Alkuperäinen kirjoittaja Sivupersoona:
Mutta ensimmäinen kerta oli tämä, kun sain lukea mitä asioita pitää seurata, jotta pystyy tulkitsemaan mistä nainen tykkää.
Itse, kun olen aina yrittänyt kysyä, saamatta vastausta.
Kysyminen on siitä hankalaa, että on aika vaikea sanallisesti kertoa mistä tykkää tunnetasolla tai fyysisellä tasolla, ei sille välttämättä ole sanoja. Ei sitä vain osaa pukea sanoiksi. Eikä sitä välttämättä edes pysty analysoimaan siten, että sen voisi muodostaa sanoiksi. Ja jos mies vaikka nuolee, se voi tuntua pahimmillaan siltä kuin olis gynellä ja parhaimmillaan se on tajunnanräjäyttävää. Yleensä se toimii, jos mies on itse mukana ja tekee mikä sitä itseään kiihottaa. Kun toinen on kiihottunut, se tarttuu. Tietty jos mieltymykset ei osu yhtään yksiin, se ei toimi. Ja on tosi vaikeaa kuvailla sanoin millä tavalla nuoleminen tuntuu hyvälle, kun ei sitä edes täysin hahmota mitä se mies siellä puuhaa. Varsinkin kun se tuntuu tosi hyvälle, ei pysty edes analysoimaan että mikä siinä tuntui hyvälle. Silloin on parempi jos mies pystyy havainnoimaan itse ja korjaamaan toimintaansa naisen keholta saamansa palautteen perusteella. Jos nainen on kuin eloton lahna, ei se kovin hyvälle voi tuntua. Ja sama pätee ihan varmasti mieheenkin