Palstalle kirjoittavista

Täällä toistuu aina sama juttu: joku aloittaa ketjun ihan vakavasta aiheesta, esim. kysyy neuvoa tai jakaa ikävän kokemuksen. Useimmat, erityisesti vakkarit & mustana kirjoittavat antavat järkevää ja positiivista palautetta. Sitten ketjuun eksyy aina nämä harmailijat, jotka haukkuvat ap:ta ja solvaavat tätä kaikin tavoin, sekä levittävät ihan puhtaasti virheellistä tietoa ilmeisesti tarkoituksenaan johtaa ap mahdollisimman pahasti harhaan.

Lisäksi nämä samat harmailijat erittäin mielellään solvaavat muutamia vakikirjoittajia ihan säännönmukaisesti (mm. Rukoilijasirkka, Savanna...) ja tuntuvat olevan erittäin perillä heidän kirjoitteluistaan ja taustoistaan. Tuleekin mieleen, että nämä harmailijat roikkuvat täällä palstalla yhtenään kun tietävät vakikirjoittajista niin paljon... ja veikkaan että ovat kirjautuneetkin jollain nimimerkillä, mutta kirjautuvat sopivan tilaisuuden tullen sitten ulos, jotta pääsevät solvaamaan muita nimettömänä.

Muutamat harmaat pilaavat tämän muuten hyvän palstan. Turkilmaskin lähti sen takia.
 
Rukoilijasirkka
Ne on varmaan semmosia, joille on jäänyt jotain hampaan kolooon ja ehkä itsellä myös tosi paha olla.

Ehkä myös se, ettei ole mitään tekemistä, saa ihmisen häiriköimään.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:
Ihan suoraan sanottuna aion ottaa puheeksi, jos olisi mahdollista tiukentaa moderointia joissakin tapauksissa,, mutta sontaahan minä siitä niskaani saan, kun tällaista mietiskelen.
Olen samaa mieltä, että tiukempi linja vaan harmaitten kohdalla. Lisäksi kun näitten älypää-harmaitten kommentteja lukee, niin vaikuttaa siltä että siellä on takana vain muutama henkilö... Nimittäin tekstin tyyli ja jopa kirjoitusvirheet aina toistuu samanlaisina.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:
Ihan suoraan sanottuna aion ottaa puheeksi, jos olisi mahdollista tiukentaa moderointia joissakin tapauksissa,, mutta sontaahan minä siitä niskaani saan, kun tällaista mietiskelen.
Mitä haittaa siitä tiukemmasta moderoinnista olisi kellekään?
 
Alkuperäinen kirjoittaja HyacinthBucket:
Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:
Alkuperäinen kirjoittaja Cassy:
Jaa minne Turkilmas on menny? Onko se suuttunu jostain?
Mitäs hänelle on käynyt :eek:
Eikä, minäkin haluun tietää... linkkiä! Turkilmas heti takasin :'(
En nyt löydä linkkiä, mutta Turkilmas ilmoitti saaneensa tarpeekseen siitä, että koko ajan tulee paskaa niskaan ja häntä mollataan.. että ei jaksa enää kuunnella v-ttuilua. Sanoi lähtevänsä joksikin aikaa pois palstalta.

 
asiahan on niin että niitä harmailijoita on niin paljon, että moni varmaan vaan kuvittelee että juuri hänelle on yksi perskyrpänen. minuakin aikoinaan on sellaiseksi haukuttu, vaikka yhden ainoan viestin kirjoitin ketjuun jossa en ollut samaa mieltä ketjun ap:n kanssa. :eek: mielipiteitä on, ja niistä voi ja saa olla erimieltä. mutta se kai se on tärkeintä, milloin osaa pitää suunsa kiinni.
 
vieras
Näihin ketjuihin täytyy aina tuoda esiin se, että meitä harmaitakin on fiksusti ja mukavasti kirjoittavia :). Itse esimerkiksi en työni vuoksi yksinkertaisesti voisi kirjoittaa muutoin kuin anonyymisti. Silti - käsi sydämellä - kertaakaan en ole yhtäkään ilkeää, pahantahtoista tai solvaavaa palstalle kirjoittanut. Sen sijaan tsempannut, vastannut asiallisesti ja silloin tällöin helppinyt muita esim. ammattitaitoni kautta. En puolusta huonosti käyttäytyviä harmaita, sen paremmin kuin nimimerkilläkään ikävästi kirjoittavia. Moderoinnin harkittua tiukentamista kylläkin kannatan :).
 
minä olen yrittänyt pari ketjua aloittaa ihan asiallisesta asiasta mutta ei tunnu saavan vastauksia.Mietinkin vain että eikö ihmiset täällä mieti sen tason asioita vai eivät huomaa ketjuani koska niitä ketjuja aloitetaan niin paljon jotta se on äkkiä tyyliin sivulla 10.....
 
sama vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Näihin ketjuihin täytyy aina tuoda esiin se, että meitä harmaitakin on fiksusti ja mukavasti kirjoittavia :). Itse esimerkiksi en työni vuoksi yksinkertaisesti voisi kirjoittaa muutoin kuin anonyymisti. Silti - käsi sydämellä - kertaakaan en ole yhtäkään ilkeää, pahantahtoista tai solvaavaa palstalle kirjoittanut. Sen sijaan tsempannut, vastannut asiallisesti ja silloin tällöin helppinyt muita esim. ammattitaitoni kautta. En puolusta huonosti käyttäytyviä harmaita, sen paremmin kuin nimimerkilläkään ikävästi kirjoittavia. Moderoinnin harkittua tiukentamista kylläkin kannatan :).
siis solvaavaa tekstiä piti lukeman ;). Ja Turkilmasta kaipailen minäkin Läskinsulattajien puolesta :)!!!
 
?
Alkuperäinen kirjoittaja vili43:
Pahimmat harmaat ovat juuri näitä tunnettuja mustia nikkejä. :)
Mun perskärpäsestä tosin olen huolestunut, se on viime aikoina vaan lukenut viestejäni, ei vittuillut ollenkaan... :D
Mistä näet tai päättelet, että on lukenut?

Toiveajattelua?
 
Alkuperäinen kirjoittaja sartsukka:
minä olen yrittänyt pari ketjua aloittaa ihan asiallisesta asiasta mutta ei tunnu saavan vastauksia.Mietinkin vain että eikö ihmiset täällä mieti sen tason asioita vai eivät huomaa ketjuani koska niitä ketjuja aloitetaan niin paljon jotta se on äkkiä tyyliin sivulla 10.....
mä en vastaa jos en asiasta mitään tiedä. tai yritän siis olla vastaamatta.. :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja sartsukka:
minä olen yrittänyt pari ketjua aloittaa ihan asiallisesta asiasta mutta ei tunnu saavan vastauksia.Mietinkin vain että eikö ihmiset täällä mieti sen tason asioita vai eivät huomaa ketjuani koska niitä ketjuja aloitetaan niin paljon jotta se on äkkiä tyyliin sivulla 10.....
Ne varmaan hukkuu sinne muitten aloitusten joukkoon. Mullekin on käynyt niin. Mut mä olen saanut täällä palstalla esim. tosi hyvää kommenttia vauvani ihottumaepäilyyn liittyen, kun laitoin kuvan aiheesta.. Heti tuli tosi monta kommenttia, että allergiaa, vaan hormoninäppyjä. Se oli musta sellaista nykyajan hyvää yhteisöllisyyttä, jota internet voi tarjota.
 
wh
Itse en täällä kovin usein ole mutta olen huomannut että jotkut harmaat oikein odottaa että milloin tietty musta tekee aloituksen että pääsee haukkumaan kyseistä henkilöä. Olen myös miettinyt että minkälaisia ihmisiä ne oikein on jotka täällä sen takia roikkuu että pääsee aiheuttamaan pahaa oloa jollekin tuntemattomalle henkilölle, ei taida kaikki ihan kotona olla heillä.
 
Zoe-F
Jotenki pitäis saada silleen toi juttu, että ilman rekisteröitymistä ei pääse kirjottamaan mitään.
Ja jos on rekisteröityny, niin voi kirjottaa myös "anonyymisti" ilman nimimerkkiä" mutta jos siitä tulee jotaa ikävää tai tappelun tynkää, niin siitä "anonyymistä" voisi valittaa tms.
 

Yhteistyössä