horm
Kyllä minun kohdallani vaimoni on päässyt liiankin helpolla, kun hänen ei tarvi tehdä mitään minun kiihottumisen eteen, kun kiihotun pelkästä ajatuksesta joskus ja vaimoni läheisyydestä sängyssä. itse kyllä joudun vaimoni kiihottumisen ja kostumisen eteen tekeen töitä/ esileikkiä aika paljon ja palkintona sitten kommentti , että en minä ois seksiä halunnutkaan. Saa siinä sitten lukea niitä eleitä ja hengityksiä ynnä muuta kun toinen on mukana " viran puolesta" ja minun haluni ja kiihkoni on epänormaalia jos haluaisin useammin kuin kerran kuukaudessaAlkuperäinen kirjoittaja amanra:Ymmärräthän, että monet naiset saavat nautintonsa nimen omaan vaginan venytyksestä. Vaginan seinämien reseptorit rekisteröivät venytyksen ja nainen kokee sen nautinnollisena. Toisilla tämä mielihyvä tulee voimakkaammin kuin toisilla. Ihan samoin kuin klitoriksen kanssa, toinen haluaa hellempää kosketusta, toinen voimakkaampaa. Ei siinäkään ole klitoriksen koolla mitään tekemistä.
Pienipaikkainen nainen voi nauttia kovasti ison munan venyttävästä tunteesta. Ei se, että nauttii isosta tarkoita sitä, että itsellä on iso. Miehet ei vaan ymmärrä mitään naisen anatomiasta ja nautinnosta. Jos ymmärtäisitte paremmin, mistä nainen nauttii, voisitte olla parempia rakastajia. Suurin nautinto syntyy siitä, että mies osaa toimia naista kiihottavalla tavalla. Miehen pitää opetella lukemaan naista, koska jokainen nainen on erilainen. Pitää opetella mistä juuri tämä nainen tykkää. Monille miehille se tuntuu olevan tosi vaikeaa, ja siksi he ovat huonoja sängyssä. Ei se munan kokokaan kaikkea ratkaise.
Myös naisten pitää opetella mistä mies tykkää, sillä jokainen mieskin on erilainen. Väittäisin, että naiset osaa paremmin lukea sitä, milloin mies tykkää kosketuksesta ja milloin ei. Ainakin itselle tuntuu olevan suht helppoa opetella uuden kumppanin mieltymykset, mutta monelle miehelle on tuntunut olevan vaikeaa oppia mistä minä tykkään. Eri ihmiset tykkää erilaisesta kosketuksesta. Ei siinä auta muuta kuin seurata tarkasti kuinka toisen hengitys ja ääntely muuttuu, mikä saa kehon värähtämään, onko värähdys positiivinen vai negatiivinen, milloin kasvoille tulee rento nautinnollinen ilme jne. Se on pienien asioiden huomaamisesta kiinni osaako tuottaa toiselle nautintoa.