paljonko painoit enne raskautta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ennen ekaa raskautta painoin 47kg, synnyttämään mennessä painoin 65kg. Nyt painan 52kg, odotan toista lastani rv11, olen laihtunut nyt pari kiloa oksentelun vuoksi. Pari kuukautta sitten painoin n.55kg.
Kamalaa, kun ekasta raskaudesta jäi 8kg, jos nyt jää saman verran lisää, niin kova homma saada kaikki pois...esikoinen on nyt 1v1vk.
Ja pituuteni on 165cm

Ekasta: ennen raskautta 75 kg, synnytyksen jälkeen 95 kg. Painoa tuli yhteensä 30 kg.

Tokasta: ennen raskautta 99 kg, synnytyksen jälkeen 108 kg. Painoa tuli yhteensä 22 kg.

Nyt painan n. 105 kg ja pituutta 175 cm.

49 kg
raskauden aikana tuli vähän alle 5 kiloo lisää..
jotka läksi parin päivän aikana sairaalassa...
kolmen vuoden kotona olon aikana tosin tuli takasin korkojen kera :kieh: :D

Ennen ensimmäistä raskautta painoin 56kg, raskauden aikana tuli 14kg ja raskauden jälkeen painoin 62kg. Nyt toisen raskauden aikana tuli 10 kg ja nyt painan 59kg! Toinen raskaus hoikensi, pitäisköhän vielä kolmatta yrittää?..Pituutta on 167cm.

Esikoisen kanssa näin 55kg alussa, 59kg lopussa ja 6kk päästä synnytyksestä taas 55kg. Kuopuksen kanssa 79kg alussa, 92kg lopussa ja 6kk päästä synnytyksestä 72kg Ja pituus 165cm

Ekassa painoin ennen raskautta 55 kg ->5 kg lisää
toinen raskaus,kaksosraskaus painoin ennen 55 kg ->7 kg lisää,synnärillä jo painoin 52 kg
kolmas raskaus,painoin 55 kg ->lisää 5 kg
neljäs,painoin 56 kg ->lisää 5 kg

Mä uskon että mulla oli joku sisäinen "vakio" sillä ihan terkkakin ihmetteli tuota painoa kun samoissa meni koko ajan.
Tai sitten se että samat ruokatottumukset aina ollut eikä juur muuttuneet odotusten aikana.

pituutta 159 cm

Alkuperäinen kirjoittaja Nunneliini:
Alkuperäinen kirjoittaja auryn:
Ennen 39 :ashamed:
Nyt 47-48, pituutta 157.

Niijuu, ja raskauksien lopulla oon painanu yli 60. :whistle:

39? Ootpa ollu tosi laiha :o (en tarkoita pahalla)

Ai nou. Ongelma oli ihan. Onneks ei ole enää, en ajatellu näistä "raskauskiloistani" hankkiutua eroon. :D

Ekasta ennen raskautta 52kg, painoa tuli n. 20 kg, kun vauva oli 5 kk, painoin 47 kg
tokasta ennen raskautta 60 kg, painoa tuli taas se 20 kg, kaikki lähti, mutta paljon hitaammin.
Kolmannesta painoin ennen raskautta n.62 kg, painoa tulee varmaan 50 kg. :headwall:

ennen raskauksia painoin 49kg,ekassa raskaudessa painoa tuli 22kg.lähes kaikki lähti.alkaessani odottamaan kakkosta painoin 52kg ja raskauden aikana tuli 18kg.nyt painoni on jälleen se 52kg,synnytyksestä vuosi.ja pituutta 168cm.

Kuulostaa kummalta,miten jolla kulla voi raskauden aikana paino nousta vain 900g??

Alkuperäinen kirjoittaja hellokitty:
ennen raskauksia painoin 49kg,ekassa raskaudessa painoa tuli 22kg.lähes kaikki lähti.alkaessani odottamaan kakkosta painoin 52kg ja raskauden aikana tuli 18kg.nyt painoni on jälleen se 52kg,synnytyksestä vuosi.ja pituutta 168cm.

Kuulostaa kummalta,miten jolla kulla voi raskauden aikana paino nousta vain 900g??

No minulla tietysti oma paino tippui monta kiloa raskauden aikana. Synnytys tai oikeastaan leikkausiltana vaaka näytti 54,9kg ja kaksi päivää lapsen syntymän jälkeen painoin 50kg. Ja alkupainohan oli se 54kg.

Alkuperäinen kirjoittaja tiina:
Alkuperäinen kirjoittaja hellokitty:

No minulla tietysti oma paino tippui monta kiloa raskauden aikana. Synnytys tai oikeastaan leikkausiltana vaaka näytti 54,9kg ja kaksi päivää lapsen syntymän jälkeen painoin 50kg. Ja alkupainohan oli se 54kg.

Minustakin se kuulostaa oudolle, kun alkupainosta huolimatta oma paino nousi päälle kakskyt kiloa... Mutta outoja sattuu, mäkin olen jostain lukenu ettei kuukautiset ala naisella ennenku painaa 45, joten meitä "soluitta siinneitä" on paljon :whistle:

Yhteistyössä