Paljonko miehesi nostaa penkistä?

  • Viestiketjun aloittaja bodaajan vaimo
  • Ensimmäinen viesti
"Hih"
[QUOTE="vierailija";25584486]Okei juu, kyllä olen jonkin verran harjoitellut ja nimen omaan miesseurassa. En tykkää naisten kans painia tai vääntää ettei tulis onnettomuuksia...[/QUOTE]

Ehkä on sitten parasta, että kohdatessamme keskityn ainoaan lajiin, jota treenaan säännöllisesti, eli juoksuun :)
 
dah
[QUOTE="Hih";25584497]Jos olet naapurin setä, niin muistat kyllä väärin tai sotket meidät joihinkin toisiin lapsiin. Jos ihan muuten vain koet tarvetta ottaa kantaa asiaan, niin kehotan miettimään, miksi ilmaus "ilman paitaa" sijaitsee lauseessa juuri naapurin sedän jälkeen.[/QUOTE]

Ilmaisit olleesi kaverisi kanssa ilman paitaa, siksi kysyin. Ko. tapauksessa sen sijoittuminen sedän jälkeen on merkityksetön tarkoittamassasi merkityksessä.
 
"vierailija"
[QUOTE="Hih";25584507]Ehkä on sitten parasta, että kohdatessamme keskityn ainoaan lajiin, jota treenaan säännöllisesti, eli juoksuun :)[/QUOTE]

Näin voi olla, olen itse aika lihaksikas ja ketterä vaikka en isokokoinen. Tuo 84-kiloinen mieskin on tullut nimittäin yllätetyksi ja on harrastanut painia paljonkin.
 
dah
[QUOTE="Hih";25584525]Merkityksetön tarkoittamassani merkityksessä? Really? Olikos baarissa paljon porukkaa?[/QUOTE]
Minä en olisi ihaillut PAIDATONTA naapurin setää ilman paitaa tai paita päällä.
 
kokemus
Kokemus kilpailevasta painonnostajasta useiden vuosien ajalta. Koko elämä pyörii pelkästään sen harrastuksen parissa. Nekin vähäiset tulot mitä on, menee uusiin vehkeisiin ja "asennetta" kohottaviin vaatteisiin. Normaaleihin maksuihin ei jää rahaa. Pää pyörii pilvilinnoissa kun kuvittelee voivansa "joskus tulevaisuudessa" elättää itsensä ko. lajilla.
Salireissuihin varaudutaan vähintään päivän selibaatilla ja jopa kauppakassin kantaminen voi "pilata salireissun", eli ennen salia pitää syödä ja lojottaa sohvalla.
Peili on ko. miehen paras ystävä, sitä ihastellaan päivässä kymmeniä kertoja. Vaikka lähtisi roskia viemään, pitää vaatteet olla kuin Esko Eerikäisellä, saatika kun on baariin lähdössä. Siinä menee enemmän aikaa kuin kolmella keskiverrolla naisella laittautumisessa yhteensä. Baarissa ollaan tiukka paita päällä niin että lihakset pullistelevat ja aivottomat pikkulikat ihastelevat kohta 40-vuotiasta punttihirmua.
Tällä ressukalla ei korvien välissä liiku mitään järkevää, kova ääni lähtee, mutta sisältöä ei pysty määrittelemään eikä perustelemaan. Yksinkertaisimmatkin asiat tuottavat ongelmia tajuta.
Eli ei kiitos bodareille. (tuonkin tyypin kaveripiiri on ihan samanlaista sakkia kaikki)
 
  • Tykkää
Reactions: Micosa
"minä"
Ei jumalauta, aina nää ketjut menee tähän eihän toi oo paljo mitään.Mun mies nostaa niin ja niin paljon.Mitä väliä? Tässä oli käsittääkseni kyse vaan gallupista. Ottakaa ihan rauhallisesti.
 
Kröhöm
[QUOTE="vieras";25585295]painan 130kg ja nousen kevyesti mieheni käsivarsille joten enemmän se nostaa. en kyllä tiedä että paljon.[/QUOTE]

Kyseenalainen ylpeyden aihe.
 

Yhteistyössä