Paras rintojen koko

  • Viestiketjun aloittaja TRÄGÄ
  • Ensimmäinen viesti
pupu87
Alkuperäinen kirjoittaja Sivupersoona:
AA 11 (hyvin pieni)
A 13 (pieni)
B 15 (keskikoko)
C 17 (täyteläinen)
D 19 (suurehko)
DD/E 21 (suuri)
F 25 (hyvin suuri

Eikö naiset tosiaan tiedä mitä nuo kirjainten jäljessä olevat numerot tarkoittavat? Minäpä tiedänkin vaikka olen mies.


Kyllä mää ainakin tiedän niiden merkityksen.
 
...M...
Alkuperäinen kirjoittaja TRÄGÄ:
Mikä on paras rintojen koko?

AA 11 (hyvin pieni)
A 13 (pieni)
B 15 (keskikoko)
C 17 (täyteläinen)
D 19 (suurehko)
DD/E 21 (suuri)
F 25 (hyvin suuri

Jos käyttää peniksen koko logiikkaa RINNOISTA ,D-stä piennemmät ovat surkean pienirintaisia, DD:t alkavat olemaan keskikokoa.
Minun mielestä tärkeintä on se että niiden ( rintojen ) kantaja, hyväksyy itsensä ja kantaa taakkansa ylpeänä, olipa koko mikä vaan.

Siitä tuleekin kysymys. Naiset, saatteko paljon negatiivisia kommentteja rinnoistanne?
 
uusielämä
paras koko on f75, uudella naisystävällä semmoiset,ex:llä oli a-kuppi,kyllä täytyy sanoo että on kulli kovana kun nykyinen kulkee tiukassa t-paidassa kotona askareissaan, pakko käydä kimppuun ei voi mitään:) Paljosta jäin vaille ex:n kaa,ei voinu silloin aavistaa kuinka kiihottava tuollainen hoikka isorintainen nainen voi olla.
 
joobelijoo
Noi numerothan tarkoittaa rinnanympärysmittojen erotusta (ympärys rintojen "korkeimmalta" kohdalta vs rintojen alta) mikä puolestaan määrittelee kuppikoon.

Ja vastaus kysymykseen: F. Ei ole mitään seksikkäämpää kuin isot rinnat.
 
Oikeaa Tietoa
Kiintea ja pyorea B- kuppi voi nayttaa paljon isommalta hoikalla tytolla, kuin esim loysa C vahan raamikkaammalla tyttosella. Ja pyorea C suhteessa isommalta kuin esim riipahtanut D iakkaammalla, isommalla naisella. Ja a kuppi voi nayttaa myos ihan erilaiselta (= eri kokoiselta) eri naisilla.

Kaikki on niin suhteellista. Mistako tiedan?

No minulla on C- tai joskus jopa D kuppi, ja vaikka olen hyvin hoikka, niin _rinnan muodon_ takia toinen ystavani jolla myos c-kuppi nayttaa _paljon_ rintavammalta kuin mina, ei voisi uskoa etta meilla on sama kuppikoko.

Eli se on se kokonaisuus ja muoto mika ne rinnat tekee, ei se kuppikoko tai rinnat itsessaan.
 
Oikeaa Tietoa
.... toisin sanoen, kokonaisuus ja sopusuhtaisuus tekee ylipaataan kauniin kehon, toiselle sopii A toiselle D- kuppi, symmetria on aina kaunista ja seksikasta, missaan nimessa ei voi nimeta "yhta oikeaa" ja parasta kuppikokoa, se ei viela kerro rinnan ulkomuodosta eika harmoniasta muun kehon kanssa yhtaan mitaan.
 
Sivupersoona
Alkuperäinen kirjoittaja joobelijoo:
Noi numerothan tarkoittaa rinnanympärysmittojen erotusta (ympärys rintojen "korkeimmalta" kohdalta vs rintojen alta) mikä puolestaan määrittelee kuppikoon.

Ja vastaus kysymykseen: F. Ei ole mitään seksikkäämpää kuin isot rinnat.
Kiitos oikeasta vastauksesta.
Tuon minäkin löysin Googlesta. Miksiköhän naisten oli vaikea kertoa sitä minulle?
Yllättävän pienet loppujenlopuksi ovat nuo kuppikojen erot, kun niitä centtimäärinä ajattelee. Vaivaiset 2 cm:ä tulee ympärysmittaan lisää yhtä kupin muutosta kohti. Kirjaimina ajateltuna erot tuntui paljon suuremmilta.
Olenkohan minä nyt pettynyt? =)

 
Leena
Alkuperäinen kirjoittaja Sivupersoona:
AA 11 (hyvin pieni)
A 13 (pieni)
B 15 (keskikoko)
C 17 (täyteläinen)
D 19 (suurehko)
DD/E 21 (suuri)
F 25 (hyvin suuri

Eikö naiset tosiaan tiedä mitä nuo kirjainten jäljessä olevat numerot tarkoittavat? Minäpä tiedänkin vaikka olen mies.




Nytpä opin jotain uutta minäkin...en kyllä todellakaan ole ennen noihin törmännyt.Mutta eipä tuo ole elämistä estänyt! =) Kuulostaa hyvälle tuo oma kokoluonnehdintani..."täyteläinen" hmm..Pitääkin ukolle siitä mainita. =)
 
säkkipilli
Alkuperäinen kirjoittaja ...M...:
Siitä tuleekin kysymys. Naiset, saatteko paljon negatiivisia kommentteja rinnoistanne?
Jep, on kuulunut. Isot rinnat täytyisi olla. Eihän pienirintainen saa pitää tiukempaa paitaa päällä, noup. Säkki päällä pitäisi kulkea.
 
Xv1
Kas, meillä sattuu molemmat olemaan sitten samaa kokoa. Olisi kyllä pitänyt enemmän vähän pienempi rintaisesta. Tosin päärynäpyllyn kanssa näyttää isot kyllä tasapainoisemmilta.
 
Rekku,
Alkuperäinen kirjoittaja Pikku A:
Minulla on pieni a-kuppi ja poikaystävälläni noin 18 senttinen vehje. Tarkoittaako tämä nyt sitä, että hänen kannattaisi mitä pikimmin vaihtaa c- tai d-kuppiseen naiseen? Menevätkö hänen "lahjansa" hukkaan kanssani? Ja pitääkö minun pistää deittipalstalle ilmoitus, jossa haen pienimunaista miestä?
Haluatko ihan oikeasti pienimunaisen miehen ?
 
xfdgfh
Mikä ihmeen lastentarha täällä keskustelee?
Olemme olleet naimisissa parikymmentä vuotta. Alussa vaimolla oli B-kuppi, nykyisin D.
Aina hänen rintansa ovat olleet minusta kauniit ja sopivan kokoiset, koska minä rakastan häntä.
 
tero321
Jos nainen on isoluinen ja harteikas,niin kyllä semmoisella pienet a-kupit näyttää koomiselta. No jos miehen näköisistä naisista tykkää mikäs siinä, kyllä vähintään d-kuppi pitää olla,silloin ei tuu väkisinkään mieleen kun katsoo naista että onpas poikamainen nainen.
 
sohwis
Viehättävännäköisiä naisurheilijoita.Määrättyjen lajien harrastajilla ei oikeastaan ole rintoja lainkaan,pelkät nännit.Johtuneeko kovasta harjoituksesta,dopingista,mistä liene.Kuula,moukari,siellä on isorintaisia naisia.Ja muutenkin reheviä.Jotkut yu-lajit taitavat syödä naisilta rinnat aktiivi aikana.Kasvavatko myöhemmin mihin kuppikokoon.Loppuyhteenvetona,kaikenkokoiset rinnat ovat yes.
 
iliketits
Mä oon tissimiehiä (niinkun eräs tyttö mua sanoi) eli tykkään isoista ja luomuista mutta rajansa tietenkin kaikella.. Loppujenlopuksi jos toista rakastaa tms.. niin ei rintojen koolla ole väliä eikä muullakaan ulkoisella olemuksella!

 
Mies1
En pida isoista rinnoista, tai siis jos rakastuu niin ei ne isot rinnat haittaa jos on tunteita pelissa.

Mutta muuten, sporttisen muodokas, ja pienet rinnat, siina on hivelevan tyttomainen ilmestys minun makuun!
 
Mies1
Mita h*******n poikamaista on "sporttisen muodokkaassa"? jos on pyoreaa peppua ja lanneta, ja kiinteaa linjaa hoikkine vyotaroineen niin se on paljon naisellisempaa kuin muutoin muodottomat naiset utarerintoineen!

Kylla ne kropan muodot, kaaret ja sirous kuule ylipaataan on tarkeemmat kuin se kuinka paljon laskia siina rintojen kohdalla roikkuu! Eritoten kun naisellisesta puhutaan!
 

Yhteistyössä