Alkuperäinen kirjoittaja opiskelija:Alkuperäinen kirjoittaja tiedän ku itekin opiskelija:Olen myös opiskelija ja suurimmaksi osaa kesästä olen ollut vanhempieni ruokapöydässä. Voisitko sinäkin syödä myös vanhempiesi luona?
Porukat asuavat n. 20 km päässä kaukana julkisista, eli voisin käytännössä asua kyllä siellä, mutta täytyy vuokra silti maksaa...
muuta sinne ja vuokraa asunto kesäksi jollekin opiskelijalle/kesätyöntekijälle.