M
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja hömppö:Alkuperäinen kirjoittaja tiina:Alkuperäinen kirjoittaja hippulajokaeivingu:Niin paljonko tuli kiloja raskauden aikana? Minä 165cm ja 56kg ja 14kg tuli lisää.
1. raskaus tuli 6kg
2. raskaus tuli vajaa 1 kg
3. raskaus tuli 2,5kg.
Lähtöpaino kaikissa 54kg, ja pituutta minulla 157cm.
En kysy millään pahalla mutta miten on mahdollista, että on tullu vain 1kg tai 2.5kg? Ootko alkuraskaudessa päässy laihtumaan niin paljo pahoinvoinnin takia?
Alkuperäinen kirjoittaja tiina:Alkuperäinen kirjoittaja hömppö:Alkuperäinen kirjoittaja tiina:Alkuperäinen kirjoittaja hippulajokaeivingu:Niin paljonko tuli kiloja raskauden aikana? Minä 165cm ja 56kg ja 14kg tuli lisää.
1. raskaus tuli 6kg
2. raskaus tuli vajaa 1 kg
3. raskaus tuli 2,5kg.
Lähtöpaino kaikissa 54kg, ja pituutta minulla 157cm.
En kysy millään pahalla mutta miten on mahdollista, että on tullu vain 1kg tai 2.5kg? Ootko alkuraskaudessa päässy laihtumaan niin paljo pahoinvoinnin takia?
Tuossa keskimmäisessä raskaudessa laihduin tosiaan monta kiloa vkoilla 6-20, sitten paino taas lähti nousuun, muttei koskaan ehtinyt nousta kuin + 900g lähtöpainosta.
Viimeisessä raskaudessa sitten laihduin vain pari kiloa alkuraskaudessa, eikä vain vain sitten noussut enempää. Olin siis tietysti aina raskauden jälkeen tosi hoikassa kunnossa, kunnes paino aina kohosi takaisn normaaliin.