No tuon pointin mä ymmärrän. Muakin kiehtoo miehissä enemmän ne vakaat, uskolliset tyypit.Yhden miehen nainen.
Semmoinen on aina kiinnostava vaikka ei oliskaan minun kanssani.
Jotkut tuuliviirit, seikkailijat tai pano-petterit on loppujen lopuksi hyvin epäseksikkäitä.
Sitoutuminen on seksikästä.