Ihan pakko pikkiriikkisen hehkutella

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Merili
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Merili

Aktiivinen jäsen
04.04.2008
2 014
0
36
Keväällä tänne kerroin että olen päässy nippanappa alle 60kg ja siihenastinen tavoite saavutettu. Nyt oli niin hoikka olo että kävin punnittemassa itteni ja :D 56kg! Olen siis lähtöpainossa ennen raskautta. Hups. Kivaa!
Saa halata! :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja ...:
mie painoin vasta vähä enne kesää 64kg ja nyt painan 53kg, mutta pidän silti itseäni läskinä ja lihavana.. pelottavaa :(

Hops... Kannattaisiko yrittää ymmärtää tilan ne? Siis selvittää itselle ettei tuosta enää paljon alemmas......? :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja Malviina:
onnea!! :hug: Miten oot tehny?

Kiitos!
En mitenkään eritysesti enää. Ehkä vähän hillinnyt hiilihydraatteja mutten mitenkään fanaattisesti. Ihan pelkkää perusulkoilua ja hyötyliikuntaa. Herkutellutkin olen. Siihen kuuteenkymppiin piti tehdä töitä mutta nää loput on hävinnyt vähän huomaamatta. =)

Alkuperäinen kirjoittaja annahalinen:

Kiitos!
En mitenkään eritysesti enää. Ehkä vähän hillinnyt hiilihydraatteja mutten mitenkään fanaattisesti. Ihan pelkkää perusulkoilua ja hyötyliikuntaa. Herkutellutkin olen. Siihen kuuteenkymppiin piti tehdä töitä mutta nää loput on hävinnyt vähän huomaamatta. =)

Paljonko sulla oli lähtöpaino?? Motivaatiota itselleni haeskelen, en muuten halua udella...

Alkuperäinen kirjoittaja annahalinen:

Kiitos!

Paljonko sulla oli lähtöpaino?? Motivaatiota itselleni haeskelen, en muuten halua udella...

Saa udella toki. Synnytyksen jälkeen 67 oli pitkään. Olen 161 pitkä.
Motivaatiota ja tapaa ainakin mun kohdalla kannatti etsiä siitä mikä itsestään hyvältä tuntuu, ei niinkään valmispaketeista. Tosin toimiihan ne joillekin.
Laitan sulle tätä hyvää fiilistä tulemaan jos siitä ois potkua!

Alkuperäinen kirjoittaja vili43:
mie painoin vasta vähä enne kesää 64kg ja nyt painan 53kg, mutta pidän silti itseäni läskinä ja lihavana.. pelottavaa :(

Juu, kauhea sika. Kannattasko suurentaa oviaukot.

( :headwall: :headwall: :headwall: )

Tosi kaunis ja aikuinen komentti kun toinen selkeesti huomaa itekki että ajattelussa on vikaa. Mikä sun ongelmas on?

Mulla on sama tilanne,paino on tosin tippunut 90 kilosta 55kiloon..mä oon edelleen omasta mielestäni lihava pallero..Toiset jo varottelee ettei tipu liian alas..

Yhteistyössä