissa se on ainakin ollut. :/

Mielestäni tuossa ei ole mitään epäselvää ja jos mies kerran noin räikeästi asiasta valehtelee, niin ero tulisi. Mies selvästi pitää sua tyhmänä.

Nyt se ukko on sitten hommannu prepaid liittymän vanhaan puhelimeensa että eiköhän tää oo selvä peli!! Haluaa ilmeisesti jatkaa tätä "puhelinsuhdetta" siihen naikkoseen. Sanoi hommanneensa sen siksi kun kyttään hänen asioitaan ja pilaan hänen kaverisuhteensa tähän naiseen! No siinäpähän viestittelee ja soittelee "kaverilleen" jos tykkää..En olis kyllä uskonu että mulle kävis taas näin :( Nyt on sit ainaki ne todisteet!

Miten tyhmä voi olla?

Kai nyt luulisi, että jos vaimolla on pääsy puhelutietoihin, niin oilsi sen verran fiksu, että ostaisi sen 60€ halpiskalikan ja prepaid-liittymän ja siitä soittelis.

[QUOTE="aapee";26235362]Nyt se ukko on sitten hommannu prepaid liittymän vanhaan puhelimeensa että eiköhän tää oo selvä peli!! Haluaa ilmeisesti jatkaa tätä "puhelinsuhdetta" siihen naikkoseen. Sanoi hommanneensa sen siksi kun kyttään hänen asioitaan ja pilaan hänen kaverisuhteensa tähän naiseen! No siinäpähän viestittelee ja soittelee "kaverilleen" jos tykkää..En olis kyllä uskonu että mulle kävis taas näin :( Nyt on sit ainaki ne todisteet![/QUOTE]

Noi voi p!
Otan osaa, kuulostaa surullusen tutulta..
Onko teillä lapsia?

Alkuperäinen kirjoittaja Neljän Äiti;26235380:
Noi voi p!
Otan osaa, kuulostaa surullusen tutulta..
Onko teillä lapsia?

On meillä lapsia. Ja lapset on miehellekki kaikki kaikessa mut niin vaan on näköjään valmis rikkomaan perheen jonku naikkosen takia vaikka ei edelleenkä myönnä mitään..Eikä halua erota ja rakastaa mua yli kaiken ja muuta paskaa!

[QUOTE="aapee";26235405]On meillä lapsia. Ja lapset on miehellekki kaikki kaikessa mut niin vaan on näköjään valmis rikkomaan perheen jonku naikkosen takia vaikka ei edelleenkä myönnä mitään..Eikä halua erota ja rakastaa mua yli kaiken ja muuta paskaa![/QUOTE]

Niin tuttua!
Meillä oli kolme lasta ja pienin alle vuoden, kun miehellä uusi.. oli muuten puhelimessa miehen nimellä.
Mun ex olisi halunnut pitää molemmat ja kauhee poru kun en suostunut.
On nämä miehet vaan uskomattoman lapsellisia!! (ja kusipäisiä)

Alkuperäinen kirjoittaja Neljän Äiti;26235422:
Niin tuttua!
Meillä oli kolme lasta ja pienin alle vuoden, kun miehellä uusi.. oli muuten puhelimessa miehen nimellä.
Mun ex olisi halunnut pitää molemmat ja kauhee poru kun en suostunut.
On nämä miehet vaan uskomattoman lapsellisia!! (ja kusipäisiä)

No on sullaki ollu oikein mies :( Mun entinen mies oli ihan mulkku,petti monta kertaa ja yhestä yhden illan hoidosta sai alkunsa lapsikin sillon ku mein kuopus oli 3kk.Siitä on vuosia ja olen päässy asian yli mutta valitettavasti tää uusi tilanne nykyisen miehen kans on nostanu niitä vanhojakin tunteita esiin..

[QUOTE="aapee";26235443]No on sullaki ollu oikein mies :( Mun entinen mies oli ihan mulkku,petti monta kertaa ja yhestä yhden illan hoidosta sai alkunsa lapsikin sillon ku mein kuopus oli 3kk.Siitä on vuosia ja olen päässy asian yli mutta valitettavasti tää uusi tilanne nykyisen miehen kans on nostanu niitä vanhojakin tunteita esiin..[/QUOTE]

Heivaa se helvettiin elämästäs,itket itkusi kerralla ja jatkat eteenpäin.Miehet on mulkkujensa vietävinä,hän menettää joka tapauksessa enemmän, tyhmänä vaan eivät sitä tajua ennenkuin on liian myöhäistä.Nimimerkillä kokemusta on.

[QUOTE="akka";26235460]Heivaa se helvettiin elämästäs,itket itkusi kerralla ja jatkat eteenpäin.Miehet on mulkkujensa vietävinä,hän menettää joka tapauksessa enemmän, tyhmänä vaan eivät sitä tajua ennenkuin on liian myöhäistä.Nimimerkillä kokemusta on.[/QUOTE]

Niin kai se on taas alotettava elämä alusta ja puhtaalta pöydältä,nyt vaan sen verran sekasin vielä itekki ettei oikein pysty suuntaamaan katseita tulevaisuuteen.Mutta kokemuksesta tiedän ettei tähän auta kuin aika.

Tsemppiä ap:lle. Ikävää, että miehesi paljastui kusipääksi. Toivottavasti saat pian elämäsi raitelle ja löydät jossakin vaiheessa kunnollisen miehen. Kyllä sellaisiakin on olemassa.

No älkäähän nyt yleistäkö miehiä noin vahvasti! Mulle on tehnyt vaimo, jonka kanssa olin aviossa 20 vuotta, ihan samoin. . Minä olin se kyttääjä joka ei antanut naiselle tarpeeksi vapauksia. Ero tuli ja mulle jäi talo, velat ja lapset.

[QUOTE="aapee";26235362]Nyt se ukko on sitten hommannu prepaid liittymän vanhaan puhelimeensa että eiköhän tää oo selvä peli!! Haluaa ilmeisesti jatkaa tätä "puhelinsuhdetta" siihen naikkoseen. Sanoi hommanneensa sen siksi kun kyttään hänen asioitaan ja pilaan hänen kaverisuhteensa tähän naiseen! No siinäpähän viestittelee ja soittelee "kaverilleen" jos tykkää..En olis kyllä uskonu että mulle kävis taas näin :( Nyt on sit ainaki ne todisteet![/QUOTE]

Sinuna sanoisin miehelle, että tämän tulee nyt valita joko ystävyssuhde naiseen tai sinut. Molempia ei voi saada, koska heidän ystävyyssuhteensa on mennyt sellaiselle alueelle, joka vahingoittaa suhdettanne. Jos miehesi todella rakastaa sinua ja on myöntänyt, ettei pitäisi siitä, jos sinulla olisi ollut vastaavanlainen ystävyyssuhde, niin tulisi hänen ymmärtää...

Alkuperäinen kirjoittaja yksi helpolla päässyt;26236131:
Sinuna sanoisin miehelle, että tämän tulee nyt valita joko ystävyssuhde naiseen tai sinut. Molempia ei voi saada, koska heidän ystävyyssuhteensa on mennyt sellaiselle alueelle, joka vahingoittaa suhdettanne. Jos miehesi todella rakastaa sinua ja on myöntänyt, ettei pitäisi siitä, jos sinulla olisi ollut vastaavanlainen ystävyyssuhde, niin tulisi hänen ymmärtää...

Niin hän on sanonutki että valitsisi koska vaan ennemmin minut kuin ystävänsä mutta että hän ei pidä siitä että kyttään hänen puhelintietojaan ja siksi hommasi prepaidin,mut mitä muuta olisin voinu tehdä kuin katsoa puheluerittelyn kun ei mies mukamas tienny mistä niin suuri lasku johtuu..Ja sanoo tehneensä väärin kun lähti sellaseen viestittelyyn mutta edelleen vannoo ettei hänellä ole mitään sellasia tunteita tätä naista kohtaan.Ja mihinkään fyysiseen suhteeseen en minäkään usko.Kai se on annettava ajan kulua ja katsoa mitä tuleman pitää mutta luottamus on kyllä menny :(

Varmaan paras että lähdet hetkeksi omalle lomalle, jätä muksut miehelle ja sano että pitää lomasi aikana suhdettaan yllä niin paljon kuin kerkiää, koska sitä se tulevaisuus tulee olemaan: lasten huoltamista ja hoidon kanssa tekstaamista.

Ja etsi itselles nuori villi rakastaja, joka ei halua mitään vakavaa. Muista kondomi.

Luuleeko mies että luottamus palautuu tuolla prepaidilla? Ei todellakaan, hän hommasi sen jotta voi jatkaa yhteydenpitoa ko. naiseen.

"Kai se on annettava ajan kulua ja katsoa mitä tuleman pitää mutta luottamus on kyllä menny". On tietysti hyvä ettet tee hätiköityjä päätöksiä, mutta älä rakas ihminen huijaa itseäsi ja usko miestä. Jos hän ei ihan vapaaehtoisesti halua katkaista kaikkia siteitä ko. naiseen ja ole HYVIN avoin muistakin asioistaan (tässä tapauksessa mielestäni esim. sinulla pitäisi olla ihan vapaa pääsy hänen puhelimeensa tms), ei hän ole missään nimessä luottamuksen arvoinen.

Itse arvaisin, että mies on naiseen hyvin ihastunut, ja siksi ei halua päästää naisesta irti. Hän kuitenkin samaan aikaan pelkää muutosta, ja siksi yrittää pitää sinutkin siinä rinnalla. Puhun tästä kokemuksen rintaäänellä, sillä olen ollut hieman samanlaisessa tilanteessa kuin te - mutta miehesi asemassa. Rakastuin palavasti toiseen mieheen, ja vaikka sydän sanoi että kuulun hänen rinnalleen oli entisen "varman" kumppanin jättäminen hirvittävän vaikeaa koska kuitenkin välitin hänestäkin kovasti ja olin häneen "tottunut". Yritin tosissani unohtaa toisen, mutta toisaalta en pystynyt esim. lupaamaan etten ole tähän toiseen yhteydessä sillä ajatus elämästä täysin ilman häntä oli niin mahdoton. Jos olisin halunnut oikeasti jatkaa exäni kanssa, olisin katkaissut välittömästi kaikki yhteydet tuohon toiseen, myöntänyt ihastukseni ja yrittänyt päästä siitä yli... Miehesi ei halua, ja uskon että hän on samassa tilassa missä itse olin. Rikot itseäsi koko ajan lisää jos elättelet toiveita siitä että mies puhuu totta. Kukaan ei kaveeraa noin toisen naisen kanssa ilman taka-ajatuksia, eikä kukaan rehellinen ihminen hommaa tuossa tilanteessa vielä prepaidiakin. Pahoittelen, mutta vaikka miehesi vielä ehkä toivoo että voisi jäädä kanssasi tuttuun ja turvalliseen, on hänen sydämensä ihan muualla eikä hän oikeasti panosta enää teidän suhteeseenne.

Eilen se ns. toinen nainen oli pilaamassa teidän avioliiton ja tänään sinä olet pilaamassa miehesi "kaveri"suhteen tähän naiseen. Kummasti se miehen mieli muuttuu yön aikana.

Hyvähän sen miehen on (jälleen) alkaa sinua syyttelemään, sillähän saa sopivasti vedettyä huomion pois siitä asiasta että miehesi tässä on se joka tekee väärin. Totta kai heidän yhteydenpitonsa on vaan kaveripohjalta, totta kai se nainen on vaan kiinnostunut miehestäsi, totta kai miehesi on tässä se viaton uhri, totta kai sinä olet kyttääjä ja totta kai miehelläsi on loukattuna täysi oikeus hommata itselleen prepaid liittymä jotta saa rauhassa ja salassa jatkaa yhteydenpitoa tähän naiseen.

Ja sinä olet kohtuuton jos miestäsi mistään sopimattomasta epäilet.

[QUOTE="aapee";26228257]Saunalahden puheluerittelystä niin kuin aiemmin jo kerroin![/QUOTE]

Hanki miehellesi Saunalahdelta tekstaripaketti ja euron päivässä-liittymä, niin laskut pienenevät huomattavasti!

Tuskin se toinen nainen myöntäisi edelleenkään mitään suhdetta olevankaan,sen enempää kuin miehesikään,mutta kyllähän tuo selittely ja prepaid-liittymä jo todistaa aika paljon.. Minun miehelläni on myös eräs naispuolinen kaveri,ja se nainen on laittanut miehelleni viestejä myöhään illalla tyyliin "Soitatko vielä" ja "Joko nukut" kun mies on ollut reissutöissä.. Ei siis mitään rakkausviestejä tietääkseni mutta silti minuakin vaivaa ja olen ottanut puheeksi asian. Ei minunkaan mies mitään myönnä..

Yhteistyössä