Ä
äääh
Vieras
Nykyisessä työpaikassani maksetaan palkka kahden viikon välein ja en tykkää ollenkaan. Sain ennen palkan kerran kuussa ja säästöön jäi huomattavasti paremmin rahaa. Nyt ajattelen että kohta taas tulee rahaa ja hurvittelen huolettomasti. Oli ihanaa kun tuli kerralla palkka ja siitä maksoi laskut ja laittoi säästöön, paljon helpompaa.
Tykkääkö joku siitä että palkka tulee kahden viikon välein, miksi?
Tykkääkö joku siitä että palkka tulee kahden viikon välein, miksi?