Paljonko saldoraja 10-vuotiaalle?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Meillä on lapsilla 9 ja 10 vuotiaat saldorajana 15€/kk. Tähän asti on ihan hyvin riittänyt mutta nyt on tuolla vanhemmalla alkanut raja menemään rikki ennen kuin kuu on vaihtunut. Viime kuussa liittymä sulkeutui kun saldoraja ylittyi muutamaa päivää ennen kuin kuu vaihtui. Nyt taas tuli ilmoitus että 50% saldosta on jo käytetty vaikka ollaan vasta hätäisesti puolen kuun yli. Mites muilla minkälaisia rajoituksia on vai onko rajoituksia puhelimen käytölle? Mietin vaan että onko tuo 15€ liian pieni raja. Itsestä vaan tuntuu että kyllä tuon nyt pitäisi riittää tuon ikäiselle.

Saunalahden joku liittymä. Just vähän aikaa sitten jo mietin josko luopuis tuosta saldorajasta kun ei nuo laskut on ihan kohtuullisia olleet mutta nyt siis tosiaan on tuolla vanhemmalla alkaneet rajat "paukkua". Mietin sitäkin jos vaihtais prepaid liittymään niin ei tartteis erikseen tuosta saldorajoituksesta.

Mulla on lapset vielä pieniä, mutta muistan kun itse olin pieni, n. 10 tai 11v niin saldorajani oli 30 markkaa, eli viis euroo. Olihan ne ajat sillon ennen vähän toiset, mutta tuntui ihan riittävältä. Silloin tällöin raja ylittyi ja liittymä sulkeutui jo alkukuusta, mutta pääosin oli ihan riittävä... No se oli "entisaikaa" se, nykyäänhän vitonen ei riitä mihinkään...

10 euron raja meidän 11-vuotiaalla. Jos menee yli, niin sittenpä tietää loppukuun kärvistellä ilman puhelimen käyttöä - hänelle kun puhelin on hommattu nimenomaan oikeita asioita eikä hupilörpöttelyä varten.

[QUOTE="mari";26101263]Mulla on lapset vielä pieniä, mutta muistan kun itse olin pieni, n. 10 tai 11v niin saldorajani oli 30 markkaa, eli viis euroo. Olihan ne ajat sillon ennen vähän toiset, mutta tuntui ihan riittävältä. Silloin tällöin raja ylittyi ja liittymä sulkeutui jo alkukuusta, mutta pääosin oli ihan riittävä... No se oli "entisaikaa" se, nykyäänhän vitonen ei riitä mihinkään...[/QUOTE]

Eikös puhelujen hinnat ja varsinkin tekstarit ole varmaan neljäsosan hintaisia verrattuna 90-lukuun?

Yhteistyössä