Luuleeko mies että luottamus palautuu tuolla prepaidilla? Ei todellakaan, hän hommasi sen jotta voi jatkaa yhteydenpitoa ko. naiseen.
"Kai se on annettava ajan kulua ja katsoa mitä tuleman pitää mutta luottamus on kyllä menny". On tietysti hyvä ettet tee hätiköityjä päätöksiä, mutta älä rakas ihminen huijaa itseäsi ja usko miestä. Jos hän ei ihan vapaaehtoisesti halua katkaista kaikkia siteitä ko. naiseen ja ole HYVIN avoin muistakin asioistaan (tässä tapauksessa mielestäni esim. sinulla pitäisi olla ihan vapaa pääsy hänen puhelimeensa tms), ei hän ole missään nimessä luottamuksen arvoinen.
Itse arvaisin, että mies on naiseen hyvin ihastunut, ja siksi ei halua päästää naisesta irti. Hän kuitenkin samaan aikaan pelkää muutosta, ja siksi yrittää pitää sinutkin siinä rinnalla. Puhun tästä kokemuksen rintaäänellä, sillä olen ollut hieman samanlaisessa tilanteessa kuin te - mutta miehesi asemassa. Rakastuin palavasti toiseen mieheen, ja vaikka sydän sanoi että kuulun hänen rinnalleen oli entisen "varman" kumppanin jättäminen hirvittävän vaikeaa koska kuitenkin välitin hänestäkin kovasti ja olin häneen "tottunut". Yritin tosissani unohtaa toisen, mutta toisaalta en pystynyt esim. lupaamaan etten ole tähän toiseen yhteydessä sillä ajatus elämästä täysin ilman häntä oli niin mahdoton. Jos olisin halunnut oikeasti jatkaa exäni kanssa, olisin katkaissut välittömästi kaikki yhteydet tuohon toiseen, myöntänyt ihastukseni ja yrittänyt päästä siitä yli... Miehesi ei halua, ja uskon että hän on samassa tilassa missä itse olin. Rikot itseäsi koko ajan lisää jos elättelet toiveita siitä että mies puhuu totta. Kukaan ei kaveeraa noin toisen naisen kanssa ilman taka-ajatuksia, eikä kukaan rehellinen ihminen hommaa tuossa tilanteessa vielä prepaidiakin. Pahoittelen, mutta vaikka miehesi vielä ehkä toivoo että voisi jäädä kanssasi tuttuun ja turvalliseen, on hänen sydämensä ihan muualla eikä hän oikeasti panosta enää teidän suhteeseenne.