Paras rintojen koko

  • Viestiketjun aloittaja TRÄGÄ
  • Ensimmäinen viesti
Make54
Alkuperäinen kirjoittaja sivhos:
Naiset usein tietoisesti ostavat rintaliivejä seksiperusteella.Kivannäköistä kun rinnat pursuavat liiveistä miesten silmien iloksi.Siitä nainenkin nauttii.
Niinpä niin.Silloin olkaimet eivät pysy siellä missä ne pitäis olla ja niitä korjaillaan jatkuvasti ja kiinnitetään miehien huomio siihen.Ostakaa kunnon liivit näytätte paremmilta kuin epä sopivissa liiveissä.

 
timmiä
Alkuperäinen kirjoittaja what is the point:
Eihän täällä kukaan ole isotissisille mitään boostausketjuja ollut perustamassakaan. Isotissiset katsos TIETÄVÄT olevansa viehättäviä, heidän ei tarvitse joka käänteessä todistella sitä itselleen joidenkin säälittävien nettiketjujen avulla.
heh.. huvittaa nää daamit jotka kuvittelee olevansa seksipommeja pelkästään siksi kun niillä on isot daisarit. :) Yleensä isot tissit roikkuu navan kohdalla vastenmielisinä riipputisseinä ja isot tissit korreiloi myös muuta läskitilannetta kropassa. Esim. kuvitteleeko 100 kiloinen rouva DD-kupissaan olevansa seksympi kun 50-kiloinen ihana neitokainen A-kupissa? Ainakin itse saan parhaat fiilarit hoikasta kropasta ja timmistä pepusta.. slurps! :) Mutta joo.. eihän makuasioista voi kiistellä.

 
hoikka ja rintava
Alkuperäinen kirjoittaja timmiä:
Alkuperäinen kirjoittaja what is the point:
Eihän täällä kukaan ole isotissisille mitään boostausketjuja ollut perustamassakaan. Isotissiset katsos TIETÄVÄT olevansa viehättäviä, heidän ei tarvitse joka käänteessä todistella sitä itselleen joidenkin säälittävien nettiketjujen avulla.
heh.. huvittaa nää daamit jotka kuvittelee olevansa seksipommeja pelkästään siksi kun niillä on isot daisarit. :) Yleensä isot tissit roikkuu navan kohdalla vastenmielisinä riipputisseinä ja isot tissit korreiloi myös muuta läskitilannetta kropassa. Esim. kuvitteleeko 100 kiloinen rouva DD-kupissaan olevansa seksympi kun 50-kiloinen ihana neitokainen A-kupissa? Ainakin itse saan parhaat fiilarit hoikasta kropasta ja timmistä pepusta.. slurps! :) Mutta joo.. eihän makuasioista voi kiistellä.
Ai sulle ei kelpaa 49-50 kiloinen hoikka nainen, jolla on luomu D-kupit ja pieni pyöreä pylly? Eipä sillä, en sinua olisi huolinutkaan, sillä valinnanvaraa riittää kyllä ;)
 
Make54
Alkuperäinen kirjoittaja Jaaanis:
Näin naisen näkökulmasta sanoisin, että C on juuri sopiva. Naisella täytyy kuitenki olla muotoja, liioittelematta niitä. Toki kukin tykkää mistä tykkää.
Naisilla pitää olla rintavarustus sellainen,että kun sen ottaa käsittelyyn tulee kuora täyteen ja vähän jää ylitse. Kunhan se kuppikoko on B-D niitä kiva katsella ja hieroa ja voi niitä nänninpäitä imeskelläkin.
 
Bara lilla jag
En tiedä onko kyseistä keskustelua enää olemassakaan mutta lisäänpähän vielä oman kommenttini...jos joku joskus vaikka lukiskin sen.

En oo ennen lukenut rintojen kokoa käsittelevää keskustelua, mutta tätä oli mielenkiintoista lukea. Itselläni on A-kuppi mutta en oo ikinä sen enempää pohtinut rintojeni kokoa. Ehkä siksi kun miehiä mulla on aina ollut tarpeeksi eikä mun rintoja oo ikinä kauheasti kommentoitu suuntaan jos toiseenkaan. Negatiivisiä kommenttia en ole ikinä saanut rinnoistani. Kerran yks isot riipparinnat omaava nainen sanoi mun rinnoista että ne on niin pystyt ettei pystymmät voi ollakaan, joskus on joku sanonut että mukavaa kun ne just mahtuu kouraan. Kerran yks mies sanoi hauskasti: noilla nänneillähän vois vaikka puhkasta silmän :) En mä oo ikinä oikeestaan kaivannutkaan niitä mun rintojen kehuja, vaikken niitä pahemmin oo saanukaan. Ehkä siksi että miehet on aina kehunu mun kroppaa kokonaisuudessaan, oon ikäni urheillu ja mulla on lantio, hoikka vyötärö ja takapuoltakin löytyy. Kaikki mun exät ovat olleet sporttisia ja niin on nykyinenkin, eikä muunlaiset miehet mua kiinnostakaan. Ja usein nimenomaan sporttiset miehet tulee iskemään mua. Voiskohan se olla niin että sporttiset miehet tykkää sporttisista kropista joihin aika usein kuuluu pienet rinnat (eli siinä ei oo rintojen koolla väliä, vaan kropalla on väliä) ja isommat, rotevammat miehet tykkää enemmän naisista joilla on isot rinnat. Ja usein isot rinnat omaavilla naisilla on enemmän lihaa muuallakin. Tietysti poikkeuksiakin aina löytyy.

Nyt kun luin tätä keskustelua rupesin miettimään omien rintojeni kokoa. En kyllä ehkä haluaisi isompia rintoja monestakin eri syystä: isoilla rinnoilla on epämukavempi urheilla, niiden takia on selkä ja niska jumissa, isot rinnat rupee melkein aina vanhemmiten roikkumaan, isorintaiset naiset lihoo helpommin ja niillä on usein aika iso mahakin ja jenkkakahvat (ainakin vanhempana) ja kuumana hellepäivänä on paljon mukavempi olla pienirintainen nainen ilman rintsikoita :) Ja niinkuin aiemmin sanoin, poikkeuksiakin toki löytyy aina.
 
mimosa_5
Alkuperäinen kirjoittaja Bara lilla jag:
isorintaiset naiset lihoo helpommin ja niillä on usein aika iso mahakin ja jenkkakahvat (ainakin vanhempana)
Öö, olisikohan tässä kuitenkin se yhteys, että lihavilla naisilla on usein isot rinnat, eikä isorintaiset naiset usein lihavia. Mulla C-kokoiset rinnat, pienellä lihoomisella olisivat D. Silti pienen lihoamisen jälkeenkin painoindeksi olisi noin 23, nyt melkein pari pykälää alempi. En oikein jaksa uskoa, että juuri rintojen takia lihoamista tapahtuisi tai maha isontuisi tai kahvoja muodostuisi. Eiköhän ne syyt ole siinä liikunnan puutteessa.

Toisaalta.. kyllä itse tukevista liiveistä huolimatta pelkään hiukan pomppivaa liikuntaa, koska se pistää rinnatkin pomppimaan, ja kaipa se edistää roikkumista myöhemmin. Ja muutenkin jotenkin tuntuvat olevan tiellä lenkkeillessä jne. Siksi menee liikkuminen enemmän salin ja lihaskunnon puolelle, joka taitaa näkyä vähän liian miehekkäinä reisinä jne.
 
Bara lilla jag
Juu, mua ei taas punttien nosto kiinnosta oikeestaan ollenkaan vaan tykkään kaikesta aerobisesta liikkunnasta ja pallopeleistä, etenkin lentiksestä ja beachvolleystä..joten taitaa olla mun onni että oon pienirintainen :)
 
ellionoora
Vaikka olen alkuvuoden mittaan hiukan pyöristynytkin, olen oikein tyytyväinen nykyisiin E/F-koon kuppeihin. Koostaan huolimatta eivät roiku rumasti, ovat kimmoisat ja kiinteät, nännipihat eivät ylisuuret, vaikka nännit aika isot ovatkin. Näteissä vaatteissa tulevat esiin edukseen, miehellä on kaksin käsin pideltävää, ja onnistuu myös hyvin rintojen väliin runkkaus.
 
Bara lilla jag
Miksi isorintaiset naiset mainostaa että rintojen väliin runkkaus onnistuu? Mulla siitä ei oo kokemusta johtuen mun A-kupeista, mutta luulisin että mies se siinä saa nautintoa enemmän eikä nainen niin paljoa. Niin miksi naiset sillä ylpeilee? Mä ainakin haluan saada nautintoa itekin, enkä siis pidä sitä niin suurena menetyksenä ettei se onnistu.
 
Elikäs et halua
Alkuperäinen kirjoittaja Bara lilla jag:
Miksi isorintaiset naiset mainostaa että rintojen väliin runkkaus onnistuu? Mulla siitä ei oo kokemusta johtuen mun A-kupeista, mutta luulisin että mies se siinä saa nautintoa enemmän eikä nainen niin paljoa. Niin miksi naiset sillä ylpeilee? Mä ainakin haluan saada nautintoa itekin, enkä siis pidä sitä niin suurena menetyksenä ettei se onnistu.
antaa miehelle nautintoa, koska itse et sitä saa, olemattomien rintojen takia ?
 
Lauura
Minulla on isot rinnat, D-DD -kuppi, eikä kyllä miehen kanssa mitään rintojen väliin naintia harrasteta. Ei ole mies ikinä pyytänyt eikä minuakaan oikein kiinnosta. Joskus nuorempana poikaystävä sitä pyysi, mutta en tykännyt kun tuli jotenkin käytetty olo. Sama jos naisi kainaloon IMO
 
mimosa_5
Allekirjoitan myös edellisen viestin. Omat rinnat oikein kiinteät C- (välillä D-) kupin. Ei yksinkertaisesti ole niin "pitkät" tai leveät, että saisi edes sitä 20-senttistä kalua siinä välissä hangattua - pitää puoliksi rintakehää vasten hangata oikeasti. Netistä kun katsoo "opetusvideota" aiheesta, niin noilla naisilla on aivan järkyttävät säkit - kaipa se rintojen väliin pano siinä vaiheessa kompensoi sitä, kun persus on melkein muodoton ja paljon vähempi nautintoa tuottava.
 
mies_tampere
Tässä oma kommenttini aiheeseen. Olen tutustunut vajaan sadan naisen rintavarustukseen, joten ehkä vähän tiedän aiheesta. Voin sanoa, että aika harvalla on isot rinnat ja niillä joilla ne on jonkin kokoiset ovat kropaltaan lähes aina ylipainoisia. Aniharvalla on isot rinnat ja hoikka vartalo.

Jos saisi vapaasti toivoa niin ottaisin hoikan naisen isoilla rinnoilla. Tosin ei niillä ole mitään väliä onko ne isot vai pienet, ainoastaan ihminen itse ratkaisee. Mutta...jos toiveita saisi esittää niin kiva nainen isoilla tisseillä, kiitos! :)

On kokemusta myös silikoineista. Kaikki silikonitissit ovat olleet visuaalisesti lähes täydellisiä rintoja, isoja ja kiinteitä. Sen olen huomannut, että virosta yms. otetut rinnat ovat olleet aika epäluonnollisen tuntuisia, nättejä kylläkin. Ja yksi noista oli tosiaan aivan kuin kumitissi. Yksi silikoneista oli otettu suomessa ja ne olivat täydelliset + ne olivat aivan aidon tuntuiset - en olisi voinut mitenkään epäillä, että ne oli silikonit ellei hän olisi sanonut.

Isot tissit ovat kieltämättä kivat mutta ei niiden koolla loppujen lopuksi ole merkitystä, jos ihmisen kanssa seurustelee.
 
ellionoora
Isoilla tisseillä ainut etu tuntuu tosiaan olevan vaikutus miehiin kadulla ja iltapuvussa. Ja tietty nänniä yltää maistelemaan ja voi käsin hieroa. Mutta muuten kyllä niin turhat.
 
Hippaliisa
Olenpa huomannut sellaisen ilmiön, että eri alusvaateliikkeiden rintaliivien koot ovat hyvin erilaisia. Ja tokihan jokainen naikkonen jolla on tarve rintojensa kokoa kovastipaljon maailmalle kuulutella valitsee toki sen suurimman kuppikoon mallin, jolla rintojansa mittaa. Esim 75D liivit vastaavat kooltaan 80C liiviä, sopivat samalle rintavarustukselle, mutta onhan se toki hienompaa sanoa, että on D kupin rinnat... Tällä palstalla tuntuu olevan todella monella naisella kerrassaan valtaisat rinnat, väestön normaalijakaumaan nähden harvinaisen monella. Hieman epäilyttää.....
 
Old Spice
...on A- tai B-kuppi. Tosin ei koolla oikeasti ole minkään hevon merkitystä. Enemmän on merkitystä sillä onko tissit silmääni kauniit vai eivät. Eikä silläkään kai ole väliä jos se toinen on muuten ihana.

Mutta noita mainittuja kuppikokoja tiirailen mieluimmin, niistä kai tyypillisesti löytyy enemmän omaan silmään sopivia kauniita rintoja.

Vaimolla on A-kuppi (vai olisiko peräti AA), mutta muodoltaan aivan huikean kauniit ja kiinteydeltään aivan mahtavat rinnat. Ja nämä kiinni ihanan hoikassa ja kauniissa vartalossa. Nassukin on aivan ihana. Kohta 10 vuotta yhdessäoloa täynnä ja intohimot edelleen samaa sarjaa kuin tutustuttaessa.

Ja tärkein: minä rakastan sitä naista.

Mulle paras mahdollinen yhdistelmä.
Ja sitten jäädään odottamaan niitä tosimiesten kommentteja...
 
Hehe vaan neidit
Noita miesten varustuksen arvostelijoita (naisia) löytyy, mutta sitten kun joku hehkuttaa että pitää olla vähintää DD rinnat ja max. 60 painoa niin johan nekin hiljenee ja sitten onkin isot rinnat "kauheat"
Itse pidän kaikenlaisista rinnoista, jos ne vaan ovat sopusuhtaiset. Jos naisella on paljon ylimääräistä, niin ehkä pienet rinnat silloin ei oikein sovi. Tosin laganlaiha E-kuppilainenkaan ei ihan ykkösenä ole minun listalla. Mutta minulle käy kaikki AA-E/F, entisillä ollut pienempiä, vaimolla DD
 
ellionoora
Alkuperäinen kirjoittaja Hippaliisa:
Olenpa huomannut sellaisen ilmiön, että eri alusvaateliikkeiden rintaliivien koot ovat hyvin erilaisia. Ja tokihan jokainen naikkonen jolla on tarve rintojensa kokoa kovastipaljon maailmalle kuulutella valitsee toki sen suurimman kuppikoon mallin, jolla rintojansa mittaa. Esim 75D liivit vastaavat kooltaan 80C liiviä, sopivat samalle rintavarustukselle, mutta onhan se toki hienompaa sanoa, että on D kupin rinnat... Tällä palstalla tuntuu olevan todella monella naisella kerrassaan valtaisat rinnat, väestön normaalijakaumaan nähden harvinaisen monella. Hieman epäilyttää.....
Tämä on ihan totta. Changelta olen ostanut 2-3 kuppikokoa muita kauppoja isompia malleja. Tuntuuhan se jännältä pitää päällään F/G-kokoisia liivejä, mutta eivät ne oikeasti ole sitä kokoa.

Ja tuossa joku mainitsi, että DD-rinnat ja mxa 60 kg painoa pitää olla - no onhan se omanlaisensa tavoite, mutta jos kaikki mitat hiukan ylittyvät, niin ei miehet tosielämässä ole silti jättäneet vaille huomiota. Vaikka olisi kuinka ruma, joku aina kelpuuttaa. Omalla kohdalla täytyy sanoa, että rinnat ovat aika kookkaat muuhun vartaloon nähden, mutta on sitä paljon puutteitakin - hiukan raskausarpia, hiukan selluliittiä reisissä, vähän muodoton vatsa ja löysää siellä täällä. Painoa silti ei hirveästi.
 

Yhteistyössä