N
nonyitkettää
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;27439812:Onneksi sulle jää Lunatic. :hug:
Lunaticcia ei koskaan voisi luulla mieheksi.
No, lohtu se on laihakin.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;27439812:Onneksi sulle jää Lunatic. :hug:
Alkuperäinen kirjoittaja nonyitkettää;27439821:Lunaticcia ei koskaan voisi luulla mieheksi.
No, lohtu se on laihakin.
Vaikuttaisivat olevan lepposampia ja múkavampia kuin naiset
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;27439837:Ymmärsin, ettei sinusta kepsistäkään voi luulla mieheksi.Meinaan että Lunishan siis täyttää nuo sun kriteerit naiselle yhtä hyvin kuin Kepsis (paremminkin): "Koko niiden viehätys perustui siihen, että ne oli naisiksi uskomattoman kovia, kyynisiä ja realistisia ja sen lisäksi tosi viihdyttävän sarkastisia ja kuitenkin suorasukaisia."
Alkuperäinen kirjoittaja nonyitkettää;27439821:Lunaticcia ei koskaan voisi luulla mieheksi.
No, lohtu se on laihakin.
Alkuperäinen kirjoittaja nonyitkettää;27439802:Onko kepsis ja dechs miehiä????
Koko niiden viehätys perustui siihen, että ne oli naisiksi uskomattoman kovia, kyynisiä ja realistisia ja sen lisäksi tosi viihdyttävän sarkastisia ja kuitenkin suorasukaisia.
Voi perskutti. Jotain tosi haurasta ja arvokasta meni just pilalle.
Missä rinnakkaistodellisuudessa Kepsis ja dechs on samanlaisia luonteiltaan?![]()
Täähän oli nälkäinen trolli, kun vilautti kaikki korttinsa kerralla.
Ne on vaan pillunkipeitä älykääpiöitä, tarkotuksena nuolla mahdollisimman monien nikkien perseitä > lopullisena tavotteena ajella mersulla poikki suomen panemassa nikkejä.
Siinä sen "lepposuuden" salaisuus pähkinänkuoressa.
Hän sanoi, että hänpä vaihtaa itsensä naiseksi, että saa olla stetsoni päässä kotonakin. Teki sitten kaulaliinasta itselleen rintaliivien tyylisen häkkyrän kehonsa yläosan ympäri, laittoi hatun päähänsä ja liikehti hyvin erikoiseen tapaan hytkyen ja vaihtoi äänirekisteriä korkeampaan.
tuu tänne niin halaan sua niin että uppoot kunnolla tissien väliin :hug:
Alkuperäinen kirjoittaja Vasemman käen rukkanen;27439667:Ootko sä mies? Ja mä oon aina lukenut Lilli...
Ei toi kyllä sovi kaikkiin. En viitsi mainita ketään epäleppoisaa nimeltä kun se kilahtaa.
tuu tänne niin halaan sua niin että uppoot kunnolla tissien väliin :hug:
Ne on vaan pillunkipeitä älykääpiöitä, tarkotuksena nuolla mahdollisimman monien nikkien perseitä > lopullisena tavotteena ajella mersulla poikki suomen panemassa nikkejä.
Siinä sen "lepposuuden" salaisuus pähkinänkuoressa.
Ne on vaan pillunkipeitä älykääpiöitä, tarkotuksena nuolla mahdollisimman monien nikkien perseitä > lopullisena tavotteena ajella mersulla poikki suomen panemassa nikkejä.
Siinä sen "lepposuuden" salaisuus pähkinänkuoressa.