Paluu lapsettomuushoitoihin pikkukakkosta yrittämään, vol 2

Me mentiin yrittämään vuoden ikäiselle pojallemme sisarusta. 2 meillä siellä oli pakkasessa ja nyt siis 1 nelisoluinen sulatettiin. Sulatuksessa alkio menetti 2 solua, ni nyt mietityttää hirveesti et millaiset mahikset tällä siirretyllä on, kokemuksia? Meillä tätä tehtiin nyt mun omaan kiertoon kun PCO ja ovuloimattomuus on viime raskaudesta jotenkin korjaantunut, samoin kierto tullut säännölliseksi =)
 
Viimeksi muokattu:
Heippa Tiinuli sullekin ja toivottavasti saat jatkaa pian matkaasi paremmille foorumeille! =) Mä tiedän yhden 4->2 soluiseksi kutistuneen tapauksen, ihan normisti jatkui raskaus loppuun asti. Meillä esikoinen oli 4->3 soluinen, ja sekin siis meni normisti. Jottan toivoa on, usko pois! Peukut sulle!

Krisseli, meillä tais keväälläkin mennä ihan samoihin aikoihin hoidot? Miten toi Pergoveris eroaa Puregonista? Tsemppiä piikittelyihin!! Ja kaikille muillekin ketkä nyt pääsee tositoimiin..

Jees, nyt siideri kouraan, olen sen ansainnut... Isompi poika (kohta 4v) on aika haastava tapaus, mehut on ihan pois ku iltaan pääsee! (niin miks näitä sit vielä lisää pitää yrittää??! *virn* )
 
Moi!
Ja apua, nyt tää taas alkaa: /
Meillä 3ivf:stä syntynyt pimu täyttää loppusyksyllä vuoden ja toiveena olisi sisarus pikkuisella ikäerolla. Pakkasessa on 8 alkiota, mutta koskaan aikaisemmin me ei olla passiin päästy, että hirvittää kuin tulee käymään.
Tänään kp1 ja tähän kiertoon passia yritetään (siis mä olen vieläkin tosi epäuskoinen, en uskonut, että hoidon jatkaminen käy näin nopsaa!) Menkat on tulleet kolmesti imetyksen jälkeen ja kierrot vielä normaalia pitempiä, mutta ovulaation olen hyvin joka kierrossa tuntenut.

Mitähän ovulaatiotestiä kannattaisi käyttää? Mulla ei kauhesti kokemusta noista ole. Kaapissa on vuoden vanhentunut clearbluen digitesti epäonnistuneesta passista jääneenä, toimiikohan se vielä?
Ollaan miehen kanssa selittämättömiä ja sen 2v mitä ehdittiin luomuna yrittää raskautta niin joskus tein ihan niitä marketin rfsu:n testejä ja sain hyvin viivat. Mutta nyt kun on tosi kyseessä ja isot rahat liikkuu tässä niin kannattaako noihin viivatikkuihin luottaa?
 
Heippa!

Täällä tikutellaan ovulaatiota jo ja veikkaisin että keskiviikkona aikaisintaan sen bongaan ;)

Kirma tervetuloa!kiva saada ketjututtu mukaan :) ei taida muita ketjulaisia olla vielä liikenteessä näin aikaisin kuin me kaksi :)en kyllä minäkään uskonut että näin nopeeta jo päästäis toista yrittämään :) itse käytän clearbluen digitaalisia niin ei tarvitse kytätä viivoja kuinka vahvoja ne on :)

RP
 
Tervehdys tiinuli ja kirma :wave: ollaan varmaan joskus aiemminkin kirjoiteltu samoissa ketjuissa.

Kiitos kaikille kommenteistanne luomu/lääke pasista. Oon nyt miettinyt, että yrittäisimme tulevassa kierrossa luomuna. Menkkojen alkua odottelen hetkenä minä hyvänsä. Jos sit ovis tuleekin väärään aikaan ja siirtopv osuu vkl, niin katsotaan lääkkeitä uusiks. Mä mietin kans digitestien käyttöä, ei tarviis tihrustaa viivoja ;)

Tsempit ihanaiset naiset!! Mä nyt jännitän ensin pojan päiväkodin aloitusta ja sit toivottavasti päästään siirtoon parin viikon sisällä =)
 
Viimeksi muokattu:
:wave:eek:visplussa bongattu :) HUH! nyt vaan jännätään maanantaihin selviääkö blasto sulatuksesta :) vähän petyin kun ovis tuli jo tänään,koska jos siirto epäonnistuu ja kierto pysyy näin tarkkana niin joudutaan tyytymään seuraavassa pas:issa lääkkeisiin...no toivottavasti käy hyvin eikä tarvitse toista pas:ia tehdä :) vadelma on superblasto!mä luotan siihen :D

Onnea kaikille jotka jo jännäilee :) tiinulille vielä että tsemppiä!eiköhän se kiinnity :)

RP
 
Kirma, minäkin käytän digitaalista ovistestiä. Simppeli käyttää.
Sarinalle tuplaonnea! Ihanaa!
vaustille jaksamista alkioiden keräykseen! Toivottavasti nimet ei mene tässä listassa sekaisin..... Verve - hyperin välttämiseksi varmaan tiedätkin että pitää juoda vettä, vettä ja vettä tai kivennäisvettä :D
Mulle on tehty huhti ja toukokuussa luomupas eikä onnistunut. Ja pettymys oli kova. Siitä sisuunnuttua pyysin lääkkeellistä passia josta siis nyt menossa menopur-pistokset ja ultra olis perjantaina joten silloin nähdään jatko. Pää on vähän sekaisin. Johtuuko menopurista vai onko pysyvä olotila?? Heinäkuun lopussa kun väestöliitto avasi ovensa, minulle olisi pitänyt tehdä pas mutta VOITTEKO KUVITELLA, väestöliitossa olevan remontin viivästyminen esti siirron!!!! Silloin tuntui että ei voi olla totta. Kaikenlaista estettä pitääkin tulla! :headwall:

Mut minun mieliala on että kohti uusia pettymyksiä. Vaikka kuitenkin toivon tosi hartaasti että kaikki natsaisi...

Kaikille uusille ja vanhoille halit. :hug: Tervetuloa taas piinailemaan
 
Ihana työnimi Rouva Papusella, keväällä vadelma on sitten valmis poimittavaksi =)!
Jännät paikat ja piinapäivät alkaa pian monella, tsemppiä kaikille sulatuksiin ja siirtoon! Digitaalista testiä suosittelen minäkin, se on pieni hinta siitä mielenrauhasta, että tulos on varmasti oikea.

Eilen pistin ekan piikin Pergoverista, hitto että sattu ja kirveli!!! Lääkehän on sellanen ampulleista sekotettava ja siis normi piikillä pistettävä, oon varmaan melkonen neulatyyny kun rinnalle otetaan vielä Orgalutran. Perjantaina on sitten ultra jossa katsotaan miten on lääke alkanut toimimaan.
Miten Vausti? Joko pian aloitat piikittelyn? Pergoverishän eroaa Puregonista, jolla siis aiemmat hoidot on tehtykin sen verran, että sisältää LH-hormoonia ja on jotain muutakin pientä eroa, on kuulemma saatu hyviä tuloksia ja on hyvänä tukena tuo LH, erityisesti hoikilla ihmisillä. Perjantaina saa tietää enemmän, kaikesta :)!
 
Rouva Papuselle lykkyä maanantaihin!! Meilläkin on blasto pakkasessa, on 5pv ikäinen "hilla" odottamassa =)

Mä niin taas arvasin, että kun oikein odottaa menkkojen alkua, niin ei ne perhana voi alkaa... :kieh: Jospa edes tällä viikolla alkaisivat.
Taitaa olla vielä edellisen lääkkeellisen pasin jälkeen kierto jotenkin pitkä. Pöh, en kyllä osaa sit yhtään arvioida mahdollisen oviksen ajankohtaa : /
 
Tosi pikaseen kuulumiset reissun päältä, eli tänään kp1 ja huomenna lähtee piikki mahaan, jotain hitsin uutta lääkettä mitä ei kyl monella ole vielä ollut...! En tahdo olla mikään koekaniini! Elonva(?), tai mun sanoin ihan Eloveena vaan... ja on sellanen että vaikuttaa viikon. Annostus vastaa Puregonin 150 yks / päivä. Ja sit jatketaan Puregonilla jos/kun ei tuo viikko ole kasvattanut muniksia tarpeeksi. En oikein tiedä miten paljon tähän vois luottaa?!
Tsemppiä kaikille paljon, täällähän oli jo monella pas ihan kulmilla!!
 
I am back! :)
Eli täällä mennään niin vauhdilla eteenpäin, etten edes muista päivittää miten itselläni menee. No worries, en kyllä unohda teitä ikinä! ;)
Viime viikolla oli suunnittelukäynti ja keskiviikkona lopetin pillerit ja lauantaina alkoi sitten menkat. Sunnuntaina aloitin piikittelyn ja perjantaina on taas käynti lääkärillä. Näillä näkymin meillä on punktio jo ensi viikon tiistaina jos vaan munasolut kasvaa hienosti. Voi että, nyt peukut pystyyn! Olin jo unohtanut miten nopeesti nää hoitot (siis se itse piikittely) menee. Kirjoitan lisää perjantaina kun tiedän miltä kaikki näyttää.

Onnea Papunen PASiin ja tsemppiä piinailuun tiinuli! Pidän peukkuja!

Haleja kaikille!
 
Ääh. Ihan kyllästynyt menopurin sekoitteluun ja neulojen hämmentämiseen. Kyllä kynäsysteemi olis niin hyvä (mutta kallis..). Muuten suht hyvillä mielin. Huomenna ultra joten nähdään mikä tilanne.

Ovelasti on sattuneet meikälle nämä passit. Eka pas huhtikuussa -> sairastin noron heti passin perään, toka pas toukokuussa -> sairastin rajun poskiontelontulehduksen heti passin perään. Mitähän sitä nyt kehitteleis..|O
 
Heippa!

Täällä mielessä vaan maanantai :| ajattelin etten ressaa mutta kyllä se nyt vaan on tuolla takaraivossa :D jotenkin en vaan luota tohon pas:iin niin paljon kun tuoresiirtoon,koska en ole kertonut kenellekään meidän pas aikeista..jotenkin nyt tuntuu vaan siltä että jos kertoo niin tietää huonoa onnea :) no mä luotan vadelmaan kuitenkin edelleen että on sitkee vadelma joka kypsyy entisestään kun alkaa tulla lämmin :D maanantaihin on niin piiitkä.....

vausti kyllä mä olisin mielelläni ottanut tollasen eloveena vaihtoehdon ettei olis joka päivä tarvinnu piikittää...kyllä mä uskon että viikon päästä jo rakkulat on hyvässä vaiheessa :)

Tsemppiä kaikille piikittelijöille!pian se on ohi! :)

RP
 
rouva papunen meilläkin pas pysyy salaisuutena. Hoidoista tiesi kaikki, nyt ollaan hissunkissun.
Tää on pelottavaa, kun tässä on puolitoista vuotta luottanut ja ollut vaan onnellinen, että pakkasessa on ne meidän loput lapset, niin nyt sitten onkin jo yhtäkkiä tosi kyseessä ja niihin ruppanoihin pitäskin käydä käsiks. Mitäs jos niistä ei vauvaa saadakaan?

verve mulla on kans käsitys, että luomuovis on aina luomu, parempi elimistölle. Mutta alkaahan ne raskaudet tuoresiirrollakin ja nehän on aina lääkkeellisiä.
Mä ite olisin toivonyt lääkkeellistä passia, ei tarvis murehtia ajankohtia tai tehdä testejä, mutta luomuna siis mennään.
On mukavaa kun on vanhoja pinokaverita seurana!

vausti huh, kuulostaa hurjalle sun lääke! Jospas olis sitten tosi tujakkaa kun noin kauan vaikutus kestää. Mielenkiinnolla odottelen kuulumisiasi!

Kävin eilen vyöhyketerapiassa. Koskaan ennen en ole käynyt, mutta siskon se auttoi raskaaksi 4v:n yrityksen jälkeen. Ajattelin, että jos me ei siirtoon päästäkään, niin ompahan ainakin luomulle paremmat mahdollisuudet.
Ja otti kyllä NIIN kipeää, mun hormonialueissa oli kuulema hoidettavaa.
 
Täällähän on tuttuja tuolta 10-ketjusta.Hurjaa että te olette jo toisella kierroksella =)
Mähän tipuin silloin sieltä pois kun meni kesken mutta nyt näyttää hyvälle ja pieni paketti olisi meille lokakuussa tulossa =) La olis 26.10

Tsemppiä kaikille ja hirveästi plussia tähän pinoon :wave:

Shenda ja muru 29+5
 
Heissan,
joko täällä alkaa olla vadelmat, hillat ym. mesimarjat siirretty, alkaa pian niitä plussia tipahdella :) Miten Minimaikki, joko pääsit siirtoon? Vausti ja Anskubansku, joko ootte käyny ultrassa?

Itse kävin eilen ultrassa, n.10 potentiaalista munista, lisäksi muutamia pienempiä jotka saattaa ehtiä mukaan, tai sitten ei. Muutaman isomman takia aloitettiin eilen sitten Orgalutan, tänään kortisoni, pyysin sen itse mukaan kun sitä tuntuu monella olevan, eihän siitä haittaakaan ole..Maanantaina vielä uusi käynti, keskiviikkona tai torstaina punktio ja pe siirto. Itse toivon, että punktio osuis keskiviikolle, jo aikataulusyistä, vaikken kyllä tiedä minne saan pojat kumpanakaan päivänä, ehtisivät alkiot mennä vähän eteenpäin ke-pe, kuin to-pe..

Krisseli
 
Moikkalii!
Ultrassa käytiin keskiviikkona ja perjantaina. Hieman hitaammin ovat rakkulat kasvaneet tällä kertaa, joten punktio tehdään vasta keskiviikkona (ei siis tiistaina kuten luulimme). Harmi, sillä jos olisin päässyt punktioon tiistaina niin alkiot olisivat olleet kolmen päivän ikäisiä. He eivät suosittele sitä, että olisi vaan yksi välipäivä, koska kuulemma on useasti käynyt niin että hieno kahden päivän alkio ei sitten kolmantena päivänä ole enää siirtokelpoinen, mutta jos siirretään vasta kolmantena päivänä niin tiedetään kuitenkin vähän enemmän alkioiden kasvusta ja laadusta. No, eihän se maailmaa kaada, mutta mä en vaan kestä tätä sillä tämä on jo kuudes punktio ja PASista kun ei tullut mitään niin tuntuu siltä että kaikki on kiinni tästä tuoresiirrosta. Ohh! En vaan jaksa samaa rumbaa kun viimeksi. 5 punktiota 1,5 sisällä on kyllä liikaa ja tuntuu nyt jo siltä että tällä kertaa mennään varmaan taas uudestaan ja uudestaan noihin hoitoihin. Miksi olen nyt jo antanut periksi?Miksi minussa elää pessimisti???
No, nyt olen maalla joten yritän levätä ja kerätä voimia ensi viikon koetuksiin. Kyllä se tästä, mutta jos kellään on ylimääräistä optimismia niin tänne vaan. ;)
Ai niin. Melkein unohdin kertoa että he tekevät minulle taas sen alkiokuoren avauksen, mutta lääkäri halusi vaan varoittaa, että kun tällä kertaa siirretään kahden päivän alkio ja tehdään siis se alkiokuoren avaus, niin on pieni riski että se alkio jakaantuu ja identtiset kaksoset olisi mahdollista saada. No se vasta olisi meille lotto-voitto! :heart:

:headwall: Pessimisti-Anskubansku
 
Krisseli, täällä ei olla vielä siirrossa. Rakkulat kasvaneet hitaasti, menopuria pistin vielä annoksen perjantaina. Ovista tikutellaan. Sitäkään ei kuulu.:( Huomenna uusintaultraan jos plussaa ei kuulu. Sitten taas katsotaan tilannetta uudelleen.

Krisselille ja Anskubanskulle tsemppiä punktioon ja siirtoon! Minäkin uskon tuoresiirtoon kun tytsy meillä siitä esimerkkinä! Joten oma tuleva pas ei tällä haavaa taas yhtään inspiroi vaikka lääkärit vakuuttavat että siinä on yhtä hyvät mahdollisuudet! Meillä jatkossa (taitaa olla vielä 3 olkea) oljessa kaksi alkiota ja taidan painostaa siirtämään ne molemmat. Jos siis sulatus onnistuu. JOS JOS ja JOS!
Anskubansku, tsemppiä! :hug: Pohjamudissa pyöritään vähän väliä. Jaksaa! Jaksaa!
 
heippa!

Täällä kauhulla odotan soittoa että vadelma ei ole selvinnyt...toivottavasti puhelua ei tule...pikkusen jännittää!kolmelta olisi siirto jos hyvin käy...näin untakin että soitettiin että siirtoon ei nyt päästä ja sit toisessa unessa päästiinkin :) pikkusen jännittää näköjään :D huh täytyy keksiä jotain tekemistä nyt aamuksi ettei ajattele koko asiaa...

anskubansku täällä optimisti :) mut eikös aiemmin synnyttäneillä ole paremmat mahdollisuudet ;) ehkä??:)

kaikille muillekin kärsivällisyyttä!

AAAHH!mä en pysy housuissani..pakko kai mennä aamukahvin keittoon :)

RP
 

Yhteistyössä