Ensinnäkin, tyttö 2v5kk on nyt ollu kuukauden tarhassa ilman vaippaa. Alkuun meni hyvin, vahinkoja ei sattunut. Nyt on pari viikkoa tullut vahinkoja, ja muutaman kerran kotimatkalla pissat housuun. Kotonakin vahinkoja sattuu, viimeksi äsken sanoin että mennään pissalle, niin tyttö sanoi ettei ole pissahätä. Sanoin, että mennään silti, niin tämä puistelee päätään että ei, ja pissaa lattialle :headwall: Nyt kysynkin että, olisiko fiksua laittaa tytölle vaippa, ja kokeilla uudestaan vaikka joulun jälkeen miten se vaipattomuus sujuu?
Toinen kyssä, meidän 3v9kk käyttää vielä yövaippaa. Miten pojalle voi painostamatta puhua asiasta, jotta saataisiin yövaipat pois? On aika vaikeaa enää edes löytää vaippaa, joka ei yöllä falskaa... Olisko housuvaipat parempia yöksi?
Toinen kyssä, meidän 3v9kk käyttää vielä yövaippaa. Miten pojalle voi painostamatta puhua asiasta, jotta saataisiin yövaipat pois? On aika vaikeaa enää edes löytää vaippaa, joka ei yöllä falskaa... Olisko housuvaipat parempia yöksi?