K
Kaulin
Vieras
Joka päivä syön...:ashamed: Aika noloa, kyllä! Tunnustan pahan riippuvuuteni, kyllä tästä vielä joskus sinnitellään irti...
Mä oon yrittäny sinnitellä, mutta se jäi yrittämiseksi. Jos tästä elämästä jotain pitää jäädä käteen, niin edes hyvä mieli. Joten ei muutakuin salmiakkia poskeen