V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Kerto- ja jakolaskut lasketaan ensin ja sitten vasemmalta oikealle.siis täh, kyllä minäkin saan tuosta 0, miten te saatte siitä 10?? Siis 10+10=20, 20x0=0, eikö niin?
siis täh, kyllä minäkin saan tuosta 0, miten te saatte siitä 10?? Siis 10+10=20, 20x0=0, eikö niin?
siis täh, kyllä minäkin saan tuosta 0, miten te saatte siitä 10?? Siis 10+10=20, 20x0=0, eikö niin?
Silloin kun minä kävin kouluni niin laskettiin ihan tuossa järjestyksessä eli 10+10 ensin ja sitten kerrotaan nollalla. Vain jos oli suluissa jotakin niin ne ensin.
Silloin kun minä kävin kouluni niin laskettiin ihan tuossa järjestyksessä eli 10+10 ensin ja sitten kerrotaan nollalla. Vain jos oli suluissa jotakin niin ne ensin.
Silloin kun minä kävin kouluni niin vastaus oli 0, mutta onko se nyt tänä päivänä jotain muuta?
Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä;26780530:Mä olen monesti taivastellut kun täällä ei osata simppeleitä prosenttilaskuja mutta tämä vetää jo aika hiljaiseksi :|
WTF!?!... yli puolet väitti että 0,19 on suurempi kuin 0,5...