Nyt on niitä jättihelokkiöljykapseleita!!

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja PROVO
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

PROVO

Aktiivinen jäsen
31.03.2005
5 411
0
36
Saa nähdä vaikuttaako ne oikeasti Provon sielun/mielentilaan??

Meillä varmaan kaikki toivoo varpaat ristissä, että vaikuttaisivat (tosin lapset eivät tiedä niistä :whistle: )..... =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja riks raks poks:
jaa mihinkäs niitä syödään? Vetutukseen vai? :ashamed:

Mikäs sen hormonihirviövaivan hienompi nimi on?? Kun meillä aina ennen kuukautisia on ollut helvetilliset sodat, niin joku suositteli noita siihen - ukko juoksulla kävi ostamassa sitten :D
 

Yhteistyössä