Paljonko olet lihonnut elämän (ja lasten) myötä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Utelias
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Teininä painoin 55-57kg. Nyt 60kg. Lapsia viisi ja ikää 38v. Lapsilta ei ole jäänyt yhtään ylimääräistä, (reilu vuosi sitten painoin vielä 55kg), mutta suklaanhimo nostanut painon. (Järkyttävä möhömaha, sillä kaikki ylimääräiset kilot tuntuu olevan siinä). Nyt olen aloittanut lenkkeilyn ja tavoitteena saada paino tonne 54-55kg ;)

Painan nyt 31-v. kutakuinkin saman 58 kg kuin ylioppilaskeväänäni, mikä on minusta aika ällistyttävää kahden lapsen jälkeen, etenkin kun opiskeluvuosina sain painoni nostettua melkeinpä seiskalla alkavaksi. Niin ja nyt en ole dietillä ollut, imetys ja yleinen tyytyväisyys omaan elämään on tainnut saada selkävoiton suklaasta!

Ennen lapsia, eli alle 18 v. painoin 45kg. Reippaasti alipainoinen.
Nyt tänäaamuna näytti 75kg ja huomattavasti paljon parempi olo ym.
Ekan raskauden aikana nous 20kg ja suurin osa kans jäi! Sit tasasen tappavaa tahtia noussut!!

Juu ihan kauhiasti.. painoin nuorena 49 kiloa, naimisiin mennessä 51 kiloa, sit rouvistuin ja lihosin 60 kiloon, tulin raskaaksi ja paino oli raskauden aikana korkeimmillaan 75 kiloa, raskauden jälkeen paino asettui 64 kiloon, imetyksen jälkeen sain sen tipahtamaan siihen 60 taas, kunnes sit menin töihin ja sairastelin ja painoni tippui 56 kiloon ja edelleen sairastellessa 54 kiloon, nyt olen siinä 56-57 kilon paikkeilla, pikkusen pyöristynyt taas kesän aikana, mut syksyllä treenaan taas kunnolla vatsalihakset näkyviin! Niin ja nyt mä olen 31-vuotias, 49 kiloinen olin 16-vuotiaana.

ennen lapsia olin n.70kg,nykyään kahden lapsen jälkeen 75kg.Haluaisin tuon viitisen kiloa pudottaa.Mutta toisaalta olen sen verran pitkä ettei nuo kilot kauheesti tässä kropassa näy.

ennen ekaa raskautta painoin 48kg ja olin aika luikki, siitä raskaudesta jäi 10kg muistoksi ja tokasta jäi 7kg.. ja kaikki on tossa mahassa! Onneks sain edes jotain hyvää, rinnat! Tuo maha vaan möllöttää, onneks syksy tulee ja jumpat alkaa!!

Nuorena painoin n 70kg
ennen raskautta 80
raskauden jälkeen 100
muutama vuosi siitä tein elämäntapa mullistuksen ja paino tippui 80n
mutta sitten tuli verenpaine ja sydänlääkkeet ja paino nyt 112,vaikka terveellinen elämäntapa/ruoka on sama millä aikoinaan laihtui. Eli se siitä mullistuksesta.

Ennen lapsia painoin n.52 kg, ekan lapsen jälkeen painoin 48 kg, kunnes lihoin ja painoin ennen toista raskautta 60 kg. Nyt painan n.58 kg ja vähän pitäis saada viel pois.

Saman verran tai ehkä vähän vähemmän. Murkkuikäisenä painoin 44 kiloa ja nyt painan 43 kiloa. Siinä välissä painoin parin vuoden ajan 38 kiloa ja pari vuotta sitten painoin 48 kiloa.
26 vuotias olen. Jaa juu, kaksi lasta olen saanut ja olen 152 pitkä. Eli aika normaalipainoinen.

Painan saman verran ku yläasteella. Parikymppisenä painoin muutaman kilon enemmän (olisko johtunut joka viikonloppuisista baarireissuista..? :/ )
Odotusaikoina tullut noin 10 kiloa lisää, joka sitte aika äkkiä lähtenyt pois.
Lapsia siis kaksi. :)
37 kiloa siis

Alkuperäinen kirjoittaja pikkuruinen harmaana:
Painan saman verran ku yläasteella. Parikymppisenä painoin muutaman kilon enemmän (olisko johtunut joka viikonloppuisista baarireissuista..? :/ )
37 kiloa siis

Hui, oletko sä tosi pieni?

Alkuperäinen kirjoittaja PahaSilmä:
Alkuperäinen kirjoittaja pikkuruinen harmaana:
37 kiloa siis

Hui, oletko sä tosi pieni?

Jep, alle 150cm.. :)

Yhteistyössä