S
suklaasuu
Vieras
Ajattelin juhannuksena repästä ja ostaa suklaalevyn. Ostan aina fazerin sinisen kun en tiedä mitkä muut on hyviä (syön suklaata ehkä kerran vuodessa). Suositelkaa jotain hyvää levyä!
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
KERRAN VUODESSA????
ootko sä muka ihminen.
KERRAN VUODESSA????
ootko sä muka ihminen.
Tää kurppa pystyy ottamaan rennosti ilman ylimääräisiä kaloreitakinJos levyn ostan niin se on yleensä sininen tai sitten keltainen (kokonaisilla hasselpähkinöillä). Joskus Geishalevy. Muita hyviä on Fazerin Marianne, Maraboun minttukrokantti tai Pirkan valkosuklaapähkinä.
Tuota Lontoon Raetta en ymmärrä. Rakastan Lontoon Rakeita ja Fazerin Sinistä mutta tuo suklaalevy ei oikeasti vaan ollut hyvää...
Mieluummin otan rennosti, syön välillä suklaata ja kannan läskini kuin olen tuollainen vittumainen kurppa, jota kaivelee toisten viikottaiset herkuttelut ja vararavinnot.