ANOPPI tulee kohta kotimieheksi ja olen ihan hermona jo

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Harmaana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Harmaana

Vieras
Siis en ketään muuta saanu ja oikeesti anoppi ihmisenä tosi mukava. Mutta ei kotimiehenä...
Ku hän tulee sisälle niin heti alottaa ovelta sen ''raivaamisen''. Kokoajan järkkää ja siivoa ja touhuaa. Ja se miksi on tullut tänne niin jää ihan toiseksi.Siis lasten vahtiminen ja niitten kans olo.
Olen yrittäny sanoa että anna niitten lelujen ja tiskien olla ja lue vaikka ennemmin lapsille. Ei se auta kokoaikaa nostella niitä leluja ku on neljä alle kouluikästä niin ne leviää väkisinki.
Mutta ku häntä häiritsee ihan joka ikinen ''ylimääräinen'' mikä eteen sattuu. Saatikka joku yks lasi joka on tiskialtaassa. Se on pakko tiskata heti pois sieltä.

Ja en mä en voi viedä hänelle noita kaikkia sinne mummolaan.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
tiskaat tiskit pois ja kaikki lelut koreihin. Levittäkööt lapset sitten lelut kun mummun kanssa ovat :)

No tiskit mä olen tiskannu.Kerran vielä syödään ennenku hän tulee. Mutta lelut ei nyt pysy korissa vaikka kokoajan keräisin. Pitäähän lasten antaa leikkiä.

Alkuperäinen kirjoittaja WTF:
tilaa pika pikaa siivooja :laugh:
meil anoppi kans siivoo paikat putskliiniks, mut nyttemmin olen sanonut et MEILLÄ EI SIIVOA MUUT KUIN ME...

Olen minäkin yrittäny vihjailla ja sanoa,mutta aina vetää hirveen ressin siittä että pitää olla siistiä ku tulen kotiin. Ja jos ei ole kerenny niin on ihan reppana että ku en mä ole kerenny siivota kaikkea...Tämän takia mä harvoin pyydänki ku väsyttää ittesä sillä.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mitä? Sehän olisi vaan kiva jos anoppi siivoilisi. En todellakaan sanoisi mitään vastaan :D

niin...mutta ku lapset haluais olla mummon kans. Ja eihän nyt mummojen tartte tulla siivoamaan.
Mä en aina todellakaan tykkää.

Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
voi, tulis miunki anoppi meille siivoomaan, oisin kyllä ilonen =)

niin...muttaku anoppi tulee joskus kylään niin kokoajan heiluu ja kerää leluja ja pampattaa että ku ne on taas levällään vaikka kuin kerää.
Meille voi tulla ihan kyläänki eikä siivoamaan.

Mä olen ihan varma että ette tekään tykkäis jos teille tultais neuvomaan piilovihjailulla että miten pitäis tehhä.

Meillä ei edes anoppi saa nostettua pystyyn kaatunutta pyykkitelinettä nurmikolta istuu vaan sohvalla ja kottoo ulos ja toteaa että katovaan niinpä onkin. En tietenkään odota että anoppi tekis jotain mutta edes ton ois voinu tehdä kun imetin vauvaa. Muuten olen tyytyväinen että anoppi pyysyy poissa huushollista:-)

Yhteistyössä