Palstan miehet

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ok
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja nonyitkettää;27439821:
Lunaticcia ei koskaan voisi luulla mieheksi. :D
No, lohtu se on laihakin.

Ymmärsin, ettei sinusta kepsistäkään voi luulla mieheksi. :rolleyes: Meinaan että Lunishan siis täyttää nuo sun kriteerit naiselle yhtä hyvin kuin Kepsis (paremminkin): "Koko niiden viehätys perustui siihen, että ne oli naisiksi uskomattoman kovia, kyynisiä ja realistisia ja sen lisäksi tosi viihdyttävän sarkastisia ja kuitenkin suorasukaisia."
 
Vaikuttaisivat olevan lepposampia ja múkavampia kuin naiset

Johtunee siitä, että valtaosa palstan naisista on melko kouluttamattomia ja aika perinteisen tyylin naisia. Tällaiset emännät vain nyt ovat melko tympeää ja v-mäistä sakkia.
Oikeassa elämässä en onneksi ole juurikaan joutunut tällaisten naisten kanssa tekemisissä olemaan, mutta nyt lasten myötä olen perhekahviloissa yms paikoissa näihin tällaisiin törmännyt ja oikeasti olen hämmästellyt, miten typeriä naisia meillä täällä Suomessa oikeasti onkin. Olen aina luullut, että puheet esim. naisvaltaisten alojen kamalista riidoista ja huonoista työilmapiiresitä ovat vain liioittelua ja valhdetta, mutta nyt uskon ne kyllä todeksi.
Onneksi olen itse tajunnut kouluttautua sen verran pitkälle, että on päässyt fiksujen ja älykkäiden naisten seuraan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;27439837:
Ymmärsin, ettei sinusta kepsistäkään voi luulla mieheksi. :rolleyes: Meinaan että Lunishan siis täyttää nuo sun kriteerit naiselle yhtä hyvin kuin Kepsis (paremminkin): "Koko niiden viehätys perustui siihen, että ne oli naisiksi uskomattoman kovia, kyynisiä ja realistisia ja sen lisäksi tosi viihdyttävän sarkastisia ja kuitenkin suorasukaisia."

Joo, oon niin surusta sekaisin, että sekoilen. :D :(

Tarkoitin siis, että kepsis ja dechs ON tosi miesmäisiä suoruudessaan ja se oli just se niiden viehätys, että ne on kuitenkin naisia. Eikä sitten ollutkaan. (Luulin siis niitä naisiksi, mutta olisin voinut luulla myös miehiksi, jos jotain vinkkiä olis joskus osunut silmään).

Lunatic on samantyyppinen, mutta siinä on jotain perinaisellista, mikä pilaa efektin, vaikka omalla laillaan ihana onkin.
Sitä ei siis koskaan voisi edes luulla mieheksi.
 
Alkuperäinen kirjoittaja nonyitkettää;27439821:
Lunaticcia ei koskaan voisi luulla mieheksi. :D
No, lohtu se on laihakin.

Luna on kipakka muijja :heart: panisin:D
 
Alkuperäinen kirjoittaja nonyitkettää;27439802:
Onko kepsis ja dechs miehiä????

Koko niiden viehätys perustui siihen, että ne oli naisiksi uskomattoman kovia, kyynisiä ja realistisia ja sen lisäksi tosi viihdyttävän sarkastisia ja kuitenkin suorasukaisia.

Voi perskutti. Jotain tosi haurasta ja arvokasta meni just pilalle.

Missä rinnakkaistodellisuudessa Kepsis ja dechs on samanlaisia luonteiltaan? :D
 
[QUOTE="...";27439848]Johtunee siitä, että valtaosa palstan naisista on melko kouluttamattomia ja aika perinteisen tyylin naisia. Tällaiset emännät vain nyt ovat melko tympeää ja v-mäistä sakkia.
Oikeassa elämässä en onneksi ole juurikaan joutunut tällaisten naisten kanssa tekemisissä olemaan, mutta nyt lasten myötä olen perhekahviloissa yms paikoissa näihin tällaisiin törmännyt ja oikeasti olen hämmästellyt, miten typeriä naisia meillä täällä Suomessa oikeasti onkin. Olen aina luullut, että puheet esim. naisvaltaisten alojen kamalista riidoista ja huonoista työilmapiiresitä ovat vain liioittelua ja valhdetta, mutta nyt uskon ne kyllä todeksi.
Onneksi olen itse tajunnut kouluttautua sen verran pitkälle, että on päässyt fiksujen ja älykkäiden naisten seuraan.[/QUOTE]

Täähän oli nälkäinen trolli, kun vilautti kaikki korttinsa kerralla.
 
Täähän oli nälkäinen trolli, kun vilautti kaikki korttinsa kerralla.

Ikävä kyllä tuo oli ihan sydämsestä kirjoitettu. Olen toki aina tiennyt, että niitä vittumaisia naisia kyllä löytyy, mutta olen luullut, että ovat harvinaisia poikkeuksia. Mutta nyt lasten myötä kun sosiaalinen piiri on koostunut enemmän kotiäideistä, kuin esim. työelämän/opiskelun kautta tavatuista naisista, niin olen oikeasti lähinnä järkyttynyt, miten typeriä ja oikeasti v-mäisiä naisia kaduilla tallailee pilvin pimein.
 
[QUOTE="...";27439848]Johtunee siitä, että valtaosa palstan naisista on melko kouluttamattomia ja aika perinteisen tyylin naisia. Tällaiset emännät vain nyt ovat melko tympeää ja v-mäistä sakkia.
Oikeassa elämässä en onneksi ole juurikaan joutunut tällaisten naisten kanssa tekemisissä olemaan, mutta nyt lasten myötä olen perhekahviloissa yms paikoissa näihin tällaisiin törmännyt ja oikeasti olen hämmästellyt, miten typeriä naisia meillä täällä Suomessa oikeasti onkin. Olen aina luullut, että puheet esim. naisvaltaisten alojen kamalista riidoista ja huonoista työilmapiiresitä ovat vain liioittelua ja valhdetta, mutta nyt uskon ne kyllä todeksi.
Onneksi olen itse tajunnut kouluttautua sen verran pitkälle, että on päässyt fiksujen ja älykkäiden naisten seuraan.[/QUOTE] tuu tänne niin halaan sua niin että uppoot kunnolla tissien väliin :hug:
 
Ne on vaan pillunkipeitä älykääpiöitä, tarkotuksena nuolla mahdollisimman monien nikkien perseitä > lopullisena tavotteena ajella mersulla poikki suomen panemassa nikkejä.

Siinä sen "lepposuuden" salaisuus pähkinänkuoressa.



Ei toi kyllä sovi kaikkiin. En viitsi mainita ketään epäleppoisaa nimeltä kun se kilahtaa.
 
  • Tykkää
Reactions: astrolabe
Hän sanoi, että hänpä vaihtaa itsensä naiseksi, että saa olla stetsoni päässä kotonakin. Teki sitten kaulaliinasta itselleen rintaliivien tyylisen häkkyrän kehonsa yläosan ympäri, laittoi hatun päähänsä ja liikehti hyvin erikoiseen tapaan hytkyen ja vaihtoi äänirekisteriä korkeampaan.

Too much information :whistle:
 
  • Tykkää
Reactions: astrolabe
[QUOTE="...";27439962]No esimerkiksi tällaisia juttuja ei itselleni tai ystävilleni tulisi ikinä mieleen kirjottaa...[/QUOTE]hei, mä tekisin sen oikeasti jos olisit nyt täällä:kiss:
 
tuu tänne niin halaan sua niin että uppoot kunnolla tissien väliin :hug:

On muuten aika mielenkiintoinen ilmiö, että koko ensimmäinen sivu on täynnä naisten kommentteja, joissa todetaan "joo naiset on paljon kamalampia kuin miehet". Mutta sitten kun joku rehellisesti vähän avaa asiaa, niin se onkin kamala ihme. Käsittääkseni tässäkin ketjussa moni nainen on joutunut tekemisiin niiden vittumaisten naisten kanssa tai sitten ovat itse sellaisia, kun kerran noin sanovat. Miksi se sitten yhtäkkiä onkin joko trolli tai säälittävää valitusta?
 
  • Tykkää
Reactions: Lex
[QUOTE="...";27439992]On muuten aika mielenkiintoinen ilmiö, että koko ensimmäinen sivu on täynnä naisten kommentteja, joissa todetaan "joo naiset on paljon kamalampia kuin miehet". Mutta sitten kun joku rehellisesti vähän avaa asiaa, niin se onkin kamala ihme. Käsittääkseni tässäkin ketjussa moni nainen on joutunut tekemisiin niiden vittumaisten naisten kanssa tai sitten ovat itse sellaisia, kun kerran noin sanovat. Miksi se sitten yhtäkkiä onkin joko trolli tai säälittävää valitusta?[/QUOTE]

No myö vittumaiset akat älähettiin siitä, kun meitä kouluttamattomiksi tituleerattiin.
 
[QUOTE="...";27439992]On muuten aika mielenkiintoinen ilmiö, että koko ensimmäinen sivu on täynnä naisten kommentteja, joissa todetaan "joo naiset on paljon kamalampia kuin miehet". Mutta sitten kun joku rehellisesti vähän avaa asiaa, niin se onkin kamala ihme. Käsittääkseni tässäkin ketjussa moni nainen on joutunut tekemisiin niiden vittumaisten naisten kanssa tai sitten ovat itse sellaisia, kun kerran noin sanovat. Miksi se sitten yhtäkkiä onkin joko trolli tai säälittävää valitusta?[/QUOTE]en minä ainakaan noin ole väittänyt.
 

Yhteistyössä