Synnytysvideot kiihottaa

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kyllä ne muakin kiihottaa. Koskaan en oo kenellekkään kehdannut kertoa, mutta miksi pitäisikään. Tuskin me ainoita ollaan. Ja olen siis nainen. Ja minulla on lapsia.
 
[QUOTE="höpöhöpö";28078622]Urbaanilegenda. Kukaan ei ole ikinä kuullut eikä edes nettipalstoilta lukenut moisesta tapahtumasta. Mutta hyvä juttuhan tuo on, ei siinä mitään. Varmaan joku saa paskantaessakin orgasmin. Ja kuollessaan.[/QUOTE]

Kiva kuulla, että sitä "ei tapahtunut". Hetki oli kyllä hirmu lyhyt, eikä se niissä kivuissa kärvistellessä pitkäski aikaa iloa tuonut, mutta orgasmi se kyllä oli. Pieni, mutta kuitenkin kiistämättä orgasmi.
 
[QUOTE="käpynen";28078660]Kiva kuulla, että sitä "ei tapahtunut". Hetki oli kyllä hirmu lyhyt, eikä se niissä kivuissa kärvistellessä pitkäski aikaa iloa tuonut, mutta orgasmi se kyllä oli. Pieni, mutta kuitenkin kiistämättä orgasmi.[/QUOTE]

Joo, ja minulla tuli kanssa. Tai niin minä ainakin tässä ketjussa väitän, todisteita kun ei tarvitse väitteelle laittaa vaan pelkkä väite itsessään riittää.
 
[QUOTE="käpynen";28078660]Kiva kuulla, että sitä "ei tapahtunut". Hetki oli kyllä hirmu lyhyt, eikä se niissä kivuissa kärvistellessä pitkäski aikaa iloa tuonut, mutta orgasmi se kyllä oli. Pieni, mutta kuitenkin kiistämättä orgasmi.[/QUOTE]

Synnytyksessä ja orgasmissa vapautuu samaa hormoonia, endorfiinia, mielihyvähormoonia. Siksi ehkä tuntuu siltä, että synnytyksessä saa orgasmin.
 
Orgasmia en mielestäni saanut, mutta vauvan pään ollessa jossain tietyssä kohtaa emättimessä, tunsin kuinka klitoris sykki samalla tavalla, kuin orgasmin saadessa. Vähän nolotti, mutta luulen ettei kukaan kauheasti kiinnittänyt siihen huomiota.
 
[QUOTE="höpöhöpö";28078622]Urbaanilegenda. Kukaan ei ole ikinä kuullut eikä edes nettipalstoilta lukenut moisesta tapahtumasta. Mutta hyvä juttuhan tuo on, ei siinä mitään. Varmaan joku saa paskantaessakin orgasmin. Ja kuollessaan.[/QUOTE]


"Kohuväite: orgasmi mahdollinen synnytyksessä
Synnytys
Raskas hengitys ja valitukset synnytyksessä ovat yleensä merkkejä kivusta ja väsymyksestä. Yhä suurempi määrä naisia kuitenkin väittää, että ääntelyt johtuvat orgasmista synnytyksessä, uutisoi The Sun. Amerikkalainen synnytysvalmentaja Debra Pascali-Bonaro, joka on auttanut äitejä synnyttämään jo 26 vuoden ajan sanoo asian olevan ”parhaiten varjeltu salaisuus”. Todistaakseen väitteensä todeksi hän on tehnyt asiasta dokumentaarisen filmin ”Orgasmic Birth”, jossa synnyttävät naiset valittavat nautinnosta eivätkä kivusta. - Synnytys on asia, josta nainen voi nauttia kärsimyksen sijaan, Pascali-Bonaro selittää. Dokumentissa haastatellut asiantuntijat selittävät ilmiötä seuraavasti: synnytyksessä oksitosiinin määrä lisääntyy kehossa, mikä suurina annoksina tuo hyvää oloa. Hormoni yhdessä synnytystapahtuman kanssa, jossa vauva painaa äidin G-pistettä, aiheuttavat hyvinkin mahdollisesti orgasmin."


Lähde: Terve.fi
 

Similar threads

U
Viestiä
3
Luettu
315
Aihe vapaa
Isorintainen nainen
I
P
Viestiä
0
Luettu
1K
Seksi
Poutapilvi
P
M
Viestiä
0
Luettu
3K
Seksi
Mies tre.
M
K
Viestiä
9
Luettu
6K
Seksi
Jäykäksi vetää
J

Yhteistyössä