Paras rintojen koko

  • Viestiketjun aloittaja TRÄGÄ
  • Ensimmäinen viesti
voi voi...
Alkuperäinen kirjoittaja masa v:
Kyllä ne rinnat aika tärkeä juttu on. Jos naisella on mitättömät tissit, on yleensä muutenkin mitätön tapaus. Kunnon daisarit ne olla pitää.

Voi kuule Masa, sinakin olisit ihan laapallasi minuun, jos nakisit. Baarissakin on ne miehet minun kimpussani, eivat esim kaverini, jolla on paljon isommat ne daisarit. Se mita sina sonkotat talla palstalla ei muuta sita tosiasiaa yhtaan miksikaan.

Kaunis nainen on kaunis. Rinnat eivat naista kauniiksi tee tai muuta kauneutta vahenna. Juuri siksi voin kertoa etta se on miehisen huomion, ihailun ja seksikkyyden kannalta ihan sama onko isot vai ei. Jos niin olisi, minulla ei olisi sita ihailijakaartia minne vain menenkin, mika minulla on. Eli siis, isot tai ei, taysin yhdenetekevaa.
 
huvittavia nuo jatkuvat viehätysvoiman todistelut
Alkuperäinen kirjoittaja voi voi...:
Alkuperäinen kirjoittaja masa v:
Kyllä ne rinnat aika tärkeä juttu on. Jos naisella on mitättömät tissit, on yleensä muutenkin mitätön tapaus. Kunnon daisarit ne olla pitää.

Voi kuule Masa, sinakin olisit ihan laapallasi minuun, jos nakisit. Baarissakin on ne miehet minun kimpussani, eivat esim kaverini, jolla on paljon isommat ne daisarit. Se mita sina sonkotat talla palstalla ei muuta sita tosiasiaa yhtaan miksikaan.
Mahdollistahan tämäkin on, nimittäin jos sillä frendilläsi on rasvaa muuallakin kuin tisseissään. Ja muualla sitten tosiaan liian kanssa. Muuten en jaksa uskoa.
 
siro nainen
Alkuperäinen kirjoittaja masa v:
Kyllä ne rinnat aika tärkeä juttu on. Jos naisella on mitättömät tissit, on yleensä muutenkin mitätön tapaus. Kunnon daisarit ne olla pitää.
Voi masa, onneksi olen mitätön tapaus :D. Olen nimittäin todella hurmoksessa siitä, että kaltaisesi ihminen ylistää juuri isoja rintoja!!! Otankin mieluiten fiksuja miehiä oli kyse sitten yhden illan jutusta tai jostain pitempiaikaisesta. Kiitos oikeasti, että jätät minut rauhaan, niin ei mene yhtään aikaa ihan hukkaan.
 
Litty-Titty
Alkuperäinen kirjoittaja huvittavia nuo jatkuvat viehätysvoiman todistelut:
Alkuperäinen kirjoittaja voi voi...:
Alkuperäinen kirjoittaja masa v:
Kyllä ne rinnat aika tärkeä juttu on. Jos naisella on mitättömät tissit, on yleensä muutenkin mitätön tapaus. Kunnon daisarit ne olla pitää.

Voi kuule Masa, sinakin olisit ihan laapallasi minuun, jos nakisit. Baarissakin on ne miehet minun kimpussani, eivat esim kaverini, jolla on paljon isommat ne daisarit. Se mita sina sonkotat talla palstalla ei muuta sita tosiasiaa yhtaan miksikaan.
Mahdollistahan tämäkin on, nimittäin jos sillä frendilläsi on rasvaa muuallakin kuin tisseissään. Ja muualla sitten tosiaan liian kanssa. Muuten en jaksa uskoa.


Ei, en mina itseani lainkaan tehosta, juuri miehet ne ovat seksuaalisen viehatysvoima- itsetuntoni "tehostaneet". Huomio, kehut, ihastumiset, niista mina pointtini rakennan, en mistaan omista pilvilinnoista. Se, jos joku masa talla palstalla sanoo etta "isot daisarit ne olla pitaa" ei millaan tavoin muuta elavasta elamasta havannoimiani ja oppimiani asioita. Etta nain :)

Tosin sellainen isomahainen, vahan kaljuuntunut, huonosti pukeutuva, vahapalkkainen oluen kittaaja jostakin lahiokapakasta joka haaveilee jattidaisareista saa kylla minun puolestani haaveillakin, eipa tarvitsisi tallaisia otuksia yrittaa ympariltaan haataa ;-)))))
 
Xy1
Ei noilla daisareilla ole miehille oleellista merkitystä. Itse menin kohtuu isokoisilla daisareilla varustetun naisen kanssa naimisiin, vaikka olen aina ihaillut pieniä ja sieviä rintoja ja ihailen edelleen. Mutta ei olisi tullut mieleenkään bannata hyvää naista rintojen koon vuoksi. Varsinkin kun mukana tuli jumalainen päärynäpeppu ja ah niin herkku pillu. Kun oli vielä sopivan tulinen ja tempperamenttinen, niin otin vaimoksi.
 
minäkin mietin
...ovat olevinaan ne naiset taikka jotka täällä kehuvat omia onnettoman pieniä tissejään. Onneksi on sentään pari oikeatakin miestä näiden raukkojen seassa.
 
sivhos
Olen kuullut isotissisen naisen kehuvan miehensä lähes keskimittaista munaa varsinaiseksi tehosekottimeksi.Tyytyväinen kuuluu olevan.Ja mies naiseen tisseineen kaikkineen.
 
10cent
Enpä ole koskaan ollut isojen rintojen perään. Ei aiheuta sitten minkäänlaisia väristyksiä. Sen sijaan sellaiset kompaktit, nätin malliset sitäkin enemmän. Saattaa tietysti johtua tuosta oman varustuksen koosta. :)
 
tissifani
C70 tai D75 ovat kyllä omat suosikit. Vielä sellaiset kiinteät ja maitoisen pehmeät tötteröt, niin kyllä alkaa jöpöttää parissa sekunnissa. Vielä kun näkee hiukan kaula-aukosta, niin melkein jo lemmennesteet lentävät tytön syliin silmänräpäyksessä.
 
täydelliset A-AA:t
Minun rintani ovat olleet aina pienet 75 A-AA. Poikaystäväni 15 v takaa rakastaa niitä. Samoin minä, itse asiassa voin rehellisesti sanoa etten ole yhtä tyytyväinen mihinkään muuhun kropassani. Nyt 33 v ne ovat aivan yhtä kiinteät kuin 16 vuotiaana =) Rintaliivejä ei tarvise käyttää jos ei jaksa. Ja jos on sillä tuulella, voi laittaa topatut liivit. Hyvin, hyvin harvoin olen sillä tuulella =D Sporttiseen kroppaan pienet rinnat sopivat kuin valetut.

Kuten joku jo sanoi, kropan muodot kokonaisuudessaan merkitsee paljon enemmän kun se, miten paljon läskiä rinntojen kohdalla on. Jos tänään saisin syntyä uudestaan ja valita just sellaiset kun haluan, valitsisin samankokoiset!
 
hih hih
Alkuperäinen kirjoittaja täydelliset A-AA:t:
Minun rintani ovat olleet aina pienet 75 A-AA. Poikaystäväni 15 v takaa rakastaa niitä. Samoin minä, itse asiassa voin rehellisesti sanoa etten ole yhtä tyytyväinen mihinkään muuhun kropassani. Nyt 33 v ne ovat aivan yhtä kiinteät kuin 16 vuotiaana =) Rintaliivejä ei tarvise käyttää jos ei jaksa. Ja jos on sillä tuulella, voi laittaa topatut liivit. Hyvin, hyvin harvoin olen sillä tuulella =D Sporttiseen kroppaan pienet rinnat sopivat kuin valetut.

Kuten joku jo sanoi, kropan muodot kokonaisuudessaan merkitsee paljon enemmän kun se, miten paljon läskiä rinntojen kohdalla on. Jos tänään saisin syntyä uudestaan ja valita just sellaiset kun haluan, valitsisin samankokoiset!
Kiva, että löytyi peräti yksi mies, jolle kelpaat. No eihän sitä välttämättä enempää tarvitakaan...
 
what is the point, then?
Alkuperäinen kirjoittaja hihi hiih:
... ei tarvikaan, jollei ole tissien vatkausta kaiken maailman urpoilta toivova..
No mihinkäs näitä pienitissisten egonbuustausketjua (jollainen tästäKIN taas tuli) sitten tarvitaan? Kai jokainen pienitissinenkin nyt YHDEN miehen saa pauloihinsa elämänsä aikana...
 
sivhos
Tämä on suora lainaus:Tosimies keskusteli naimisissa olevan ystävänsä kanssa ihmissuhteista,-Mitä ominaisuuksia naisella pitää mielestäsi olla?ystävä kysyi.
Isot tissit,tosimies luonnollisesti vastasi.
-Ei,minä tarkoitin mitä ominaisuuksia odotat naiselta ajatellen vakavaa suhdetta?
-Jaa,no todella isot tissit.
-Ei,ei.ei.Ystävä alkoi jo hermostua,minä tarkoitan,että mitä sinä katsot naisessa,jonka kanssa sinä haluat viettää lopun elämääsi?
Tosimies katsoi ystäväänsä ihmeissään ja purskahti nauruun.
-Viettäisin lopun elämääni yhden naisen kanssa?No,eihän kenelläkään naisella nyt niin isoja tissejä ole.
Marita,sillä mitään väliä vaikka ovat eriparia.Kiva naisen "tissejä" on hiplata.
 
what is the point, then?
Alkuperäinen kirjoittaja Is that the Point?:
No mihinkäs näitä isotissisten boostausketjuja sitten tarvitaan? Kai jokainen isotissi nyt YHDEN tissinvatkaajan saa pauloihinsa elämäsnsä aikana...
Eihän täällä kukaan ole isotissisille mitään boostausketjuja ollut perustamassakaan. Isotissiset katsos TIETÄVÄT olevansa viehättäviä, heidän ei tarvitse joka käänteessä todistella sitä itselleen joidenkin säälittävien nettiketjujen avulla.

Ps. Ensi kerralla kun kirjoitat nettipalstalle koita muotoilla itse sanottavasi äläkä varasta toisten lauseita, joita muokkaat omiksesi. Vai onko tämä sinulle liian suuri älyllinen haaste, kun koko aivokapasiteettisi on käytetty tissien koon murehtimiseen?
 
sivhos
Pitäs oikeestaan kehitellä jonkinlainen tissisimulaattori.Miehet voisivat käydä kohtuumaksua vastaan kourimassa erikokoisia tissejä simulaattorissa.Jospa sitten turhat kuvitelmat karisisivat.Voisi alkaa sihtaamaan mieleisensä kokoisia tissejä ja samalla naisiakin keillä sattuu olemaan herralle passelit daisarit.Niitä sitten iltojen ratoksi hypistellä muun tekemisen puutteessa.
 
Is that the point, then?
Alkuperäinen kirjoittaja what is the point:
[
Eihän täällä kukaan ole isotissisille mitään boostausketjuja ollut perustamassakaan. Isotissiset katsos TIETÄVÄT olevansa viehättäviä, heidän ei tarvitse joka käänteessä todistella sitä itselleen joidenkin säälittävien nettiketjujen avulla.

Ps. Ensi kerralla kun kirjoitat nettipalstalle koita muotoilla itse sanottavasi äläkä varasta toisten lauseita, joita muokkaat omiksesi. Vai onko tämä sinulle liian suuri älyllinen haaste, kun koko aivokapasiteettisi on käytetty tissien koon murehtimiseen?
Joillakin tuntuu olevan tarve morkata pienempirintaisia ja vakuutella isompirintaisten olevan parempia, viehättävämpiä... Kannattaa miettiä omia tekstejää, what's the point in them. ;-)

Menin itsekin mukaan tähän sinun aloittamaan näsäviisasteluun,mutta sinä taisit nyt ottaa tämän ihan haudanvakavasti kun suutuit käyttämästäni saman tyylilajin tekstistä. Relaa.
Hiukan vain älyllistä parodiaa, mutta sen tajuamiseen...

Ps. Mun isoäiti juoksee lujempaa kuin sun.

 

Yhteistyössä