Alkuperäinen kirjoittaja perskyrpänen:jospa sä olet jankkannu, jätkän lempilausahdus mahtaa olla: pitäiskö lopettaa ajoissa. :saint:
Kysyin kerran ihan asiallisesti, kun sen bannin sain, ja siihen ei koskaan tullut vastausta.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja perskyrpänen:jospa sä olet jankkannu, jätkän lempilausahdus mahtaa olla: pitäiskö lopettaa ajoissa. :saint:
Alkuperäinen kirjoittaja Työäiti:Tämä on netti. Nettiin ei kannata suhtautua vakavasti, sillä kaikki mitä netissä kirjoitetaan ei ole totta. Me olemme myös aikuisia, jolloin pitää osata suhtautua asioihin ja kirjoituksiin neutraalisti. Jos täällä on häirikkö tai henkilö, jonka kirjoituksista et pidä, älä lue niitä tai älä turhaan ärsyynny niistä tahi älä ota niistä itseesi.
Minusta on aika lapsellista luulla tai vaatia, että ihmiset anonyymisti (oli sitten musta tai harmaa), kirjoittavat vain ja ainostaan totta tai riittävän empaattisesti. Osa ihmisistä on ihan normaalistikin suorapuheisempia kuin toiset. Ja siinäkään ei ole mitään väärää. Miksi ihmeessä pitää ruvetä vetistelemään, jos kysymykseesi vastaa yksi tampio tyyliin "ite oot ihan dorka", kun voit hypätä tämän rivin yli ja lukea ne kaikki mukavat kommentit (mitä halusitkin lukea).
Ja jos paljastaa itsestään ja elämästään kaiken mahdollisen & kirjoittaa tänne vähän väliä, ei voi olla mikään noviisi nettikirjoittamisessa. Silloin väistämättä saa toivomatonta palautetta....
Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Ja mitä se harmaiden poistaminen auttaa?
Mä esim voin luoda vaikka heti itselleni toisenkin nikin ja alkaa sillä ilkeilemään
Ja tällä toisella esittää sitten pyhimystä :saint:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Ja mitä se harmaiden poistaminen auttaa?
Mä esim voin luoda vaikka heti itselleni toisenkin nikin ja alkaa sillä ilkeilemään
Ja tällä toisella esittää sitten pyhimystä :saint:
Munkaan mielestä ei auta. Sen sijaan moni asiallinen ihminen jäisi pois, kun kynnys tänne tulemiseen tehdään korkeammaksi.
Alkuperäinen kirjoittaja Mahonki-80:Tohon viestin alaosaan se lähettäjän IP vaan näkyville, niin rauhoittaisi kummasti harmautumista, näin ainakin yhdellä palstalla ja siellä aikanaan käräytin omasta lähipiiristäni erään paskanjauhajan, nimenomaan IP:n perusteella.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Tai sitten vaan pitäis ymmärtää, että tää ei ole oikeaa elämää...?
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Tai sitten vaan pitäis ymmärtää, että tää ei ole oikeaa elämää...?
Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Alkuperäinen kirjoittaja Mahonki-80:Tohon viestin alaosaan se lähettäjän IP vaan näkyville, niin rauhoittaisi kummasti harmautumista, näin ainakin yhdellä palstalla ja siellä aikanaan käräytin omasta lähipiiristäni erään paskanjauhajan, nimenomaan IP:n perusteella.![]()
No en mä mun ip halua kenenkään näkyviin!
Jos en saa "anonyymisti" täällä palstailla,niin sitten loppu mun palstailu!
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Alkuperäinen kirjoittaja Mahonki-80:Tohon viestin alaosaan se lähettäjän IP vaan näkyville, niin rauhoittaisi kummasti harmautumista, näin ainakin yhdellä palstalla ja siellä aikanaan käräytin omasta lähipiiristäni erään paskanjauhajan, nimenomaan IP:n perusteella.![]()
No en mä mun ip halua kenenkään näkyviin!
Jos en saa "anonyymisti" täällä palstailla,niin sitten loppu mun palstailu!
Kyllähän nytkin valvojat voi ottaa selville sen, jos on tarvetta, mun mielestä sitä ei tartte kaikille näyttää, eikä edes saa.
Alkuperäinen kirjoittaja Zoe-F:Emt. mut en mä tykkää tost ip ajatuksestakaa, siis että se näkyis "nimen" alapuolella.
ip:llä pystyy kuitenki normaali ihminenki kattoo toisen tarkan osotteen ja sitä rataa.
Alkuperäinen kirjoittaja Mahonki-80:Olethan sä anonyymi vaikka ip näkyisikin. Ei kukaan saa sun henkilöllisyyttä tai edes asuinpaikkaa tietoon IP:stä.
Alkuperäinen kirjoittaja Mahonki-80:Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Tai sitten vaan pitäis ymmärtää, että tää ei ole oikeaa elämää...?
Mut netissä asioiden vääristely voi saada pahaa aikaan livemaailmassa.
Alkuperäinen kirjoittaja Zoe-F:Jäljitimpä tossa just yhtenä päivänä oman ip:ni kanssa oman osotteeni kaverin koneen kautta. Eip tuo vaikeeta ollu.
Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Alkuperäinen kirjoittaja Mahonki-80:Olethan sä anonyymi vaikka ip näkyisikin. Ei kukaan saa sun henkilöllisyyttä tai edes asuinpaikkaa tietoon IP:stä.
Joo,mutta silti! Kohta näkyy osoite,sotu jne.![]()