"siviä"
Ihanaa! Nyt voi rauhassa keskustella ovislimasta. meandista, ruuasta ja peppupanoita ihan rauhassa.
Teillä? Mä kenenkään oleOnhan meillä vielä Booty ja Peyote ainakin. Ja päätön!
Minä olen kaivannut sinua.:heart:Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;27984705:Mullakin on alkanut tulla joku raja vastaan, ja käyn nykyään tosi harvoin. Kerronpa tämän, vaikkei kukaan minua ole kaivannutkaan. :xmas:
mistäMe löydettiin uus, parempi hiekkalaatikko.
JA sitten tuutte tänne lällättelemään sillä? :saint:Me löydettiin uus, parempi hiekkalaatikko.
Haisee kuiteski. Täälä on paras hiekka ja parhaat lelut, eikä haittaa vaikka kissatki käy kuseksimassa, ko siihenki tottuu. :saint:Me löydettiin uus, parempi hiekkalaatikko.
Hommafoorumilta. Alkoi kyllästyttämään liika sinisilmäisyys ja yllätysrakastelijoiden paapominen.mistä
Sitä ei käy kiistäminen, ja paaaljon enemmän kissankusta.Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;27984883:JA sitten tuutte tänne lällättelemään sillä? :saint:
Meilläpäs on suurempi hiekkalaatikko! Se on just maalattu ja siellä on ihan varmasti enemmän kissankakkaakin kuin täällä teijän hiekkalaatikossa!
Ja sama suomeksi: vituttaahan se vähän, kun kukaan ei edes huomaa, että minäkin olen täällä.Joo-o, en minäkään seuraile kenenkään palstahahmon elämää, enkä todellakaan nosta mihinkään arvoon noita bannattuja ja muita ylväitä elämänsä esittelijöitä. Arostan NIIN paljon enemmän rehellisiä mielipiteitä, enä todellakaan kaipaa näitä besserwissereitä ja itsensä kehujia
No höh. Entistä tylsempää vaan tulee, kun kaikki vakkarit katoaa.En pysty tuottamaan tommosii, oon nykyään kotiäiti.
Kyllä mä täällä aika ajoin käyn, mutta tääl on tylsää, harvemmin jaksan minuuttia pidempään olla.
Oommina joskus katellu Sun nikkia.Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;27984705:Mullakin on alkanut tulla joku raja vastaan, ja käyn nykyään tosi harvoin. Kerronpa tämän, vaikkei kukaan minua ole kaivannutkaan. :xmas:
Tyhmät kysymyksethän ovat olleet sinun tavaramerkkinä palstalla, miten kotiäitys on sen kyennyt muuttamaan?En pysty tuottamaan tommosii, oon nykyään kotiäiti.
Kyllä mä täällä aika ajoin käyn, mutta tääl on tylsää, harvemmin jaksan minuuttia pidempään olla.