Palstamammat vauhdissa- Taas.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Wieruus
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Musta toi on kans tosi hauskaa. Eilen sai nauraa vedet silmissä ja sieraimet väpättäen sitä palstan rillimuki-ketjua.
Olipa joku sankari jo masentunutkin rillimukin vuoksi.

Toi on täysin käsittämätöntä. Siis kuinka joku helkkarin muki voi olla noin tärkee? Voisin mä noita itekki ostaa jos ne maksais max. 3€ mutta noilla hinnoilla?

Itseltäni löytyy joitakin, kun äiti on tilannut lehtiä joissa niitä tuli 4 tai 6kpl aikoinann kylkiäisinä ja antoi ne sitten tottakai meille. Ovat jotain vanhempia ja jossakin kaapin perukoilla. Parista työpaikasta olen saanut lähtiäislahjaksi mukin.
Muuten en niitä ole haalinut.

Toi kädestärepimisjuttu on aika outoa, muki maksaa kaupassa 30e ja huutonetissä 50e kalliimmalla saat varmasti mukin jossa on ne rillit, kuinka moni ois valmis repimään toisen kädestä yhtään mitään 50e takia? Ei varmaan kovin moni, MUTKU SE ON MUUMIMUKI :laugh: sit ei oo väliä vaikka tönittäis se kumoon, kunhan saadaan se muki, mut jos ois kyse 50 eurosta, ei tönittäis kumoon yhtään ketään

Itseltäni löytyy joitakin, kun äiti on tilannut lehtiä joissa niitä tuli 4 tai 6kpl aikoinann kylkiäisinä ja antoi ne sitten tottakai meille. Ovat jotain vanhempia ja jossakin kaapin perukoilla. Parista työpaikasta olen saanut lähtiäislahjaksi mukin.

meilläkin on muutama muki lahjaksi saatuina. Itse en osta enkä vois kuvitellakaan tappelevani jostain mukista. Kyllä noi käytössä on kuitenkin.

Siellä kaapin perukoillahan voi olla pieni omaisuus. :D

Alkuperäinen kirjoittaja Rähinä-Reetta;29430867:
Siellä kaapin perukoillahan voi olla pieni omaisuus. :D
Just kuule aloin miettimään että pitääkö tässä alkaa kaivella niitä esiin ja kysellä onko niillä mitään arvoa. Tosin ne on tarrattomia kun olen pessyt ne koneessa ja poistanut tarrat.
:D

• Tykkää
Reactions: Rähinä-Reetta

Yhteistyössä