O
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Vasemman käen rukkanen;27439444:Minä en edes tiedä ketkä täällä on miehiä, eikä kyllä kiinnostakkaan
Data
Isämies
Triplaisä
Aries-78
tripod
dechs
Majuri
turbojurpo
pikkukaupunkilainen
nörttipoika
kepsis
plus kasa muita joita en nyt saa mieleeni
Me olemme paksunahkaisempia. Sitä ominaisuutta tarvitaan yhteisössä, jossa leimataan automaattisesti vikiseväksi miehimykseksi, kun kerran kirjoittaa naisten palstalla.
Data
Isämies
Triplaisä
Aries-78
tripod
dechs
Majuri
turbojurpo
pikkukaupunkilainen
nörttipoika
kepsis
plus kasa muita joita en nyt saa mieleeni
Rangoko se siellä itkee?
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;27439654::snotty:
meikäläinen kuulema kuuluu tähän porukkaan *röhisee miehekkäästi ja raapii haarojaan samalla*
![]()
ainiin mä unohdin tuon:headwall:Minä myös! *vaihtelee ihan itse talvikumeja*
Alkuperäinen kirjoittaja Vasemman käen rukkanen;27439667:Ootko sä mies? Ja mä oon aina lukenut Lilli...
päätön, jokkeri ja mitäs muita?
Alkuperäinen kirjoittaja nonyitkettää;27439802:Onko kepsis ja dechs miehiä????
Koko niiden viehätys perustui siihen, että ne oli naisiksi uskomattoman kovia, kyynisiä ja realistisia ja sen lisäksi tosi viihdyttävän sarkastisia ja kuitenkin suorasukaisia.
Voi perskutti. Jotain tosi haurasta ja arvokasta meni just pilalle.