M
"mie"
Vieras
Ihmetyttää kun työkaverit puhuu jostain karkkilakoistaan. Tulee kuva, että syövät sitten normaalisti useinkin karkkia. Mä ostan karkkipussin ehkä kerran vuodessa jos sitäkään. En oo vaan ikinä oppinu siitä pitämään. Suklaata ostan joskus. Mites te muut?