Terve kaikki.
Saavuin tänne foorumille tänään ja olen lukenut lähes koko päivän näitä keskustelujanne. Melkein joka toinen asia koskee miehen kalun kokoa jossain mielessä. Olisipa se +20cm. Vain iso kyrpäiset miehet saavat minut tulemaan. "Pieniä" kaluja en edes tunne. En pysty kiihottumaan, jos varren pituus tai paksuus on X. Niiden mitat ovat aivan pakko olla ainakin Z ja Y. Miksi täällä arvostellaan vain miehiä? Tiedättekös että yhdynnässä on kaksi osapuolta ja vika ei ole vain miehessä? Te molemmat olette viallisia jos ei toimi. Pieni kalu ja iso pillu.
No joo, tisseistä täällä vähän puhuttiin. Rinnoilla ei ole kylläkään merkitystä fyysisesti, ne ovat kauniit mutta miten ne auttavat yhdynnässä? Sama kuin miehen hartiat, ei hartioilla hirveästi klitorista pyöritellä. Joten en näe syytä rinnastaa rintoja yhtä tärkeäksi elementiksi yhdyntään kuin miehen penistä ja naisen vaginaa. Vastaväitteitä? Itse havaitsin monien niinsanotusti yhdistävän nämä kaksi asiaa. Pienikaluinen ja pienitissinen. 1 + 1 = 3? Siis löysä pimppi, pikku pippeli.
Minun täytyi oikeasti tänään mitata kaluni koko näiden kaikkien höpinöiden takia. Tasan 17cm. Voih... ei ole se +20cm unelma millä pystyy tyydyttämään Naisen. Isolla N:llä täytyi kirjottaa. Eli mitä tämä nyt tarkoittaa minulle? Tullaanko minut torjumaan usein kun tapaan naisen? Tullaanko minua ylistämään sittenkin? Mitä kuvittelen eihän minulla ollutkaan se 20cm... Minun kaluni on ongelma, mutta pillussa ei ole mitään ongelmaa. Ovatko pillut minulle liian löysiä? Mahtuuko sisään? Naputanko pohjaa? Miksi kyselen näin tyhmiä kysymyksiä? Ai niin, unohdin paksuuden ilmoittaa! Voi voi anteeksi odottakaapas... Mistä mittaan? Terska vai varsi? Varsi on leveydeltään 4,5cm, Terska noin 5cm. Löysin vessapaperirullan! Kyllä mahtuu sen putkilon sisään kuten monet teistä ovat verranneet. Jos ei mahtuisi niin olisi riittävän paksu? Auts kun taas sattui... Nyt naiset laskevat mielessään minkä arvoinen mies olen vai mitä?
Kuulostan pieneltä pojalta joka valittaa kun on isompia maailmassa. Eikun miten se meni?
Taidatte naiset olla melkoisia jakorasioita jos pillunne ovat niin löysiä että täytyy täällä valittaa kalujen koosta. Olikos gorilloilla 3cm kalu ja muilla apinoilla hieman pienempiä? Ovat sentään meidän sukulaisia jossain määrin. Miehillä kalut alkavat n. 11cm pituudesta mitä täällä lueskelin, sehän on melkein 4 kertaa suurempi kuin gorillalla? Mielestäni siis jo 11cm kalu on erittäin iso ja se oli vielä pienimmästä päästä. +20cm? Joo minäkin haluan naida alaikäistä kun on tiukka? On aivan yhtä rasittavaa miehelle olla löysässä pimperossa sisällä kuin naiselle ottavansa sisään niin sanottua pientä kalua.
Kun te naiset puhutte täällä isoista kaluista, minkä takia täällä ei ole vastaavaa keskustelua löysistä pilluista? Tajuatteko naiset kuinka itsekkäitä olette? Jos kalun koko on ongelma teille, ehkä voisitte lopettaa jokaiselle jakamisen tai pienentää vaginaa tai lopettakaa se saappaan survominen?
Te kun keskustelitte, vitsillä tietenkin, että ensitreffeillä täytyisi kalun koko mitata. No minä ainakin haluaisin kokeilla onko tämä tyttönen ollut jakorasiana vai ei.
Kun nainen synnyttää, vagina on jälkeenpäin löysempi. Voi harmi... Kun mies tulee tiettyyn ikään, sillä ei toimi mikään. Voi harmi... Molemmilla pahapaha miinus. Korjattavissa? Nainen haluaisi sitten isompaa kalua eikös vain? Vika on vain ja ainoastaan miehen kalun koossa, ei naisen pillussa vai mitä? No mies haluaa tiukempaa pillua aivan yhtä paljon? Miksi puhutte ainoastaan kalun koosta? Pillun löysyys on aivan sama ongelma.
Taito merkitsee? Aivan. Puhutaan, että miehen täytyy olla taitava jotta saisi minut tulemaan? Oletteko harkinneet että myös tekin voisitte olla taitavia aivan samassa määrin? Ainiin, tehän kaikki naiset olette niin taitavia jo syntyessänne. Te olette se parempi puolisko.
En itse ole koskaan ajatellut näin. Mutta nyt ajattelen. Kiitän. Pahoitteluni jos pahoitin mieliä. Tekin pahoititte pienikaluisia miehiä. Minuakin? En tiedä itseasiassa, aloin vain tuntemaan aivan sairasta tunnetta päästä avautumaan "täydellisille" pilluillenne.