Paras suklaalevy?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja suklaasuu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

suklaasuu

Vieras
Ajattelin juhannuksena repästä ja ostaa suklaalevyn. Ostan aina fazerin sinisen kun en tiedä mitkä muut on hyviä (syön suklaata ehkä kerran vuodessa). Suositelkaa jotain hyvää levyä!
 
Mie tykkään kans tuosta Marabou Caribbean suklaasta ja sitten jugurttitäyteellä olevasta.
 
[QUOTE="vieras";23986284]Niinpä. Mä syön varmaa kerran viikossa!! :P Suklaa on niin hyvää.
Parasta on fazerin keksi-crisp. Myöskin hyviä f.lontoonrae ja f.pähkinärouhe.[/QUOTE]
Ai kaikkea, mikä vaan on hyvää, pitää ahtaa naamaansa älyttömästi. Ei ihme, että palstamammat ovat läskejä ja älä edes yritä; sinä ET ole laiha.
 
[QUOTE="vieras";23986284]Niinpä. Mä syön varmaa kerran viikossa!! :P Suklaa on niin hyvää.
Parasta on fazerin keksi-crisp. Myöskin hyviä f.lontoonrae ja f.pähkinärouhe.[/QUOTE]

Kerran viikossa vaan?
Mä syön joka päivä. Ainaki melkeen. :p
 
Kyllä se on se Fazerin sininen. Jos mä saisin suklaata vain yhden levyn vuodessa, niin se olisi ilman muuta tuo :). En lähtisi seikkailemaan ja uhraisi sitä ainoaa levyäni johonkin kokeiluun, josta ei sitten välttämättä tykkää.

Jos jotain muuta levyä ap harkitsee, niin ota nyt ainakin joku Fazerin levy. Kokeile niistä jotain, mitä et ole maistanut. Mä tykkään myös siitä, missä on muistaakseni rusinoita ja pähkinöitä (?). Pähiknäsuklaat on myös ihan ok ja tuo keksi-crisp on mun mieheni suosikki.
 
Jos levyn ostan niin se on yleensä sininen tai sitten keltainen (kokonaisilla hasselpähkinöillä). Joskus Geishalevy. Muita hyviä on Fazerin Marianne, Maraboun minttukrokantti tai Pirkan valkosuklaapähkinä.

Tuota Lontoon Raetta en ymmärrä. Rakastan Lontoon Rakeita ja Fazerin Sinistä mutta tuo suklaalevy ei oikeasti vaan ollut hyvää...

[QUOTE="vieras";23986398]Ai kaikkea, mikä vaan on hyvää, pitää ahtaa naamaansa älyttömästi. Ei ihme, että palstamammat ovat läskejä ja älä edes yritä; sinä ET ole laiha.[/QUOTE]
Mieluummin otan rennosti, syön välillä suklaata ja kannan läskini kuin olen tuollainen vittumainen kurppa, jota kaivelee toisten viikottaiset herkuttelut ja vararavinnot.
 
  • Tykkää
Reactions: ansarikukka
Jos levyn ostan niin se on yleensä sininen tai sitten keltainen (kokonaisilla hasselpähkinöillä). Joskus Geishalevy. Muita hyviä on Fazerin Marianne, Maraboun minttukrokantti tai Pirkan valkosuklaapähkinä.

Tuota Lontoon Raetta en ymmärrä. Rakastan Lontoon Rakeita ja Fazerin Sinistä mutta tuo suklaalevy ei oikeasti vaan ollut hyvää...


Mieluummin otan rennosti, syön välillä suklaata ja kannan läskini kuin olen tuollainen vittumainen kurppa, jota kaivelee toisten viikottaiset herkuttelut ja vararavinnot.
Tää kurppa pystyy ottamaan rennosti ilman ylimääräisiä kaloreitakin :)
 

Yhteistyössä