N
"Nana"
Vieras
Tuli palkka (teen töitä täyspäiväisesti) maksoin vuokran, laskut ja velat. Laitoin jonkunverran säästöön ja sitten tsekkasin paljonko jäi heinäkuulle elämiseen rahaa.
Oli silmät tippua päästä.
500 e...
Minulla ei ikinä ole ollut näin paljoa rahaa käytettävissäni! Tuntuu ihan uskomattomalta määrältä! Yleensä elämiseen on jäänyt 300-400 e, joten puoli tonnia tuntuu älyttömältä summalta josta on varaa vähän humputellakin. Tekee mieli tanssahdella <3
Ja tämä ketju oli pakko aloittaa ihan vain siksi että ärsyttää ihmiset jotka eräässä nimeltämainitsemattomassa keskustelussa kitisevät että 1000 e kuussa elämiseen ei riitä hyvään elämään! Puolella tuosta summasta paitsi elän hyvää elämää, elän suorastaan omalla mittapuullani vaurasta elämää. Repikää siitä, ahneet palstamammat <3
Oli silmät tippua päästä.
500 e...
Minulla ei ikinä ole ollut näin paljoa rahaa käytettävissäni! Tuntuu ihan uskomattomalta määrältä! Yleensä elämiseen on jäänyt 300-400 e, joten puoli tonnia tuntuu älyttömältä summalta josta on varaa vähän humputellakin. Tekee mieli tanssahdella <3
Ja tämä ketju oli pakko aloittaa ihan vain siksi että ärsyttää ihmiset jotka eräässä nimeltämainitsemattomassa keskustelussa kitisevät että 1000 e kuussa elämiseen ei riitä hyvään elämään! Puolella tuosta summasta paitsi elän hyvää elämää, elän suorastaan omalla mittapuullani vaurasta elämää. Repikää siitä, ahneet palstamammat <3