Paras rintojen koko

  • Viestiketjun aloittaja TRÄGÄ
  • Ensimmäinen viesti
what is the point, then?
Alkuperäinen kirjoittaja Is that the point:
Alkuperäinen kirjoittaja what is the point:
[
Eihän täällä kukaan ole isotissisille mitään boostausketjuja ollut perustamassakaan. Isotissiset katsos TIETÄVÄT olevansa viehättäviä, heidän ei tarvitse joka käänteessä todistella sitä itselleen joidenkin säälittävien nettiketjujen avulla.

Ps. Ensi kerralla kun kirjoitat nettipalstalle koita muotoilla itse sanottavasi äläkä varasta toisten lauseita, joita muokkaat omiksesi. Vai onko tämä sinulle liian suuri älyllinen haaste, kun koko aivokapasiteettisi on käytetty tissien koon murehtimiseen?
Joillakin tuntuu olevan tarve morkata pienempirintaisia ja vakuutella isompirintaisten olevan parempia, viehättävämpiä... Kannattaa miettiä omia tekstejää, what's the point in them. ;-)

Menin itsekin mukaan tähän sinun aloittamaan näsäviisasteluun,mutta sinä taisit nyt ottaa tämän ihan haudanvakavasti kun suutuit käyttämästäni saman tyylilajin tekstistä. Relaa.
Hiukan vain älyllistä parodiaa, mutta sen tajuamiseen...

Ps. Mun isoäiti juoksee lujempaa kuin sun.
Vai oli tuo sinun käsityksesi "älyllisestä parodiasta"? Sitten meillä on ko. termille hiukan eri määritelmät.

Luulen, että sinun tässä pitäisi relata ja kokeilla miettiä vaihteeksi muitakin asioita kuin tissien kokoa. Silloin sinun ei tarvitsisi jatkuvasti olla niin pirusti kadehtimassa ja mollaamassa paremmin varustettuja kanssasiskoja. Eikä hakea omalle "viehättävyydellesi" todisteita jostain nettiketjuista. Jos (lue: kun) et siihen kuitenkaan kykene, tulosta tästä ketjusta mieleisesi vastaukset ja kehystä tauluksi seinällesi. Jos vaikka sitten olo helpottuisi :)

Ps. Oma isoäitini on valitettavasti kuollut. Mutta lujaa juoksi kun vielä hengissä oli. :)


 
Is that the point?
Alkuperäinen kirjoittaja what is the point:
Luulen, että sinun tässä pitäisi relata ja kokeilla miettiä vaihteeksi muitakin asioita kuin tissien kokoa. Silloin sinun ei tarvitsisi jatkuvasti olla niin pirusti kadehtimassa ja mollaamassa paremmin varustettuja kanssasiskoja. Eikä hakea omalle "viehättävyydellesi" todisteita jostain nettiketjuista. Jos (lue: kun) et siihen kuitenkaan kykene, tulosta tästä ketjusta mieleisesi vastaukset ja kehystä tauluksi seinällesi. Jos vaikka sitten olo helpottuisi :)

Ps. Oma isoäitini on valitettavasti kuollut. Mutta lujaa juoksi kun vielä hengissä oli. :)
Kuka tässä niistä tissien koista on jatkuvasti jauhanut ja niiden miettimisistä? Sinä. Ja oikeastaan ihan oikeassa ketjussa. Harmia vaan että jankkaat sitä samaa ja syytätä muita tissien kokojen jauhamisesta.

En viitsi nyt laittaa mitään tuohon idiotismin tasoiseen oletukseesi siitä, että itsetunto korreloisi rintojen koon kanssa. Kerrot vain itsestäsi noillakin lauseilla. :)

 
Is that the point?
Alkuperäinen kirjoittaja what is the point:
Silloin sinun ei tarvitsisi jatkuvasti olla niin pirusti kadehtimassa ja mollaamassa paremmin varustettuja kanssasiskoja. Eikä hakea omalle "viehättävyydellesi" todisteita jostain nettiketjuista. Jos (lue: kun) et siihen kuitenkaan kykene, tulosta tästä ketjusta mieleisesi vastaukset ja kehystä tauluksi seinällesi. Jos vaikka sitten olo helpottuisi :)
Ilmeisesti sinä kirjoitat mitä sylki suuhun tuo. Lue uudestaan minun viestini ja mietipä olenko mollannut isompirintaisia saati kadehtinut heitä. En ole, parodioin sinun viestiäsi jossa leimasit ketjun huonoitsetuntoisten pienempirintaisten boostausketjuksi, vaikka asian voi nähdä toisinkin päin. Olet ollut yksisilmäinen, parahin "paremmin" varusteltu. Kolikolla on aina kaksi puolta ja tässä ketjussa on ollut sekä pienempirintaisten boostauusta että isompirintaisten boostausta.

Ja muuten, "paremmin" varusteltu ei viittaa isompirintaiseen yleisenä totuutena, katsos kun se on MAKUASIA.


 
what is the point, then?
Että sinä jaksat. Kyllä se rintojen koko näyttää olevan sinulle aika arka paikka kun jaksat saivarrella ja nillittää päivä- ja viestikaupalla. Minä en muuten ollut se, joka alunperin esitti ajatuksen siitä, että rintojen koko jotenkin korreloisi itsetunnon kanssa. Kyllä te pienirintaiset teette sen ihan itse perustamalla jatkuvasti näitä "apua miehet, tissini ovat pienet, kelpaanko teille, yhyy" / "fiksut miehet pitävät vain pienistä rinnoista"-ketjuja pitkin nettiä. Milloin olet nähnyt isorintaisen perustamaa vastaavaa ketjua? -Niinpä.

Sinä jopa kutsuit suurista rinnoista pitäviä "tissien vatkaajiksi", aika mielenkiintoista sekin... Ei minun rintojani ainakaan kukaan "vatkaa" eikä koske muutenkaan ilman lupaani. Mutta ehkä olet niitä naisia, jotka tuolla kadulla nimittelevät tuntemattomia ohikulkevia isorintaisia huoriksi...

Ilmaus "paremmin varustettu" on toki makuasia - saattaahan joku pitää pienikaluista miestäkin paremmin varustettuna kuin suurikaluista. Enemmistö kuitenkin lienee eri mieltä...
 
Pekka M
Harmi vaan kun en ole oikeassa elämässä päässyt kertaakaan kunnon isoihin rintoihin käsiksi. Rintsikat päällä erehtyy luulemaan liikoja, mutta jo nuorilla likoilla on järkyttvät roikkuvat tissit, vaikka olisikin isot. Ja vielä pahempaa raskausarvet :(
Ihan kuin löysää pullataikinaa vatkaisi.
 
sivhos
Naisen vauvanruokavarastot on parhaillaan tosi seksikkään näköiset.Samoin naisen pimpsloora.Hyvin toit esille,kuin löysää pullataikinaa vatkaisi.En ole koskaan tosi isorintaista vatkannut,en osaa sanoa tuntemuksiani.Luultavasti sellaisia isoja hinkkejä vatkaisi mielellään.Samoin pieniäkin naisen rintoja.Naisille nämä rinta-asiat taitavat olla arka asia.
 
rinnoista
Mielenkiinnolla olen seurannut tätä keskustelua, ja ajauduin tänne ihan vahingossa, sorry siitä.
Rintojen koko on AINA kantajilleen ja niiden hiplaajille oudon arka paikka. Itse pienirintaisena naisena koen asian monitahoisena. Nuorempana olin a-kupin edustaja (ei vaikuttanut flaksiin millään tavalla) ja nyt nelikymppisenä (kuppikoko b-c) ei asia voisi vähempää itseäni kiinnostaa, miehiä kylläkin. Naisen vartalohan muuttuu iän mukana, ja rinnat sen mukana.
Itselläni takana on 1 raskaus (ja tietysti imetys), jonka jälkeen pienet rintani alkoivat suorastaan kukoistamaan. (Huvittava juttu muuten, ex-anoppini, d-kupilla varustettu daami ei kyennyt imettämään omaa ainoaa poikaansa, ja jaksoi aina ihmetellä 'miten noin pienistä rinnoista muka maitoa tulee'.) Ja kas, puolen vuoden imetyksen jälkeen rintani eivät suinkaan rupsahtaneet olemattomiksi, vaan pysyivät ns. kuosissaan ja näyttävät tänäkin päivänä kiinteiltä ja täyteläisiltä (miesystävän sanojen mukaan 'parikymppisen naisen rinnoilta'). Ehkä isojen rintojen tappio on rupsahtaa, tiedä häntä. Raskaus- ja imetysaikanahan pienillä rinnoilla (ainakin omillani) oli tapana paisua superkiinteiksi (siis iho kiristi ihan oikeasti), ja palautuessaan ns. normikuosiin, tilanne oli edelleen hyvä, ellei loistava.
Miesten suhteen... Jostain syystä olen saanut haalittua ympärilleni näitä isojen tissien ystäviä, jotka satavarmasti haikailevat unelmiensa jättidaisareitten perään hamaan tappiin saakka. Minkä helkkarin takia he sitten roikkuvat seurassani, kysyn vaan? Senkö takia, ettei rintani roiku :D Itse kannan mielestäni pienen ja edelleen kiinteän varustukseni erittäin ylpeästi, ei tulisi mieleenkään hankkia typeriä silareita kohtuuhoikkaan kroppaani, sellaisethan näyttäisivät sporttisessa kropassa lähinnä koomisilta.
Summa summarum, kaikenkokoisille tisseille on käyttöä. Siskot, kantakaa rintanne ylpeinä, mitä kuppikokoa ne sitten ovatkaan :)
 
sivhos
Kyllä ihmettelen ihmisen anatomiaa.Luomisteoria ja kehitysteoria?Kun vertaa eläimiä ihmiseen,siellä nais ja miespuoliset eivät oikeastaan erotu samalla tavalla kuin ihmisissä.Nainen on anatomisesti todella viehättävä kaikkine varustuksineen.Miten nainen kokee miehen anatomian.Kyllä lopputuloksena on onnistunut pakkaus.Nainen on miellyttävä pakkaus kaikenkokoisine rintoineen ja peffoineen.Vanhat ihmiset,se onkin toinen juttu.
 
näkeekö edes
Alkuperäinen kirjoittaja sivhos:
Kyllä ihmettelen ihmisen anatomiaa.Luomisteoria ja kehitysteoria?Kun vertaa eläimiä ihmiseen,siellä nais ja miespuoliset eivät oikeastaan erotu samalla tavalla kuin ihmisissä.Nainen on anatomisesti todella viehättävä kaikkine varustuksineen.Miten nainen kokee miehen anatomian.Kyllä lopputuloksena on onnistunut pakkaus.Nainen on miellyttävä pakkaus kaikenkokoisine rintoineen ja peffoineen.Vanhat ihmiset,se onkin toinen juttu.
Vanhemmilla naisilla on yleensä suurimmat rinnat. Luonnon muovaamaa ihmiskroppaa ei pidä vähätellä, mutta on toki hyvä nähdä itsensä realistisesti elämän eri vaiheissa. Kyllä ikä aina näkyy ihmisessä. Luultavasti tämä sohviskin on aikansa lapsi, mutta katsoo itseään peilistä, näkee oman nuoruuden haavekuvansa.

Joskus on hyvä asettua peilin eteen jonkun oikeasti nuoren ihmisen vierelle. Siinä huomaa eron kyllä. Elinvoima erottuu kuvastimesta aika selvästi mittasuhteiden ohella. Kun itse saattaa nähdä omasta kuvastaan vain yksittäisen rypyn tai sen puuttumisen, vain muutaman harmaan hiuksen tukassa jne.

Kun on keskustelua ajatusmaailmasta ja sen kuvajaisista, niin osaako itserakas rakastaa muita kuin itseään? Toinen ihminen on hänelle vain jokin pakkaus - omaa silmää viehättävä tai sitten ei. Ikään kuin toisella ei olisi mitään muuta arvoa kuin viehättää, olla just sopiva pakkaus valittuun käyttötarkoitukseen!
 
Ventovieras
Itse en niin hirveästi kiinnitä huomiota naisen rintoihin kun yritän löytää sitä oikeaa. Tai yritän ja yritän, sinkku olen kuiteskin. Joka tapauksessa itse en tykkää liian isoista rinnoista. En osaa noita kokoja määritellä, en ole mikään asiantuntija. Jos mietin rinnan ihannekokoa niin kiva olisi sellainen rinta jota kuitenkin pystyy puristelemaan yhdellä kädellä, saada ote, olisi sitten vaikka vähän pienempi kuin kämmen ei sillä väliä. Verrataan vaikka penikseen sen verran että kunhan siitä saa otteen niin se on riittävä.

Netti pursuaa isorintaisia kauniita naisia ja ovathan he toki kiimaisena katsellessa kiihottavia, panisin. Heitä voi verrata lihaksikkaisiin miehiin joita tytöt katselevat samasta syystä. Mutta oikeassa elämässä asianlaita ei ole sama. Toki sitä kiimaisena taas ajattelee että löytäisinpä minä sellaisen todella hyvän "pakkauksen". Isot rinnat ja kaikki. Mutta kun mietin omia reissuja niin en itseasiassa ole näihin hyviin pakkauksiin kiinnittänyt huomiota kumppania etsiessä. He eivät vaikuta yhtä todellisilta kuin esimerkiksi tämä pienirintainen, ei yhtä meikattu, ei itseään täynnä oleva, ei puolialaston tyttö jota taidan nyt juuri käydä jutustamassa...
 
Make54
Vaikka en ole mikään liivikauppias niin näkee naisilla olevan väärä kupin malli koosta riippuen ( b,c.d )koska ne pursuavat ylitse. Menkää naiset kerran oikeaan liivikauppaan ammatti ihmisen eteen ja että ne valitsevat oikean kuppikoon ja mallin niin saatte oikean malliset liivit jotka näyttävät ulospäin hyvältä myös tuntuvat myös siltä.Aikoja sit morsian valitti asiasta noin 25 vuotta sitten. Vein sen kunnon kauppaan ja sanoin myyjälle etsi ( akalle ) kunnon liivit. Niin myyjä teki ja morsian oli tyytyväinen.Ostan sille joka vuosi 2 liivit vain oikeasta kaupasta.Ja hän tyytyväinen.Sit kun se haluaa ostaa itse joudun aina makutuomariksi ja siinä mun sana painaa ( C )
 
Ventovieras
Siis jos nainen välittää omista rintavarustuksistaan niin kauheasti, luulen että hän välittää myös miehen kalun koosta yhtä paljon. Ja jos mies omaa ison kalun ja tykkää kerskua asiasta, hän taitaa olla myös naisten rintavarustusten perään.

Tämä on vain yksi näkökulma.
 
Make54
Alkuperäinen kirjoittaja sivhos:
Naiset usein tietoisesti ostavat rintaliivejä seksiperusteella.Kivannäköistä kun rinnat pursuavat liiveistä miesten silmien iloksi.Siitä nainenkin nauttii.
Ei väärän malliset liivit näytä seksikkäältä jos kupin malli on väärä. En pidä siitä,että rinnat pursuaa ylitse se on rumaa.Jokaisella naisella on rinnat mitkä ovat ja niihin löytyy kuppimallien vaihtoehtoja kun ammatti ihminen ne katsoo ja tekee valinnan. Oli koko mikä hyvänsä.
 
Lååte
Mun mielestä samankokoiset tissit ei oo eriparia. Ja isot tissit on aina suuremmat kuin pienet tissit. Ja jos älykkyysosamäärä on sama kuin kengän numero, niin se on hyvä, jos nimittäin sattuu olemaan kengännumero 187 niinkuin mulla, en silti koe kuuluvani isokenkäisiin, pikemminkin suurijalkaisiin. Mites teillä luuserit??
 
se on niin
että sopusuhtaisuus on valttia. Liian isot silikonirinnat suhteessa vartaloon ovat yksiselitteisesti ruman näköiset. Periaattessa c- kuppi on paras, mutta ei tuolla koolla nyt ratkaisevaa merkitystä ole; eli en ihastu naisessa ensimmäisenä hänen rintoihinsa. Toisaalta on myönnettävä, että ihan poikamaisesta vartalosta en tykkää.
 

Yhteistyössä