Pari pientä kysymystä. :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Viblsp
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Viblsp

Vieras
Jos tyhjennät pyykkikoneen koriin ja pyydät miestäsi laittamaan ne kuivumaan, mitä mies siihen toteaa?

Jos lapsella on kakka vaipassa, vaihtaako mies vaipan ilman kehoitusta?

Askarteleeko ja piirtääkö mies lasten kanssa mieluusti?

Ei se totea mitään, laittaa ne kuivimaan.

Vaihtaa, se oikein kyttää varsinkin paskavaippoja et saa varjella multa poikansa palleja.

Ei meillä vielä tollasia, mut eiköhän.

Jos tyhjennät pyykkikoneen koriin ja pyydät miestäsi laittamaan ne kuivumaan, mitä mies siihen toteaa? joojoo, ihan kohta (=ei ikinä )

Jos lapsella on kakka vaipassa, vaihtaako mies vaipan ilman kehoitusta? ei

Askarteleeko ja piirtääkö mies lasten kanssa mieluusti? sillon kun siihen viitsii/ehtii ryhtyä..

laittaa pyykit kuivumaan jos niin pyydän
vaihtaa vaipan mukisematta jos niin pyydän/sanon, oma alotteisuus on kyllä kaukana jos ei ole ihan pakko
ei ole vielää lapsi tuossa iässä, mutta on itse kova piirtämään, että eiköhän osallistu tuohonkin

Pyykeistä sanoo että "sähän osaat laittaa ne paremmin" eikä laita mutta kakan vaihtaa pientä mutinaa käyttäen. Askartelua ei oo viel muksun iän puolesta harrastettu.

"Joo, laitan kohta" ( ja kyllä se laittaa, ja mä olen oppinut aika hyvin hillitsemään itseni hoputuksen suhteen )
Vaihtoi joo.
Ja piirtelee kyllä, on paljon parempi piirtämään kuin minä, mutta mä taas askartelen enemmän.
Legoilla nuo saattavat rakennella parikin tuntia päivässä. :)

Jos tyhjennät pyykkikoneen koriin ja pyydät miestäsi laittamaan ne kuivumaan, mitä mies siihen toteaa? -laittaa ne kuivumaan, tosin mä laitan ne yleensä ite kun se laittaa "väärin"...

Jos lapsella on kakka vaipassa, vaihtaako mies vaipan ilman kehoitusta? -vaihtaa, yleensä mies vaihtaa jos on kotona.

Askarteleeko ja piirtääkö mies lasten kanssa mieluusti? -kyllä.

Saatta laittaa kuivuun jos itse olen lähössä johonkin, mutta silloinkin ne on ihan miten saattuu kuivumassa.

Kakkavaippaa ei vaihda muuta kuin jos en ole kotona ei edes kehoituksella, isommalta käy kyllä pyllyn pyyhkiin.

En ole ikinä nähnyt askartelevan tai piirtelevän lasten kanssa, mutta tekee kyllä muuta puuhasteltavaa lasten kans, nuo askartelu jutut on enemmän mun osa-aluetta

Jos tyhjennät pyykkikoneen koriin ja pyydät miestäsi laittamaan ne kuivumaan, mitä mies siihen toteaa? Mies hoksaa laittaa pyytämättä.

Jos lapsella on kakka vaipassa, vaihtaako mies vaipan ilman kehoitusta? Juu vaihtaa.

Askarteleeko ja piirtääkö mies lasten kanssa mieluusti? Ei askartele, mutta piirtää paljon lasten kans.

Meillä toi mies pesee pyykinkin ihan oma aoitteisesti ja laittaa sen silloin myös kuivamaan.
Kakkavaippoista ei oo tuon miehen suhteen kokemusta...

MUOKS Ja kyllä joskus jotain pientä on piirtänyt, sais piirtää mun puolesta useamminkin kun on tosi taiva piirtämään (jos siis mun taitoihin vertaa)

Sanoo..joo,mä laitan hetken päästä...mutta ei laita kuitenkaan,kun unohtaa sen jo..

Vaihtaa kakkavaipat välillä pyytämättä,välillä ehkä saatan mainita että ois jotain housunpuntissa...

Eipä juuri askartele ja piirrä..mut muuten touhuaa kyllä jos muksut pyytää...

Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:
Jos tyhjennät pyykkikoneen koriin ja pyydät miestäsi laittamaan ne kuivumaan, mitä mies siihen toteaa?

Jos lapsella on kakka vaipassa, vaihtaako mies vaipan ilman kehoitusta?

Askarteleeko ja piirtääkö mies lasten kanssa mieluusti?

1. Laittaa, pesee usein myös ne pyykit.

2. Vaihtaa ja pissa vaipat myös.

3. Piirtää,askartelee,on pihalla ja leikkii.

Tällä hetkellä tiskaa tuolla ja ihan oma aloitteisesti :whistle:

En halua että mieheni ripustaa pyykkejä koska hän tekee sen huonosti :kieh: Vaihtaa kyllä kakkavaipan jos on yksin pojan kanssa,muutoin minä teen sen. Leikkii ja piirtelee joskus ja v-loppuisin käydään yhdessä puistossa :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja cothis:
Ei se totea mitään, laittaa ne kuivimaan.

Vaihtaa, se oikein kyttää varsinkin paskavaippoja et saa varjella multa poikansa palleja.

Ei meillä vielä tollasia, mut eiköhän.

Täh, miks? Mies tekis pyydettäessä heti noi, luulen niin. Ja jos ei tekis, niin mä tekisin heti, niin helppoa se on.

pyykit laittaa kuivamaan, mutta mä en tajua miten se saa ne niin ryppyisiksi! siinä välillä pyykkikori-pyykkiteline. en ikinä silitä arkivaatteita mut muutaman kerran on käyny mielessä..

kakkavaipat vaihtaa kun hihkaisen että "täällä ois isille paketti", muuten yrittää olla muka kuin ei huomaiskaan koko käryä..

ei niinkään piirrä ja askartele, mut leikkii, rakentaa legoilla jne

1. Ei laita, vaan sanoo "että laita ite, mä laitan ne kuitenkin väärin, ja sit sä joudut laittaan ne uusiks"
2. Pissavaipat vaihtaa omatoimisesti, kakkavaipat pyydettäessä
3. Tähän en vielä tiedä vastausta....

Meillä tehdään monesti niin, että minä laitan pesukoneen pyörimään ja voin huoletta unohtaa loput siitä miehelle. Hän ottaa pyykit koneesta ja vie narulle. Mutta se on kyllä monen vuoden koulutuksen (lue=jäkätyksen) tulos. Suuri kiitos siitä kuitenkin miehelleni, että oppi meni perille.

Kakkavaipasta en voi varmaa sanoa, kun vasta esikoinen on tulossa. Mutta aavistus on siitä jonkinmoinen. Mies inhoaa hajuja yli kaiken. Kissan kakkoja ja mökin vessaa ei meinaa pystyä hoitaan, mutta pakon edessä tekee ne. En aio antaa hänen livahtaa vaipanvaihdostakaan, mutta epäilen, että tuskin tulee tekemään sitä oma-aloitteisesti.

En osaa kuvitella, että askartelee ja piirtää. Katselee lasten kanssa piirrettyjä elokuvia ja roplaa vanhoja mopoja.

Yhteistyössä