Kuinka usein syötte karkkia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "mie"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";23844998]Toki jokainen saa tehdä miten tahtoo,eihän se laitonta ole mutta hyvin epäterveellistä.
Kukaan terveydestään välittävä tuskin mättää karkkia jokapäivä.
Mihin se elimistö sitä karkkia tarvitsee?[/QUOTE]

No ei elimistö vaan psyyke...:D

Ennen joka päivä niin paljon, ettei tarvinnut edes ruokaa syödä ja silti lihoi.
Nyt yli 2v syömättä. Jos olisin osannut syödä kohtuudella niin mitäpä väliä sillä sitten olisi ollut kuinka usein.

Kyllä joka päivä voi karkkeja syödä jos syö kohtuudella. Max 50g. Monet ruoat on epäterveellisempiä kuin karkki, karkeissa ei ole edes rasvaa yleensä. Itse en syö karkkeja ollenkaan siitä syystä, että en osais pitää sitä kohtuudessa.

Syön karkkia silloin kun menen leffaan, eli muutasman kuukauden välein ostan parin euron irtokarkkipussin. Muita herkkuja menee enemmän,suklaata viikottain ja sipsejä tai poppareita samoin kerran viikossa. Leivoksia en oikeastaan syö, paitsi munkin silloin tällöin.

Melkein joka päivä. Jos en karkkia syö, niin sitten pullaa tai keksejä. Ja olen normaalipainoinen.
Huomattavasti terveellisempi pahe kuin vaikkapa tupakan poltto...

Liian usein. :ashamed: Tämä on kuin huumeriippuvuus, koko ajan tekee mieli. Suklaata en onneksi himoitse oikeastaan ollenkaan. Tosi harvoin tulee syötyä suklaata. Karkkia yritän vähentää, ajattelin, että kokonaan pois ja jos tekee mieli niin sitten korkeintaan pikkupussi kerran viikkoon. Haluaisin kuitenkin kokeilla tuota, että kauanko pystyn olemaan karkitta.

Alkuperäinen kirjoittaja sama täällä...;23845195:
Melkein joka päivä. Jos en karkkia syö, niin sitten pullaa tai keksejä. Ja olen normaalipainoinen.
Huomattavasti terveellisempi pahe kuin vaikkapa tupakan poltto...

Tupakki silloin toinen tällöin ei ole vielä (huom. vielä) aiheuttanut minulle mitään. (olen kyllä hankkiutumassa eroon tästäkin paheesta) Vuosien karkin syönti aiheutti todella pahan olon. Paha olo, heikotus, silmissä pimenemistä yms kun karkkia ei saa ja sitten samaa kun sitä syö. Sokeriarvot oli niin päin vituraa että jonkin sortin sairaus alkoi kolkuttelemaan jo ovella.

[QUOTE="mimmi";23845290]Hitsi, mä olisin kauhia jytäpossu, jos söisin karkkia joka päivä. Tai tietty, jos ei sitten söis mitään muuta :D[/QUOTE]

Mulla meni monia vuosia syömättä ruokaa juuri koskaan. Leipä ehkä aamulla tai illalla, ja karkkia. Enkä ollut laiha, normaalipainon yläraja alkoi olemaan lähellä ja lapsen syntymän jälkeen ylittyikin hetkeksi.

Liian usein. :ashamed: Tämä on kuin huumeriippuvuus, koko ajan tekee mieli. Suklaata en onneksi himoitse oikeastaan ollenkaan. Tosi harvoin tulee syötyä suklaata. Karkkia yritän vähentää, ajattelin, että kokonaan pois ja jos tekee mieli niin sitten korkeintaan pikkupussi kerran viikkoon. Haluaisin kuitenkin kokeilla tuota, että kauanko pystyn olemaan karkitta.

Peesi. Se sokeririippuvuus :saint:

Toisaalta olisi kiva, jos sokeririippuvuuteen olisi joku toimiva lääke, mutta toisaalta sitten taas se herkkujen ahmiminen on niin taivaallisen ihanaa, että en ole varma haluanko edes päästä eroon himosta.

• Tykkää
Reactions: Akaatti
Lähinnä silloin kun tarjotaan. En pidä karkista niin paljon, että itse vaivautuisin ostamaan kovin usein. Pari kertaa vuodessa saatan ostaa draculoita, salmiakkipastilleja tai irtokarkkihyllystä kirpeitä karkkeja.

MUTTA rakastan suklaata, sitä tulee syötyä kerran tai pari viikossa. Lisäksi syön sipsejä, pullaa yms. makeita leivonnaisia. Lähes joka päivä tulee syötyä joku herkku kahvin kanssa tai sitten illalla jälkkäriksi.

Yhteistyössä