Jos olet hoikka, 50-60kg

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hippulajokaeivingu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja hömppö:
Alkuperäinen kirjoittaja tiina:
Alkuperäinen kirjoittaja hippulajokaeivingu:
Niin paljonko tuli kiloja raskauden aikana? Minä 165cm ja 56kg ja 14kg tuli lisää.

1. raskaus tuli 6kg
2. raskaus tuli vajaa 1 kg
3. raskaus tuli 2,5kg.

Lähtöpaino kaikissa 54kg, ja pituutta minulla 157cm.

En kysy millään pahalla mutta miten on mahdollista, että on tullu vain 1kg tai 2.5kg? Ootko alkuraskaudessa päässy laihtumaan niin paljo pahoinvoinnin takia?

Tuossa keskimmäisessä raskaudessa laihduin tosiaan monta kiloa vkoilla 6-20, sitten paino taas lähti nousuun, muttei koskaan ehtinyt nousta kuin + 900g lähtöpainosta.
Viimeisessä raskaudessa sitten laihduin vain pari kiloa alkuraskaudessa, eikä vain vain sitten noussut enempää. Olin siis tietysti aina raskauden jälkeen tosi hoikassa kunnossa, kunnes paino aina kohosi takaisn normaaliin.

Alkuperäinen kirjoittaja hömppö:
Alkuperäinen kirjoittaja hippulajokaeivingu:
Niin paljonko tuli kiloja raskauden aikana? Minä 165cm ja 56kg ja 14kg tuli lisää.

1. raskaus tuli 6kg
2. raskaus tuli vajaa 1 kg
3. raskaus tuli 2,5kg.

Lähtöpaino kaikissa 54kg, ja pituutta minulla 157cm.

En kysy millään pahalla mutta miten on mahdollista, että on tullu vain 1kg tai 2.5kg? Ootko alkuraskaudessa päässy laihtumaan niin paljo pahoinvoinnin takia?

Tuossa keskimmäisessä raskaudessa laihduin tosiaan monta kiloa vkoilla 6-20, sitten paino taas lähti nousuun, muttei koskaan ehtinyt nousta kuin + 900g lähtöpainosta.
Viimeisessä raskaudessa sitten laihduin vain pari kiloa alkuraskaudessa, eikä vain vain sitten noussut enempää. Olin siis tietysti aina raskauden jälkeen tosi hoikassa kunnossa, kunnes paino aina kohosi takaisn normaaliin.

Noin minullakin mutta ilman pahoinvointia eli en ole oksentanut. Aina vauvan saadessani hoikimmillani ja siitä noussut normilukemiin.

Pituus 178 ja paino 58kg, painoa on tullut molemmissa raskauksissa lähemmäs 20kg. Toisella kertaa olin kyllä hiukan alipainoinen, joten tavoite olikin nostaa kiloja hiukan..
Onneksi myös lähtenyt pois aina nuo kilot. :)

167cm ja 58kg on ollut mulla lähtömitat kaikkiin kolmeen raskauteeni. Ja 17kg olen onnistunut keräilemään odotusaikana. Paino tipahtanut helposti aina sinne missä se on ollutkin. Lapset nyt 6v, 4v ja 1v ja paino 57kg. :)

painoin 43 kg ennen raskautta, alku ja keskiraskauden oksentelujen vuoksi lahduin 39 kg:aan mutta synnytykseen kun menin niin painoin silti jo 52 kg :) että mukavasti tuli silti painoa, onneksi.

Mulla lähtö 156cm/53kg ja

Ensimmäisestä raskaudesta viimeinen mittaus lukema tais olla 68kg eli +15kg
Toisessa lähtö paino 58,5kg ja nyt viikot 36+2 ja paino 70kg eli +11,5 :ashamed: ei tarviis enää tulla kun oli hieman jäänyt edellisestäkin raskaudesta..

Olen 168 cm pitkä ja ennen raskauksia painoin 54 kg
1.raskaus ja kiloja tuli 17 kg
2.raskaus 22 kg
3.raskaus 20kg
4.raskaus 18 kg

Kaikki on lähtenyt joka raskauden jälkeen ilman laihdutuksia. Nyt painan 55 kg. Viimeisin raskaus päättyi 1½ vuotta sitten.

Yhteistyössä