M
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja auryn:Ennen 39 :ashamed:
Nyt 47-48, pituutta 157.
Niijuu, ja raskauksien lopulla oon painanu yli 60.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Nunneliini:Alkuperäinen kirjoittaja auryn:Ennen 39 :ashamed:
Nyt 47-48, pituutta 157.
Niijuu, ja raskauksien lopulla oon painanu yli 60.![]()
39? Ootpa ollu tosi laiha(en tarkoita pahalla)
Alkuperäinen kirjoittaja hellokitty:ennen raskauksia painoin 49kg,ekassa raskaudessa painoa tuli 22kg.lähes kaikki lähti.alkaessani odottamaan kakkosta painoin 52kg ja raskauden aikana tuli 18kg.nyt painoni on jälleen se 52kg,synnytyksestä vuosi.ja pituutta 168cm.
Kuulostaa kummalta,miten jolla kulla voi raskauden aikana paino nousta vain 900g??
Alkuperäinen kirjoittaja tiina:Alkuperäinen kirjoittaja hellokitty:ennen raskauksia painoin 49kg,ekassa raskaudessa painoa tuli 22kg.lähes kaikki lähti.alkaessani odottamaan kakkosta painoin 52kg ja raskauden aikana tuli 18kg.nyt painoni on jälleen se 52kg,synnytyksestä vuosi.ja pituutta 168cm.
Kuulostaa kummalta,miten jolla kulla voi raskauden aikana paino nousta vain 900g??
No minulla tietysti oma paino tippui monta kiloa raskauden aikana. Synnytys tai oikeastaan leikkausiltana vaaka näytti 54,9kg ja kaksi päivää lapsen syntymän jälkeen painoin 50kg. Ja alkupainohan oli se 54kg.