Kuinka usein syötte karkkia?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "mie"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"mie"

Vieras
Ihmetyttää kun työkaverit puhuu jostain karkkilakoistaan. Tulee kuva, että syövät sitten normaalisti useinkin karkkia. Mä ostan karkkipussin ehkä kerran vuodessa jos sitäkään. En oo vaan ikinä oppinu siitä pitämään. Suklaata ostan joskus. Mites te muut?
 
No lakkoonhan alkaa tietenkin sellaiset ihmiset, jotka tekee jotain asiaa niin paljon, että se on jollain tapaa ongelma. Syö karkkia niin paljon että lihoo tms. Tuskin savuttomat alkaa röökilakkoon tai absolutistit viettää nenänvalkaisukuukautta?
 
[QUOTE="vieras";23844627]Joka päivä tietenkin! Eikä tulisi mieleenkään pitää mitään lakkoja.[/QUOTE]

:laugh:

Sama juttu, mutta mulle kyllä riittää usein vain pari kovaa salmiakkia päivässä tähän sokeririippuvuuteen:D
 
Joka päivä! Tänään meillä ei ole muita herkkuja kotona kuin rasia neekerinpusuja ja niitä olen sitten mussuttanut 8. Ai niin ja vaniljarinkelin kahvin kanssa myös. Mutta sitä ei kai lasketa karkkeihin. Sehän on melkein kuin leipää.
 
Viimeksi muokattu:
[QUOTE="a p";23844657]Huh, oikeesti joka päivä? Kyllä mäkin syön usein herkkuja, mutta en kyllä karkkia juuri ikinä. Mun herkut on jätski tai joku makea leivos.[/QUOTE]

Ja mitä sitten, miten jäätelöt ja leivokset eroavat makeisista?
 
[QUOTE="a p";23844657]Huh, oikeesti joka päivä? Kyllä mäkin syön usein herkkuja, mutta en kyllä karkkia juuri ikinä. Mun herkut on jätski tai joku makea leivos.[/QUOTE]

ahaa että tämä ei siis koskenutkaan jäätelöä, leivonnaisia, sipsejä jne...? No entäs suklaa?
Mun täytyy muuttaa vastaustani, syön karkkia (esim tv-mix-pussi) ehkä kerran kahdessa viikossa.
 
Vaihtelevasti,joskus pari kertaa viikko ja joskus taas voi mennä viikkoja tai kuukauskin etten syö,mielihalun mukaan.
 
Jokapäivä on kyllä ihan liikaa,useampi kerta viikossakaan ei ole enää hyvä..
Itse syön ehkä kerran kuukaudessa karkkia, jotain muuta herkkua kuten jätskiä,leivonnaista tms. ehkä kerran 2 vkossa, usein harvemminkin..
Tosin nyt voisin napata pakkasesta jäätelön kun tuli puheeksi. :D
 
[QUOTE="vieras";23844755]Jokapäivä on kyllä ihan liikaa,useampi kerta viikossakaan ei ole enää hyvä..
Itse syön ehkä kerran kuukaudessa karkkia, jotain muuta herkkua kuten jätskiä,leivonnaista tms. ehkä kerran 2 vkossa, usein harvemminkin..
Tosin nyt voisin napata pakkasesta jäätelön kun tuli puheeksi. :D[/QUOTE]

Miksi se on ihan liikaa, sinäkö sen päätät?
 
Syön varmaan lähes päivittäin... Ei ole kyllä tullut mieleenkään aloittaa karkkilakkoa. En koe olevani addiktoitunut karkkiin. Syön kun tekee mieli, eikä ole ylipainoa. En ole kuitenkaan niitä tyyppejä, jotka vetää kokonaisen suklaalevyn kerralla.
 
[QUOTE="vieras";23844791]Miksi se on ihan liikaa, sinäkö sen päätät?[/QUOTE]

Toki jokainen saa tehdä miten tahtoo,eihän se laitonta ole mutta hyvin epäterveellistä.
Kukaan terveydestään välittävä tuskin mättää karkkia jokapäivä.
Mihin se elimistö sitä karkkia tarvitsee?
 
[QUOTE="vieras";23844998]Toki jokainen saa tehdä miten tahtoo,eihän se laitonta ole mutta hyvin epäterveellistä.
Kukaan terveydestään välittävä tuskin mättää karkkia jokapäivä.
Mihin se elimistö sitä karkkia tarvitsee?[/QUOTE]

Meinasin tohon sun aiempaan viestiin samaa kommentoida, että kenelle on liikaa...
Mulle on ainakin hyvä näin, en ole lihava, ja syön vaan muutaman karkin/päivä. Toki olis parempi jos ei söis ollenkaan, mutta on niitä pahempiakin paheita...
 
[QUOTE="vieras";23844998]Toki jokainen saa tehdä miten tahtoo,eihän se laitonta ole mutta hyvin epäterveellistä.
Kukaan terveydestään välittävä tuskin mättää karkkia jokapäivä.
Mihin se elimistö sitä karkkia tarvitsee?[/QUOTE]

Eli koska elimistö ei tarvitse jotain, se on epäterveellistä? Hohhoh. Mikä tekee päivittäisestä makeistensyönnistä epäterveellistä? Sulla näyttää olevan tietoa, koska niin pikaisesti muita tuomitset.
 

Yhteistyössä