maksaispa joku meidänkin vuokran :/Alkuperäinen kirjoittaja 11.12.2006 klo 01:31 äippä87 kirjoitti:Omat vanhempani maksamat meille vuokran ja muut asumiskulut, samoin mulle puhelinlaskut ja auton kulut ja tilaamani lehdet.
Alkuperäinen kirjoittaja 11.12.2006 klo 13:34 vieras kirjoitti:minä 20,mies 21 ja tyttö 7,5kk
menoja: vuokra+vesi+sähkö+autopaikkamaksu+netti kuukaudessa =
n 420e
ruokakauppaan 500-700e meillä kanssa kunnon ruuat ja salaatit
bensoihin n 100-200e kk
+ muuhun kaikkeen.....menee ehkä liikaakin
kaikke melkein menee mikä tulee mutta hyvin eletään ja koitetaan säästää..
tulot lapsilisä+ä.p raha 500e
miehen tulot n1200-1400ekk
lisään vielä
2 autoa niiden vakuutukset ja verot vanhempia sekä lapsi ja kotivakuutus en nyt muista paljoka kaikki tekee vuodessa.
ei ole velkaa viellä
Taidat kyllä puhua soopaa?teillähän on enemmän menoja kun tuloja,haaveilet lapsi raukka,mutta loppupeleissä asiat teillä on toisin.Säälin sua ja sun lasta,kuinka huonot on oltavat tota menooAlkuperäinen kirjoittaja 11.12.2006 klo 01:31 äippä87 kirjoitti:Minä olen 19,mies 20 ja poika 2kk
Rahan meno riippuu toki kuukaudesta,mutta suurinpiirtein:
Vuokra+vesi+sähkö+netti+autopaikat = noin 750euroa kuussa
Ruokakauppa laskuihin menee 500-1000e kuussa. Tuohon sisältyy siis ruokien lisäksi pesuaineet,vessapaperit, vaipat+muut vauvan tarvikkeet. Meillä menee tosi paljon ruokakauppaan,koska teen joka päivä kunnon salaatin ja kunnon ruokaa, paljon hedelmiä. Ostan iltasanomat joka päivä Välillä herkkuja koriin. Kaneja meillä on myös kaksi,joten niihin menee n 20euroa kuussa.
Vauvan vaatteet: 40euroa/kk
omat vaatteet,meikit yms: n 100e/kk
puhelilaskut yhteensä; n 80e
muu huvittelu,kuten ravintolassa syöminen tai leffan vuokraus: n 40e/kk
Kuntosalimaksut: 30e/kk
Meillä on kaksi autoa, toinen aika uusi,toinen melko vanha. Vakuutukset ja muut maksut vuodessa yhteensä n 2000euroa. Bensoihin menee kuussa ehkä 50euroa.
Meillä ei ole velkaa. Rahaa saadaan lapsilisä 100e+asumistukea 300e+miehen opintotuki n 200e ja satunnaiset työt n 300e ja mun äippäraha 300e. Omat vanhempani maksamat meille vuokran ja muut asumiskulut, samoin mulle puhelinlaskut ja auton kulut ja tilaamani lehdet. Mieheni vanhemmat taas antavat meille 30euroa kuussa. Omia säästöjämme käytämme myös.
Myös muut sukulaiset ovat innoikkaita avustamaan ihan vapaaehtoisesti.
Sama juttu.Inhottaa kun joku loisii vanhempiensa rahoilla ja pamahtaa paksuksi..vastuutonta. :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja 11.12.2006 klo 11:24 nuudeli kirjoitti:\maksaispa joku meidänkin vuokran :/Alkuperäinen kirjoittaja 11.12.2006 klo 01:31 äippä87 kirjoitti:Omat vanhempani maksamat meille vuokran ja muut asumiskulut, samoin mulle puhelinlaskut ja auton kulut ja tilaamani lehdet.
miten sitten saatte asumistukea jos sun vanhemmat maksaa vuokran ja muut asumiskulut ?? huijaatte kelaa .. nojoo, ei mun ongelma, mut ottaa vaan päähän kun ite saa laskella senttejä joka kuukaus :ashamed:
mites sitten kun ei äiti ja isi enään maksa???kannattais elää omaa elämää!!!ette ikinä opi oikeeseen todelliseen elämään noin että porukat maksaa kaiken ja huijaatte vielä kelaa...voi että pistää vihaks tollanen lapsellisuus!!!(enkä muuten oo sellanen "vanha äiti" joka täällä kurkkii...)kyllä muakin äiti auttaa jos todella jotain tarvin muttei ikinä tulis ittellekkään mieleen tollanen touhu!TYHMÄ!Alkuperäinen kirjoittaja 11.12.2006 klo 01:31 äippä87 kirjoitti:Minä olen 19,mies 20 ja poika 2kk
Rahan meno riippuu toki kuukaudesta,mutta suurinpiirtein:
Vuokra+vesi+sähkö+netti+autopaikat = noin 750euroa kuussa
Ruokakauppa laskuihin menee 500-1000e kuussa. Tuohon sisältyy siis ruokien lisäksi pesuaineet,vessapaperit, vaipat+muut vauvan tarvikkeet. Meillä menee tosi paljon ruokakauppaan,koska teen joka päivä kunnon salaatin ja kunnon ruokaa, paljon hedelmiä. Ostan iltasanomat joka päivä Välillä herkkuja koriin. Kaneja meillä on myös kaksi,joten niihin menee n 20euroa kuussa.
Vauvan vaatteet: 40euroa/kk
omat vaatteet,meikit yms: n 100e/kk
puhelilaskut yhteensä; n 80e
muu huvittelu,kuten ravintolassa syöminen tai leffan vuokraus: n 40e/kk
Kuntosalimaksut: 30e/kk
Meillä on kaksi autoa, toinen aika uusi,toinen melko vanha. Vakuutukset ja muut maksut vuodessa yhteensä n 2000euroa. Bensoihin menee kuussa ehkä 50euroa.
Meillä ei ole velkaa. Rahaa saadaan lapsilisä 100e+asumistukea 300e+miehen opintotuki n 200e ja satunnaiset työt n 300e ja mun äippäraha 300e. Omat vanhempani maksamat meille vuokran ja muut asumiskulut, samoin mulle puhelinlaskut ja auton kulut ja tilaamani lehdet. Mieheni vanhemmat taas antavat meille 30euroa kuussa. Omia säästöjämme käytämme myös.
Myös muut sukulaiset ovat innoikkaita avustamaan ihan vapaaehtoisesti.