Paras rintojen koko

  • Viestiketjun aloittaja TRÄGÄ
  • Ensimmäinen viesti
Bara lilla jag
Alkuperäinen kirjoittaja Elikäs et halua:
Alkuperäinen kirjoittaja Bara lilla jag:
Miksi isorintaiset naiset mainostaa että rintojen väliin runkkaus onnistuu? Mulla siitä ei oo kokemusta johtuen mun A-kupeista, mutta luulisin että mies se siinä saa nautintoa enemmän eikä nainen niin paljoa. Niin miksi naiset sillä ylpeilee? Mä ainakin haluan saada nautintoa itekin, enkä siis pidä sitä niin suurena menetyksenä ettei se onnistu.
antaa miehelle nautintoa, koska itse et sitä saa, olemattomien rintojen takia ?
Ei se naisen nautinnon määrä rintojen koosta oo kiinni...mistä sä semmosta oot saanu päähäs? Ja ei kai se rintojen väliin paneminen oo miehen ainoa nautinto? Vai onko se sun ainoa nautinto? Aika köyhää jos on...
 
Bo-setä
Alkuperäinen kirjoittaja ellionoora:
Vaikka olen alkuvuoden mittaan hiukan pyöristynytkin, olen oikein tyytyväinen nykyisiin E/F-koon kuppeihin. Koostaan huolimatta eivät roiku rumasti, ovat kimmoisat ja kiinteät, nännipihat eivät ylisuuret, vaikka nännit aika isot ovatkin. Näteissä vaatteissa tulevat esiin edukseen, miehellä on kaksin käsin pideltävää, ja onnistuu myös hyvin rintojen väliin runkkaus.
Niinpä, näteissä vaateissa... Liian isot ei ole mieleen, ehkä sen takia, että ne tulevat edukseen kun jokin pitää niistä kiinni. Itse olen miehenä pyrkinyt pitämään rasvat jossain 8% tienoilla, mutta kasvattamaan lihasmassaa. Samanlainen suuntaus tulee esiin kun katselen naisia timmi kroppa ja kurveja, mutta ei kuitenkaan niin paljon, että se rikkoo kokonaisuutta. Vaikea sanoa mitään ihannekuppikokoa, kun jokaiselle sopii omanlaiset. Lyhyet naiset ovat usein sen takia hyvännäköisiä siksi, että rinnat ja perse ovat mahtavan näköiset pienessä ruumissa, vaikka eivät olekaan sitä D-sarjaa :D
 
Rintoihinsa tyytyväinen.
Ite kärsein monta vuotta kauheettomasta kompleksista pieniä tissejäni
kohtaan, kunnes mies eräänä yönä siinä nukkumaan mennessä niitä katteli
ja totesi että ne on täydelliset, käteensopivat. Tosin olen itsekin pienikokoinen justiinsa sellainen "sporttikropan" omaava nuori nainen ja vois suuret rinnat näyttää aika hölmöiltä tässä pienessä rungossa.:)
Ja monen miehen kanssa keskusteltuani oon tullut siihen tulokseen että useimpien miesten mielestä suuret rinnat eivät olisi yhtä kauniit kuin a-b kupin tissit, ne kun sattuu roikkumaan vanhemmalla
iällä, viimeistään muutaman lapsen jälkeen tuolla navan seudulla.
 
"tyytyväinen myös omiinsa"
Ei pidä yleistää tuota rintojen roikkuvuutta.

Mulla on kolme lasta, imettänyt jokaista, eikä roiku !
Olen suht`pienikokoinen ( 165cm/56kg)
ja varustettu 70G - rintavarustuksella.
Hankala koko kyllä esim.liivien tai paitojen oston kannalta,
mutta olen kuullut vain kehuja rinnoistani.
Ei ole ainakaan vielä kukaan sanonut,
että hölmöltä näyttäisi ....

Eiköhän se suurin kikka ole siinä,
kuinka kukakin itse vartalonsa/rintansa kantaa.
 
Kyllä se
Alkuperäinen kirjoittaja Bara lilla jag:
Alkuperäinen kirjoittaja Elikäs et halua:
Alkuperäinen kirjoittaja Bara lilla jag:
Miksi isorintaiset naiset mainostaa että rintojen väliin runkkaus onnistuu? Mulla siitä ei oo kokemusta johtuen mun A-kupeista, mutta luulisin että mies se siinä saa nautintoa enemmän eikä nainen niin paljoa. Niin miksi naiset sillä ylpeilee? Mä ainakin haluan saada nautintoa itekin, enkä siis pidä sitä niin suurena menetyksenä ettei se onnistu.
antaa miehelle nautintoa, koska itse et sitä saa, olemattomien rintojen takia ?
Ei se naisen nautinnon määrä rintojen koosta oo kiinni...mistä sä semmosta oot saanu päähäs? Ja ei kai se rintojen väliin paneminen oo miehen ainoa nautinto? Vai onko se sun ainoa nautinto? Aika köyhää jos on...
rintojen väliin paneminen on nautinnollista, niinkuin muukin paneminen.
Mutta se, että juuri sinä et kykenen sitä nautintoa miehelle antamaan, ei tee siitä puuhasta sen vähempiarvoista. Onhan sitä sellaistakin, että nainen ei kykene ( omaa jääräpäisyyttään ) antaamaan miehelle peppua.
Mutta, älä sure. Teet sitten jotain muuta vähän tarmokkaammin:)
 
Sivhos
Tapasin naisen joskus viime vuosituhannella.Tosi viehättävä nainen.Rintavarustuksen näin,minulla isommat.Mutta tämä nainen,tosi naisellellinen nainen.Olisin viihtynyt hänen kanssa vaikka lopun ikää.Valitettavasti meillä oli välimatkaa noin 500 km.Ei rintojen koko ole pääasia.Kaikenkokoiset ovat just parraanlaiset.Jos rintojen omistaja sattuu olemaan myös the best,silloin kaikki ok.
 
idiot
Alkuperäinen kirjoittaja TRÄGÄ;9321863:
Mikä on paras rintojen koko?

AA 11 (hyvin pieni)
A 13 (pieni)
B 15 (keskikoko)
C 17 (täyteläinen)
D 19 (suurehko)
DD/E 21 (suuri)
F 25 (hyvin suuri

Jos käyttää peniksen koko logiikkaa RINNOISTA ,D-stä piennemmät ovat surkean pienirintaisia, DD:t alkavat olemaan keskikokoa.

mun kuppi koko on 75AA--onko kauheen pieni
 
sweetheart
Exani mielesta minun rintani olivat "taydelliset". Han aina jaksoi ihailla ja nauttia niista.

Kyseessa pyoreat, kiinteat, pieni- mutta selkeananniset pienet c-kupit, minusta rintani ovat jotenkin niin tavalliset kuin rinnat ikina voivat olla, mutta se niista sitten kai tekee niin natit joidenkin mielesta.

Olen tullut tulokseen, etta miehet pitavat naista "standardirinnoista" kaikista eniten vaikka kokonaisuudessa en esim nayta millaan lailla povekkaalta, rinnat ei nouse erityisesti esille, vaan sulautuu kropan mittasuhteisiin.. Mutta tietysti, ehka joku oikein suuripovinen on sitten saanut omilta eksiltaan omat kehunsa, ja ajattelee etta miehet preferoivat suuria. Mene ja tieda sitten... ,)
 
oma miehen näkökulma
Se sopusuhtaisuus on ehkä kaikista tärkeintä jos nyt miettii pelkkää ulkonäköä. Omasta mielestä F alkaa muistuttaa jo auraa. suurin ilo silmälle on 170cm/A tai B ja hieman "lihaisa" ei meinaan noi anorektikot näytä miltään.

Ja sitten vielä yleisenä kommenttina rintojen/peniksen kokoon: Ei tule varmaan koskaan toi vertailu/piikittely/kiusaaminen koosta loppua itse olen ympärileikattu eikä kukaan muu ylä-asteella ollut ja olen saanut siitä kommentteja tähän päivään asti (lääkiksessä tällä hetkellä) sama juttu opiskelukaverilla jota on valtavien "ryntäiden" takia kiusattu (on meinaan valtavat!)
Parasta varmaan on olla miettimättä varusteita jos on luonne kohdallaan

PS. Saatoin vähän eksyä aiheesta mutta toivotaan ettei haittaa :D
 
ruby
Alkuperäinen kirjoittaja oma miehen näkökulma;10522642:
Se sopusuhtaisuus on ehkä kaikista tärkeintä jos nyt miettii pelkkää ulkonäköä. Omasta mielestä F alkaa muistuttaa jo auraa. suurin ilo silmälle on 170cm/A tai B ja hieman "lihaisa" ei meinaan noi anorektikot näytä miltään.

Ja sitten vielä yleisenä kommenttina rintojen/peniksen kokoon: Ei tule varmaan koskaan toi vertailu/piikittely/kiusaaminen koosta loppua itse olen ympärileikattu eikä kukaan muu ylä-asteella ollut ja olen saanut siitä kommentteja tähän päivään asti (lääkiksessä tällä hetkellä) sama juttu opiskelukaverilla jota on valtavien "ryntäiden" takia kiusattu (on meinaan valtavat!)
Parasta varmaan on olla miettimättä varusteita jos on luonne kohdallaan

PS. Saatoin vähän eksyä aiheesta mutta toivotaan ettei haittaa :D

No tallaisesta aiheesta tuleekin vahan eksya ;) Aika holmoa pilkkoa ihminen osiinsa, kuitenkin kaikki ymmartavat etta kokonaisuus on se milla on valia, ja tahan kokonaisuuteen tulee sitten muun ulkonaon lisaksi henkiset ominaisuudet, luonne, jne mukaan.

Uskoisin myos, eta jos miehelta kysytaan niin on olemassa paljon taydellisen kokoisia rintoja, taydelliset rinnat ovat naisella josta he pitavat ja jonka ainutlaatuiseen kehoon ne istuvat. Kupista a- kuppiin d.

P.s. itse preferoin ymparileikattuja kaluja, kauniimpaa ja siistimpaa :)
 
olli
Olen ollut aina tissi friikki..ihannoinut isoja rintoja ,joskus jopa seurannut rintavaa naista hetken
nähdäkseni vielä kukkulat edes vilaukselta.Vaimoni on yllätys yllätys isorintainen, on juhlaa puristella niitä välillä ihan vailla seksin tarvetta..pyöritellä kourissa.Olen tuottanut jopa vaimolleni orgasmin pelkästään rintoja nuolemalla ja puristelemalla.Historiastani muistuu oitis useampi tyttö joiden kanssa seurustelin ja olivat rintavia.Joskus tuntuu että jokin vaan ajoi minua aina rintavan tytön luo ja saimme sympioosin aikaiseksi.En halua moittia hoikkia naisia he ovat lajissaan kauniita ja vietteleviä satun vain oleen tällänen pöhköpää.Silikoneista sanoisin että eivät tuota minulle minkään lajin kiksejä,luonnottomat ,elottomat möykyt tungettu ihanan naisen ihon alle korvaamaan aidot.Jos olet nainen pienempi rintaisempi et taatusti menetä ihanassa olemuksessasi seksikkyyttä,sinussa on taatusti kurvia toisaalla ja mieshän ei voi vastustaa kaunista kutsuvaa naista.Raskaatkin rinnat menettävät kimmoisuudensa koska elämämme on niin nopeasti eletty.
eläköön naiset.
 
Vaatimaton
Kyllä ne pikkuisetkin ovat ihan nätit.

Kyllä niitäkin katselisin, jos vaan näyttäisitte.

Voiko pienirintainen tuntea olonsa onnelliseksi, jos mies katsoo rintojanne silläsilmällä?
 
Jonna
Itse olen kärsinyt pienistä rinnoistani koko nuoruuteni ja tein pitkän pohdinnan jälkeen päätöksen -imetettyäni neljä lastani. Laitatin silikonit 1985 ja koko muuttui hieman eli sopusuhtaiseksi B:si. Se oli elämäni paras teko! Seksuaalisuuteni heräsi aivan toisella tavoin henkiin. Eivätkä nämä silikonit mitkään kumipallot ole, ovat jonkin verran löystyneet, mutta ovat aivan luonnollisen oloiset!
(jos olisin mies, niin olisin "tissimies" todennäköisesti) eli rinnat ovat minulle herkät ja seksikkäät!
Mieheni ei ole tissimies eli ei ole koskaan ollut rinnoistani kiinni seksimme -hänelle. Tämä olikin minun juttuni ja seksimme on parasta koska koen olevani sopusuhtainen ja minulla on RINNAT!
 
Eiväliä
Ei sillä rintojen koolla oikeastaan ole väliä, ei ne tissit ole se mikä naisesta tekee kiinnostavan.. Mielummin itse ainakin ottaisin A-kupin naisen kuin C/D kupin naisen jos A-kupin omaava olisi persoonallisuudeltaan kiinnostava ja muutenkin mukavaa juttuseuraa.. Voin ainakin omasta puolesta sanoa, että ei niillä tisseillä hurmata kuin yhden illan panoja.. Tosin itse en välitä vaikka oli miten kaunis nainen tahansa jos ei ole muuta hyvää kuin ulkonäkö niin suosiolla sanon ei kiitos.
 
Kelvavveet 51v
No tallaisesta aiheesta tuleekin vahan eksya ;) Aika holmoa pilkkoa ihminen osiinsa, kuitenkin kaikki ymmartavat etta kokonaisuus on se milla on valia, ja tahan kokonaisuuteen tulee sitten muun ulkonaon lisaksi henkiset ominaisuudet, luonne, jne mukaan.

Uskoisin myos, eta jos miehelta kysytaan niin on olemassa paljon taydellisen kokoisia rintoja, taydelliset rinnat ovat naisella josta he pitavat ja jonka ainutlaatuiseen kehoon ne istuvat. Kupista a- kuppiin d.

P.s. itse preferoin ymparileikattuja kaluja, kauniimpaa ja siistimpaa :)

Olen tyytyväinen lolloihini, jos vielä nuorempi kiihottuu niin hyvä. Itsekkin tykkään paljaasta terskasta, jos ei ole vedän sen taakse. Kauniimpaa katsella paljasta kalua niinkun haluu katsella rintojani(jotain hyötyä).
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä