Paljonko olet lihonnut elämän (ja lasten) myötä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Utelias
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
En itseasiassa yhtään... Joskus kymmenen vuotta sitten painoin reilut 60kg, mutta kun aloin seurustelemaan mieheni kanssa, niin paino putosi tähän 53kg, jonka edelleenkin painan.
Esikoisesta aikanaan tuli 17kg, mutta imetyksen myötä aika pian olin taas lähtömitoissa. Kuopuksesta tuli 14kg, jotka kans hävis aika nopeasti..

Nuorempana painoin noin 60kg ja 20v jälkeen alkoi syömishäiriöt ja kaikki muut ongelmat ja nyt painan 120kg. Olen hitusen alle 30v. Ei tämä todellakaan ole kiva ja voin pahoin.

Painoin pari kymppisenä suurin piirtein saman verran kun nyt 62kg. Olen kolmannen lapsen jälkeen tiputtanut nyt muutaman kilon. Tarkoitus olis vielä pari tiputtaa ja kiinteytyä. Olen 32v.

Miehen kanssa kun ruvettiin seurustelemaan 22 v sitten, painoin 49 kg. Lasta kun aloin odottamaan 9 v sitten, painoin 58 kg. Raskausaikana tuli 16 kg painoa lisää ja nyt painan 69 kg.
Eli mulle on tullut painoa lisää noin kilo/seurusteluvuosi.

Parikymppisenä painoin 52-62kg välillä ja olen 172cm pitkä. Nyt 80kg. Raskauskilot lähti juuri kuukaudessa ja hiukan siitä lisääkin ja alaspäin menee kokoajan joten jeeeee pitkästä aikaa pääsen/pääsin alottaan uuden kymmenluvun joka alkaa seiskalla :D
Eli 20-30kg tuli sen jälkeen kun mieheni tapasin :whistle: :D :heart: reilu 9v sitten.
Ja kaksi lasta.

Yhteistyössä