paljonko te nukutte yössä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja väsynyt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

väsynyt

Vieras
ja oletteko senjälkeen pirteitä?

itse menen arkena nukkumaan klo 23 aikaan ja herään klo 6 ja olen niin väsynyt että pitää nukkua päiväunet.
viikonloppuisin menen nukkumaan klo 23-01 ja herään klo 11-12
onko tämä aivan normaalia kun näin väsyttää?

Menen n. 23-24 nukkumaan, 2-3 x herätään vauvojen takia yössä ja heräty n. 6-7 aikaan. Näin on ollut jo kolme vuotta, paisti että herätyksiä on ollut välillä paaaljon enenmmän.

Jaksan aika kivasti, mutta n. 7-8 tunnin yöunet olisi ideaali.

Käyn nukkumaan klo 22 ja herätys on aina klo 7 kun on tollanen nahkavekkari.. 9 tuntia on mulle minimi tai muuten joudun ottamaan päikkärit. Ennen lasta nukuin helposti 12h, mutta olenkin aika yöliikkuja kuulemma, joten uni on huonolaatuista.

Nukkumaan noin 24-02, herätys 6.00 ihan pirtee oon. Tosin taas täysikuu niin vielä vähemmän oon nukkunut. Nyt tosin kipeenä ja kuumeessa, väsyttää mutta pakko olisi lähteä kauppaan. Kylmää jo ajatuskin.

keskimäärin 10h nukun. yritän välttää tuon määrän ylittämistä koska sitten ainaki väsyttää. Tänään heräsin vähän jälkeen kahdeksan eikä väsytä juuri ollenkaan. Nyt tosin viimeaikoina olen heräilly öisin ja nukkunu levottomasti.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
onko teidän mielestä normaalia että aikuinen pystyy nukkumaan ja haluaa nukkua 12h? mieheni aina sanoo että ei hän ei edes pysty nukkuman 12-13h

Kyllä mä satunnaisesti pystyn nukkumaan lähes 12h jos on kertynyt univelkaa. Muutenkin tarvitsen paljon unta.

Alkuperäinen kirjoittaja MUKSU1:
Illalla nukkumaan menen klo21.Herätys on aamulla 5.15. Eli noin 8h tuntia tulee nukuttua ja se on ihan sopiva.Toisinaan 10h yöunetkin tekee ihan kutaa :D

Ihan kesken illan meet nukkumaan:) Tuntuisi hassulta asettautua sänkyyn 21.00, en millään kerkeis.

Alkuperäinen kirjoittaja umbrella-:
4 tuntia viime aikoina.

Nukkumaan menen klo 21.30 ja tänäänkn herätyskello soi 7.30, mutta kun en vaan nuku. Ja alan olla ihan loppu tähän unettomuuteen.

Unettomuus on niiiin hirveää!
T. kokemuksella yli vuoden rankka unettomuus, nyt parantumassa.

herään satunaisesti myös öisin kun toinen lapsistamme on huono nukkuja ja heräilee ja siihen herään aina kun esikoinen könyää meidän sänkyyn jossainvaiheessa aamuyöllä.

Pärjään itse melko lyhyilläkin yöunilla, JOS saisi nukkua sen 6h putkeen ja häiriöttä. Tällä hetkellä siis ei ole mahdollista. Mies voisi nukkua kellon ympäri helposti jos saisi.

Alkuperäinen kirjoittaja vähäuninen:
Alkuperäinen kirjoittaja MUKSU1:
Illalla nukkumaan menen klo21.Herätys on aamulla 5.15. Eli noin 8h tuntia tulee nukuttua ja se on ihan sopiva.Toisinaan 10h yöunetkin tekee ihan kutaa :D

Ihan kesken illan meet nukkumaan:) Tuntuisi hassulta asettautua sänkyyn 21.00, en millään kerkeis.

Jooh,helposti! :D Joskus voin jopa salkkareiden jälkeen vetää itseni vaakatasoon ja sanon vaan miehelle että hoidatko tytön nukkumaan mä olen ihan puhki. :snotty:

Nykyään n. 4 - 7 tuntia yössä. Pisin unipätkä kolmisen tuntia. Vaihtelevan väsynyt olen. Toisinaan saan pienet päikkärit otettua. Meillä on vauva ja hirmu aikaisin ja joskus myös öisin heräilevä alle 2-vuotias.

Yhteistyössä