Alkuperäinen kirjoittaja sama vieras:Alkuperäinen kirjoittaja flow87:tuli tässä mieleen, yhdellä toisella foorumilla on pakollista antaa sähköpostiosoitteensa että saa ylipäänsä palstailla. mielestäni kätevä systeemi. olen jo pitkään ollu vakaasti sitä mieltä että nickit pakollisiksi ja justiinsa.
Tämä on periaatteessa ihan hyvä ajatus, mutta sitten on se pieni osa arimmista aiheista, jotka tipahtavat todennäköisesti pois, koska ihmiset eivät uskalla "avautua", kun se anonyymius on toisaalta palstalla myös hyvä puoli ainakin niille ihmisille, joilla ei ole isoa ystäväverkostoa taustatukenaan. Tulisiko keskustelusta toisaalta asiallisempaa, mutta tylsempää? Tiedä häntä.. Ja huom. minkäänlaisia mauttomuuksia tai ilkeilyjä en nyt tarkoita, vaan aitoja arempia asioita, joita voi olla monelle muualla hankala kysellä. Kyllähän täällä esim. itse olen saanut aika kivoja, asiallisia vastauksia omiin ketjuihini. Ehkä sanamuodot ovat sitten olleet sellaisia, etteivät ole suoranaisia ilkeilijöitä edes kiinnostaneet
.
nii ja sitten ku saa olla anonyyminä niin johan on kanttia mollata toiset lyttyyn ja olla niin kaikkitietävää että.