Kalsarit ja sukat kuuluu perheelle! tiettekö sen!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tetete
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tetete

Vieras
ANoppi kyseli et mitäs teidän murkkuikäiset toivoo lahjaksi...

sanoin sit et xxxxxx(=mummelin lempilapsenlapsi) toivoo kalsareita ja sukkia,
ni anoppi alkoi siel puhelimes määkyy että hän ei niitä osta että ne kuuluu hänestä perheelle... jooo joo.. kuuluu kuuluu, mut mä ostankin halpoja sellaisia, ja jos lapsi toivoo jotain 20e boksereita tai 10-20e sukkaparia, ni kai se saa toivoo niitä lahjaks, jos haluaa, mä en sellaisia osta(meillä kun on nyt aika heikko rahatilanne... enkä kyl ostais vaik olis parempikin..)

Ni, ei siis lapsi saa toivoo alusvaatteita... just joo...

mäkin just noin aattelen, että tottakai kalsareita ja sukkia voi lahjaksi toivoo ja niitä on ihana saadakin. kun jouluks raaskii ostaa vähän enempi niitä luksus vaihtoehtoja.
hassu anoppi sinulla :)

Mie oon joskus kuullut jonkun sanoneen, että vaatteet ei ole ollenkaan sovi annettavaksi lahjana - ne kun on perustarpeita.
Samoin hiusklipsit, pinnit ja pampulat ym, harjat jne.
Eikä varsinkaan suihkusaippuat ym. hygieniatarvikkeet.

Ja mie kun taas tykkään, että ne on ihan kivoja ja käytännöllisiäkin lahjoja.

No en minäkään kyllä mummoille tai kummeille esittäisi lahjatoiveena alusvaatteita tai sukkia, vaikka haluaisinkin jotain erikoisempaa merkkiä. Eikä niitä muutenkaan meillä kyllä joululahjaksi osteta. Vähän niin kuin antaisi maitopurkin joululahjaksi.

Alkuperäinen kirjoittaja vv:
No en minäkään kyllä mummoille tai kummeille esittäisi lahjatoiveena alusvaatteita tai sukkia, vaikka haluaisinkin jotain erikoisempaa merkkiä. Eikä niitä muutenkaan meillä kyllä joululahjaksi osteta. Vähän niin kuin antaisi maitopurkin joululahjaksi.

Mutta jos lapsi ei oikeastaan toivo mitään muuta kuin MErkki alkkareita ja merkkisukkia..

Siis ihan itse niitä haluaa, ei sillä pula alusvaatteista ole.

Musta tosi outoa. Jos kerran tarkoitus oli kuitenkin selvittää mikä se mieluisin lahja on ja se olis tuo.. Ja kyllä meillä mummot ja kummit antaa mieluummin jotain sellaista jolle on oikeasti käyttöä, eikä ihan turhaa krääsää. Itekin olen osanut kummipojalle kuratukkaset lahjaksi, ihan pyynnöstä :D

no mä ainakin olen sanonut kummeille ja isovanhemmille, kun ovat kyselleet, että mitä lahjoja sais hankkia, että vaatteita. AINA saa kuitenkin myös leluja, niin sitten jos sanon että pelkästään leluja, niin niitä tursuaa joka piakassa ja poika ei jaksa olla kuitenkaan kauaa kiinnostunut. Ja kun niitä pursuu jo nytkin.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vv:

Mutta jos lapsi ei oikeastaan toivo mitään muuta kuin MErkki alkkareita ja merkkisukkia..

Siis ihan itse niitä haluaa, ei sillä pula alusvaatteista ole.

No mitäpä jos äiti sitten ostaisi ne ihan itse lapselleen, jos ne kerran on se ainoa toive. Siltikään en noita toiveita esittäisi isovanhemmille tai kummeille tai muillekaan sukulaisille.